ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 05:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,54
24.729
2,346
10,55
10,85
-2,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-8.2-over-four-months-6.9-in-april

In April 2015, demand for new passenger cars in the EU increased for the twentieth consecutive month (+6.9%), totalling 1,166,482 units and recording the best result in terms of volume for the month of April since 2009

A i dalje nema interesa za AD. Stvarno neobicno. Pogotovo kad sagledamo da nije bilo dividende (sto indicira veca ulaganja, sto je uvijek dobro).

Možda će i biti dividende, iako sumnjam. vidjet ćemo kad dođe poziv za skupštinu.

A ako je ne bude, onda to nije zbog ulaganja nego zato što je prošle godine ADPL ostvarila sveobuhvatni gubitak od -20milijuna kuna, a na razini grupe gubitak je bio -27milijuna kuna.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Čitam danas Novi List – čini se da će sankcije Rusiji biti ukinute do kraja godine. To bi u svakom slučaju bilo dobro za AD Plastik.

Vaš link …

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Da citiramo:
“To bi do kraja ove godine moglo rezultirati početkom ukidanja sankcija.”

Znači, ove godine još sigurno ništa.
A kako to obično biva u ekonomiji, i kad se ukunu sankcije, trebat će još 6-9 mjeseci da se vide efekti.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

U ekonomiji da, u tržištu dionica i ne nužno. Znamo i sami koliko puta već same glasine sruše ili dignu (realno ili ne) cijene.
Doduše, dionice su za većinu ipak dugoročna unvesticija, a pola godine je svakako kratak rok ako se ulaže po dioničkim kalupima.

U Forbesu imate clanak o AD plastiku na 6 stranica.

Dobar head up, zanimljvo. Nisam znao da su dobili Brabus nominaciju.
Svakako planiram ostati i da nije bilo članka. Odlična dionica koja postaje još priznatijom na naslovnici Forbesa, uz prošlo izvješće te povlačenje konkurencije iz Rusije… Tržište će već odreagirati. 🙂

Vi ste baš optimist, s obzirom da u rat može početi svakog trenutka, i da tenzije nisu bile napetije od početka sr*nja u Ukrajni… a ADPL ima koliko tvornica u Rusiji? 2, jel tako? Od ukupno njih 4! Znači, u bilo kojem trenutku mogu reći pa-pa svojim dvijema tvornicama ukoliko se Rusiji uvedu sankcije.

Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju. Moje računice i razmatranja mogu biti netočni i nesuvisli, stoga se nikako pri mogućim investicijskim razmatranjima nemojte oslanjati na njih.

Vise bih se nazvao stoikom. Prije nekoliko stranica sam bas napisao osobni stav o konkretno tome – ako se ne zarati, moze se prosperirati na tudem strahu i panici (kao i uvijek). Ako se ozbiljno zarati, dionice nikome nece biti vise tema. Svjetska ekonomija se poljulja na daleko manje. Ovdje ne govorimo o potencijalnom ratu svjetske sile oko nekih busotina, protiv nekih nomada.
Ako cu se ravnati po tome da ce netko Rusiju isprivocirati za rat, mogu se seliti s planete..
Dakako, to je moja logika, i niposto ne znaci da cu ultimativno biti u pravu. Naprosto smatram da bas taj (trenutno umjereni) rizik i doprinosi situaciji tvrtke.

Povecan promet zadnjih dana, vjerojatno priprema za dobar 1/2 godisnji izvjestaj.

Vidim da je u posljednje vrijeme prilično zapostavljena tema ADPL. S obzirom na skoro objavljivanje polugodišnjeg izvješća, želio bih čuti i druga mišljenja i procjene kakvo će ono biti.

Mene su posljednje vijesti prilično ohrabrile, prodaja u EU je uzela maha, za sada su za lipanj dostupni podaci za četiri od pet najvećih tržišta i sva četiri imaju dvoznamenkastu stopu rasta prodaje (Njemačka 12,9%, Italija 14,4%, Francuska 15,0% i Španjolska 23,5%).

http://europe.autonews.com/article/20150702/ANE/150709967/german-car-sales-rose-13-in-june-helped-by-extra-sales-days
http://www.auto.it/2015/07/02/auto-mercato-144-a-giugno/43428/
http://europe.autonews.com/article/20150701/ANE/150709995/french-car-sales-rise-15-in-june-on-extra-working-days
http://europe.autonews.com/article/20150701/ANE/150709993/spanish-new-car-sales-jump-24-as-scrappage-program-boosts-demand

U posljednje vrijeme je uteg ovoj dionici Rusija, gdje prodaja na godišnjoj razini i dalje bilježi veliki pad, međutim kumulativno bi prodaja u Q2 ipak trebala biti bolja u odnosu na Q1.

Uz sve navedeno u Q2 je krenuo i izvoz Jeep Renegadea iz Italije u SAD (za sada nemam nekih podataka o prodaji tog modela u SAD-u), a uskoro kreće i prodaja novog Smarta u Kini i SAD-u (Kina i SAD su inače drugo i četvrto najveće tržište Smarta u svijetu).

Osobno mi se čini da bi sve ovo moglo dovesti do boljeg rezultata u Q2 u odnosu na Q1 (koji također nije bio loš).

Vezano uz budućnost ove firme i dionice nezapaženo je prošao podatak o nedavno potpisanom sporazumu Euroazijske gospodarske unije i Vijetnama o slobodnoj trgovini (Vijetnam je dio ekonomske organizacije ASEAN zemalja JI Azije u kojoj su Malezija, Indonezija, Filipini, Tajland i još neke zemlje – ukupno tržište veliko preko 600 milijuna stanovnika). U nastavku stavljam link iz kojega je vidljivo da će Rusija imati ekskluzivno pravo na 10 godina na bescarinski uvoz auto dijelova na tržište Vijetnama.

http://www.automotivelogisticsmagazine.com/news/russia-pins-hope-on-eeu-deal-with-vietnam-for-wider-asian-sales

Nekoliko tjedana prije toga je već izašao zanimljiv članak da Renault na tržište Vijetnama u sljedečih godinu dana planira bescarinski izvoz 15000-20000 vozila Renault Duster proizvedenih u tvornici u Moskvi, koje će iz Vijetnama plasirati na tržište ostalih članica ASEAN-a.

http://www.automotivelogisticsmagazine.com/news/renault-russia-to-start-duty-free-supplies-of-duster-suv-to-vietnam

Rusija se definitivno okreće Azijskom tržištu i ovim sporazumom o slobodnoj trgovini otvara vrata velikog i brzorastučeg tržišta jugoistočne Azije. Očekujem da to u određenoj mjeri kompenzira pad prodaje vozila u Rusiji, a time i direktno poveća prihode i profitabilnost ADPL-a.

New Report

Close