Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Zna li netko da li ADPL ima neke ugovore vezane uz USD ili sa naplatom u USD?
Auto sektor u Europi ne prestaje rasti, a ADPL stoji ili pada. To samo naša burza može
Ne mogu vjerovati da još nema trgovanja. Nitko ne da ispod 80kn.
Još će ispast iz indeksa…
… ili je to po onom pravilu da je na dnu volumen najmanji…
Ili zato sto su USA kompanija u zemlji prema kojoj je USA neprijateljski orijentirana. Slicna stvar se dogodila Toyoti i ostalim japanskim proizvodacima koji su prakticki molili japansku vladu da smiri svadju s Kinom posto su kinezi poceli potpuno bojkotirati kupnju japanskih automobila.
Hao Ren
Potpuno krivo. Ono što u biti ta poruka nosi jest da u Rusiji perspektivu imaju jedino skupi auti u što GM/Opel ne pripadaju. Drugo bitno jest da većina Vas ovdje očekuje neki kratkoročni: pad posla/cijene nafte/tečaja rublje i sl. nije bitno što sve ali ugl. nešto što će trajati 1-2 kvartala.
ADPL mora tražiti alternativna tržišta/suradnju inače slijedi postepena ali sigurna stagnacija. Da li oni to mogu i jesu li toga svjesni, drugo je pitanje.
A mozda rusi uvedu “kupujmo rusko” 🙂
Jos malo pa cemo vidjeti rezultate prvog kvartala.
February sales results of LADA were 23 639 cars which is 19,3% of the Russian market. Thus, LADA is steadily moving forward to the target share of 20%. It proves that, despite the overall fall on Russian market, position of the LADA brand is getting stronger: sales of LADA in February are higher than in January by 35,1%. LADA Granta regained the lead in the Russian market, leading the top 25 most popular cars in Russia.
Looking for a stable demand for LADA vehicles on the market AVTOVAZ continues launches of new products. LADA Granta Liftback with AMT was launched in February. And LADA Kalina will get this new gear box in April – May.
And marketing actions are taken – this March the cost of a LADA car may be 100.000 Rubles cheaper. Firstly, if a client buys LADA on credit he gets a discount of 50 thousands Rubles. If you want to see desired credit conditions, and to find special offers from LADA Finance and banking conditions, please, go to http://www.lada.ru, or ask official LADA dealers. Secondly, another 50 thousand Rubles may be saved if a car is bought under the scrapping program until the end of March. And trade-in will give you a discount of 40 thousand Rubles.
Izvor: AvtoVaz.ru
Hao Ren
Potpuno krivo. Ono što u biti ta poruka nosi jest da u Rusiji perspektivu imaju jedino skupi auti u što GM/Opel ne pripadaju. Drugo bitno jest da većina Vas ovdje očekuje neki kratkoročni: pad posla/cijene nafte/tečaja rublje i sl. nije bitno što sve ali ugl. nešto što će trajati 1-2 kvartala.
ADPL mora tražiti alternativna tržišta/suradnju inače slijedi postepena ali sigurna stagnacija. Da li oni to mogu i jesu li toga svjesni, drugo je pitanje.
I AvtoVaz. Lada je porasla u prodaji 35% naspram veljače. Malo podataka jel.
“LADA Granta regained the lead in the Russian market, leading the top 25 most popular cars in Russia”
Prodaja je porasla a čine svega 19,3% Ruskog tržišta??!! Naravno da je porasla jer je cijena pala pa u konačnici dobiješ isto ili manje. 5 prodanih auta više za 20%manju cijenu daje u najboljem slučaju isto. I čak na tu diskont cijenu daju posebne uvjete ne bi li potaknuli kupnju.
A što misliš Domach tko čini ovih ostalih 80%???
Ali dobro ti znaš bolje pa da vidimo hoće li ovaj “porast” biti dovoljan za uspješnu godinu. Za Q1 uopće ne bi trebalo sumnjati.
ovo postaje cak i bezizazovno.
a) AvtoVaz je digao cijene prvi puta u sijecnju 9% i sada u travnju 4.8% (dakle cijena nije pala a niti kroz rublju koja je porasla) Izvor: Reuters
b) Avtovaz cini oko 70% proizvodnje ADPL u Rusiji
c) Rublja je ojacala oko 16% naspram eura od zadnjeg izvjestaja
Sto cemo sada?