Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Nisam siguran je li ovo vrhunac potražnje. Meni se čini da se automobilska industrija tek oporavlja zadnjih godinu dana i da još hvata zamah.
Da, skroz je moguce. Tesko je projecirati koliko dugo ce biti povecana potraznja. Ono sto ljudi znaju trenutno je ta kriza s Rusijom (neki ovo uzimaju kao priliku, ali vecina ipak ne), prekid kontinuiteta dividendi (ne kazem da je bilo neocekivano, ali svakako je potvrda trenutne nestabilnosti oko ADa, barem u ocima investitora), te opcenito da je uvelike smanjena potraznja za dionicom unatoc fantasticnim rezultatima.
Kao i uvijek, burze su sve samo ne racionalne i logicne. Rezultati su snazni, ali skepsa je snaznija.
Rusija nosi određeni rizik, ali je taj rizik prihvatljiv i ima ga u svakom ozbiljnijem poduzeću.
Smatram da je automobilska industrija ciklicka, i da je Edison projekt u svojem klimaksu. Uz navedeno, automobilska industrija je u klimaksu ciklusa (trenutno potraznja za automobilima cvate, dakle, vrhunac ciklusa, ali on nece trajati vjecno). A cijena dionice je takva kakva je.
Dakle, uz vrhunac ciklusa autoindustrije, te vrhunac dugo pripremanog projekta Edison, cijena je na 110. Uz svu masu prihoda, koja nadilazi dosadasnje dosege ADa, cijena je 110. Moze li se realno ocekivati, i na temelju kojih pretpostavki, da ce cijena rasti i za recimo 12-24 mjeseca, preostaje vidjeti. Ja samo impliciram da, uz rizik sankcija prema Rusiji (obostrano), te uz ono sto ja osobno smatram da je trenutno maksima ADPL (dakle, faktor ciklickog vrhunca prodaje automobila + vrhunac Edison projekta), ne vidim kako mogu ocekivati da ova dionica za recimo 12-24mjeseca bude vise cijenjena nego sto je to trenutno. Ne znam, mozda AD ima jos aseva u rukavu s kojima ce boomirati prodaju, naspram cega ce trenutno stanje izgledati jos kao dobra prilika, ali ja trenutno nemam informacije na temelju kojih bih zakljucio da je ulaz opravdan.
Prije plasiranja Edisona je situacija (za mene) bila jasna. Sada mi se cini da je jasna ali na drukciji nacin.
Dakako, to sam samo ja. Cisto dajem uvid iz osobne pozicije na situaciju. Nisam jedan od onih koji zeli vidjeti da dionice padaju, niti dobivam osobnu satisfakciju ako netko gubi. Samo izlazem svoju logicku premisu oko situacije.
[/quote]
naprave tvornicu, pola godine rade po prvi put punim kapacitetom s vrlo lijepim rezultatima kako vidimo – a kolega svira kraj utakmice. nismo u 90toj, kolega, tek smo na početku drugog poluvremena. dajte vremena da vidimo što znači cijelu godinu proizvoditi punim kapacitetima. to još nismo imali priliku vidjeti
dajte vremena da vidimo što znači cijelu godinu proizvoditi punim kapacitetima. to još nismo imali priliku vidjeti
Slazem se da ce svakako biti interesantno poglavlje, i za tvrtku, a i za nas dionicare. I sama cinjenica da se je dionica jedva pomaknula na ovaj i prethodni rezultat je vec kategorija “naucio sam nesto novo”.
dobra izvjesca ne pale ekipu, preuzimanja, privatizacije i sl. stvari su puno atraktivnije, naravno i bogati rusi i arapi što svako malo isplivaju odnekud željni kupiti nešto hrvatskoga.
dobra izvjesca ne pale ekipu, preuzimanja, privatizacije i sl. stvari su puno atraktivnije, naravno i bogati rusi i arapi što svako malo isplivaju odnekud željni kupiti nešto hrvatskoga.
Pa na to sam i rekao kad sam napisao “Meka spekulacije”. 🙂
Tko zna, mozda zivne ZSE kad se spoji s Ljubljanskom… Ili kad izađemo iz ove depresije. Mada, kod nas jos uvijek “dionicarstvo” prosjecnom uhu spada u ezoteriju i orijentalnu mudrost, a ljudi su vrlo skepticni i needucirani, pa ih niti ne zanima nikakav vid oplemenjivanja sredstava doli dobrih starih kamata. A niti ne cudi, kad se sjetimo Franka, Podravke i slicnih “wild west” akcija.
A rezultat toga je da su posvuda dobre dionice s dobrim izvjescima na “popustu” (kako bi to rekao Benjamin Graham.
http://www.seebiz.eu/u-srpnju-prodano-86-vise-automobila-nego-lani/ar-116985/
Renault prodao čak 50% više vozila u prvih 7 mjeseci ove godine.
U srpnju najprodavaniji model u HR bio je Renault Clio.
Renault prodao čak 50% više vozila u prvih 7 mjeseci ove godine.
U srpnju najprodavaniji model u HR bio je Renault Clio.
Pozitivno, ali važnije je koliko je Renault prodao u EU jer AD Plastik proizvodi najviše za izvoz.
Renault prodao čak 50% više vozila u prvih 7 mjeseci ove godine.
U srpnju najprodavaniji model u HR bio je Renault Clio.
Pozitivno, ali važnije je koliko je Renault prodao u EU jer AD Plastik proizvodi najviše za izvoz.
[/quote]
a mislite da su ovi Renaulti prodani u RH i proizvedeni u RH?
Rusija nosi određeni rizik, ali je taj rizik prihvatljiv i ima ga u svakom ozbiljnijem poduzeću.
Smatram da je automobilska industrija ciklicka, i da je Edison projekt u svojem klimaksu. Uz navedeno, automobilska industrija je u klimaksu ciklusa (trenutno potraznja za automobilima cvate, dakle, vrhunac ciklusa, ali on nece trajati vjecno). A cijena dionice je takva kakva je.
Dakle, uz vrhunac ciklusa autoindustrije, te vrhunac dugo pripremanog projekta Edison, cijena je na 110. Uz svu masu prihoda, koja nadilazi dosadasnje dosege ADa, cijena je 110. Moze li se realno ocekivati, i na temelju kojih pretpostavki, da ce cijena rasti i za recimo 12-24 mjeseca, preostaje vidjeti. Ja samo impliciram da, uz rizik sankcija prema Rusiji (obostrano), te uz ono sto ja osobno smatram da je trenutno maksima ADPL (dakle, faktor ciklickog vrhunca prodaje automobila + vrhunac Edison projekta), ne vidim kako mogu ocekivati da ova dionica za recimo 12-24mjeseca bude vise cijenjena nego sto je to trenutno. Ne znam, mozda AD ima jos aseva u rukavu s kojima ce boomirati prodaju, naspram cega ce trenutno stanje izgledati jos kao dobra prilika, ali ja trenutno nemam informacije na temelju kojih bih zakljucio da je ulaz opravdan.
Prije plasiranja Edisona je situacija (za mene) bila jasna. Sada mi se cini da je jasna ali na drukciji nacin.
Dakako, to sam samo ja. Cisto dajem uvid iz osobne pozicije na situaciju. Nisam jedan od onih koji zeli vidjeti da dionice padaju, niti dobivam osobnu satisfakciju ako netko gubi. Samo izlazem svoju logicku premisu oko situacije.
[/quote]
Tocno, sve je u ciklusima.Projekti traju oko 5 godina a onda se gase i dolaze novi. Prije par godina su morali uci u kredite za nesto zaradit u Edisonu i taj balon ce se ispuhat u ovoj i iducoj godini.Ono sto je indikativno jest da isto tako sada moraju potraziti nove projekte i uci u nove kredite za nove alate ako misle nesto raditi nakon projekta Edison a to bas i ne vidim. Drugim rijecima dok ide ide
ovo je prva godina u kojoj se rade novi dijelovi za auta i samo u pola godine rezultati su odlični.prihodi u pola godine preko pola milijarde a drugo polugodište bi također moglo biti dobro.dugo sam se vagao između podravke ,adrisa ili adpl i odlučio se za adpl i mislim da je sve loše što se trebalo desit na ovoj dionici iza nas i svako izvješće može biti sve bolje i bolje.
Smatram da je automobilska industrija ciklicka, i da je Edison projekt u svojem klimaksu. Uz navedeno, automobilska industrija je u klimaksu ciklusa (trenutno potraznja za automobilima cvate, dakle, vrhunac ciklusa, ali on nece trajati vjecno). A cijena dionice je takva kakva je.
Dakle, uz vrhunac ciklusa autoindustrije, te vrhunac dugo pripremanog projekta Edison, cijena je na 110. Uz svu masu prihoda, koja nadilazi dosadasnje dosege ADa, cijena je 110. Moze li se realno ocekivati, i na temelju kojih pretpostavki, da ce cijena rasti i za recimo 12-24 mjeseca, preostaje vidjeti. Ja samo impliciram da, uz rizik sankcija prema Rusiji (obostrano), te uz ono sto ja osobno smatram da je trenutno maksima ADPL (dakle, faktor ciklickog vrhunca prodaje automobila + vrhunac Edison projekta), ne vidim kako mogu ocekivati da ova dionica za recimo 12-24mjeseca bude vise cijenjena nego sto je to trenutno. Ne znam, mozda AD ima jos aseva u rukavu s kojima ce boomirati prodaju, naspram cega ce trenutno stanje izgledati jos kao dobra prilika, ali ja trenutno nemam informacije na temelju kojih bih zakljucio da je ulaz opravdan.
Prije plasiranja Edisona je situacija (za mene) bila jasna. Sada mi se cini da je jasna ali na drukciji nacin.
Dakako, to sam samo ja. Cisto dajem uvid iz osobne pozicije na situaciju. Nisam jedan od onih koji zeli vidjeti da dionice padaju, niti dobivam osobnu satisfakciju ako netko gubi. Samo izlazem svoju logicku premisu oko situacije.
[/quote]
Tocno, sve je u ciklusima.Projekti traju oko 5 godina a onda se gase i dolaze novi. Prije par godina su morali uci u kredite za nesto zaradit u Edisonu i taj balon ce se ispuhat u ovoj i iducoj godini.Ono sto je indikativno jest da isto tako sada moraju potraziti nove projekte i uci u nove kredite za nove alate ako misle nesto raditi nakon projekta Edison a to bas i ne vidim. Drugim rijecima dok ide ide
[/quote]
krivo. tvornice im tek u vom polugodištu rade punim instaliranim kapacitetom, a vi svirate kraj utakmice. pa ne rade se tvornice za jedno polugodište, kada budu kapaciteti radili punom cijelu godinu, onda možemo govoriti o klimaksu.
krajem ili u drugoj polovici 2013. je bila informacija od predsjednika uprave da su svi kapaciteti popunjeni za idućih pet godina.
od tada su periodično javljali o još nekoliko manjih ili većih poslova koje su uspjeli dobiti.
slažem se – ni blizu spuštanja i ispuhivanja, mislim da je trend još uvijek uzlazan… godišnji rezultati za 2015. bi trebali puno toga otkriti, ali nema nekih posebnih razloga (ok, ok, ukrajina i to) da 2016. i 2017. budu išta lošije.
… e tada možemo govoriti o idućem ciklusu i nužnim pojačanim izdvajanjima za “plant & equipment”