Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,68 | 27.409 | 2,566 | 10,40 | 10,75 | -1,38% |
Dolar i euro jačaju u donosu na rublju, opet , eur ruble 72, usd ruble 65. To nije baš dobra vijest za APDL. zadnjih mjesec je rublja oslabila oko 15-20%
Dolar i euro jačaju u donosu na rublju
Zna li netko koliki je udio ruskog dijela u ukupnim prihodima i koliko posto tečajne oscilacije utječu na krajnji rezultat?
Dolar i euro jačaju u donosu na rublju, opet , eur ruble 72, usd ruble 65. To nije baš dobra vijest za APDL. zadnjih mjesec je rublja oslabila oko 15-20%
to nije nikakva vijest za adpl jer se adpl zastitila nekom vrstom hedga
U 2014. godini došlo j e do značajne
deprecijacije ruske rublje za 50%,a samo u
zadnjem kvartalu 37%, što se negativno
odrazilo na poslovanje ruskih društava.
Kako bi se zaštitili od volatilnosti tečaja
rublje i negativnog utjecaja na poslovanje,
poduzete su sljedeće mjere:
– U prosincu j e s kupcima dogovorena
mjesečna promjena cijena (ranije kvartalno)
– Izvršena j e procjena realne vrijednosti
dugotrajne imovine
– Intenziviran j e rad na lokalizaciji osnovnih
sirovina i repromaterijala
kako bude rublja padala, tako će cijene u rubljima rasti pa smo opet na istom. to naravno ne pomaže kod padajućeg volumena prodaje, ali i za to ima lijeka, makar i na dugi rok
Zbog aktualne situacije u Rusiji određeni
broj kompanija j e napustio Rusiju, a među
njima i dio naših konkurenata, što nam j e
otvorilo priliku za povećanje tržišnog udjela
i dobivanje novih kupaca.
Prvi kvartal 1Q., nerevidirano, konsolidirano, 2015. godina.
Ruska autoindustrija pred krahom zbog slabe rublje [emo_ooooo]
SVIJET®IJA19.8.2015. 9:15 Poslovni.hr
Proizvođači suočeni s prepolovljenom domaćom prodajom.
Oštar pad rublje mogao bi rusku autoindustriju dovesti do kolapsa. Zbog oslanjanja na inozemne proizvođače automobilskih dijelova, a uslijed razlike u valutnim tečajevima, proizvođači su prisiljeni na podizanje cijena automobila kako bi nadoknadili troškove. Takvo što, u konačnici, ruske proizvođače čini nekonkurentnima na inozemnom tržištu.
Zemlja koja bilježi ekonomski pad od 4,6 posto u drugom tromjesečju može očekivati daljnje slabljenje nacionalne valute. “Ukoliko rubalj nastavi padati, tržište bi moglo pasti i do 30 posto”, upozorio je VTB-ov analitičar Vladimir Bespalov, prenosi Reuters.
18 posto
prosječno je porasla cijena automobila u Rusiji.
Nakon što se gotovo desetljeće bilježio rast prodaje veći od 10 posto, ruska se autoindustrija sada smatra novom žrtvom ekonomske krize za koju su zaslužni pad cijena nafte i teret zapadnih sankcija kao odgovora na ulogu Moskve u ukrajinskoj krizi. Prodaja automobila na ruskom tržištu prepolovljena je u odnosu na vrhunac između 2012. i 2013. kada je Rusija zauzela mjesto ispred Njemačke kao najvećeg europskog tržišta. Jedan od razloga su rezanje plaća i broja zaposlenih te rast cijena hrane za više od petine, što je oslabilo kupovnu moć. Istovremeno, ruski je izvoz automobila pao za 27 posto na 49.000 vozila u prvih šest mjeseci ove godine, pokazali su carinski podaci. Tečaj prema dolaru trenutno je na 65 rubalja, dok je prije tri godine bio na 30 rubalja. Time je uvoz dijelova dvostruko skuplji. Proizvođači poput Volkswagena i Forda više od polovice dijelova koje koriste za izradu automobila uvoze iz inozemstva. Tržišni lider Avtovaz, proizvođač Lade, petinu dijelova uvozi od inozemnih dobavljača.
Kia Motors, proizvođač jednog od najpopularnijih modela, podigla je cijene za 15 posto u prvom polugodištu. U istom su razdoblju prosječne cijene automobila porasle za 18 posto. Julija Dičenkova, direktorica Mazdina zastupnika za rusko tržište, kaže kako su ruski proizvođači “dosegli točku u kojoj je daljnja revizija cjenika neizbježna”.
Ovo prepisano od rijeci do rijeci s bloomberga od jucer ili prekjucer. Eto ti novinarstva
Vrijednost dionice pada s razlogom. Kada su ovako dobri rezultati, a dionica pada – nikad nije dobro.
Šteta.
Znam neke zaposlenike koji su kupovali dionice, čak su pojedinci dizali i kredite…tako da mi je stvarno žao što dionica pada.
Kad su kupovali, nisu mogli ni slutiti da će se dogoditi ovo s Rusijom… nego zna li tko kad zaposlenici koji su kupovali dionice u sklopu ESOP-a mogu početi s prodajom?
Nešto ovako kroz maglu mi se čini kako je bila zabrana prodaje 5 godina, a to bi trebalo dogodine isteći… moguće da griješim jer se ne sjećam baš najbolje a ne mogu naći podatak na internetu.
Kakvi smo mi to ulagači ?
Svi trejderi?
Do jučer kolektivna euforija radi dobrih izvješća i pune zaposlenosti, sada kolektivna psihoza radi jednog članka….. pa mi smo svi manično depresivni.
Što je ovo, potop…….. ozbiljno razmišljam da stanem na prvi izlaz za evakuaciju. Hoćemo li danas srušiti dionicu za 10% ?[emo_zacudjen]
Rusija cini oko 40% prihoda ADPLa, ispravite me ako sam u krivu.
Otkuda potječe taj podatak?
Nije mi jasno zasto se neki cude sto cijena pada na objavu lose vijesti?
Zar bi trebala rasti?
Tko vjeruje u dionicu, stavio je nalog na kupnju.
Tko ne vjeruje – prodaje. I daje priliku prvima da jeftinije kupe.
Kad bi svi mislili isto – ne bi se uopce trgovalo!
Kao što sam bio naveo nafta na 40 dolara, Rusi na koljenima.
38 % manja prodaja automobila je katastrofa za tako veliko tržište.
Nije ni čudo da stranci zatvaraju pogone.
Nažalost, cijene nafte neće ubrzo (2-3) preko 100 $ po barelu.
Čekamo 12 mjesec i ADPL na 70-80 kn.
Lp
ps. Onaj Reno kaj se topil na suncu. To se nadam nije plastika iz ADPL.
PersJesus
Od doba kada sam bio dionicar ADPLa i pratio vijesti vezane u ADPL. Grafikon mozete naci u godisnjem izvjestaju za 2013g, u GFIu za 2014 maknuli su taj grafikon (ili ga ja sad nabriznu nisam uspio naci). Evo vam screenshot grafikona iz GFI 2013, prihod od Rusije je tada bio 42% ukupnog prihoda.