Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,04 | 9.494 | 860 | 11,00 | 11,20 | -1,35% |
Domach
a) ovaj članak koji u cijelosti stavljam je u totalnoj suprotnosti od “blagostanja u Kanadi”. Naslov je “Alarm u zemlji javora.” Članak je objavljen u Wirtschafts Woche, glavni njemački časopis o gospodarstvu, sve bitno u svijetu tu stoji, nema reklama kao na tvom CNBC i sl.
b) ukoliko nekoga interesira rado ću ključne stavke prevesti. Ako nikoga ne interesira neću kvariti raspoloženje “subjektivnim zaključcima”
c) što si se zapjenio kad sam spomenuo Kanadu? Slično kao kad nešto što ne ide u prilog ADPL. Kao i ovaj članak o Kanadi tvoj stav o ADPL je popraćen tekstovima koji ti idu u prilog. Ja uzimam i to u obzir ali držim da si osobno subjektivan. 30USD po barelu je čista reklama u prethodnom članku za ulaganje. Znam ljude koji se bave tim poslom i ako hoćeš za svaku zemlju koja me zanima koliki je trošak crpljenja.
d) pričaš na “viskoj razini” a ne vidiš da je izvješće ADPL naštimano. Meni je draži zdrav razum, ako je to subjektivno onda dobro nek ti bude- subjektivan sam.
e) Na temi smo ADPL ali ako hoćeš Viadukt ima nišu jer tijekom krize nije iskakao od core-a nego je još proširo spektar djelatnosti što se meni osobno sviđa i sigurno ima perspektivu.
Ajme.
Dakle dobro da nisi stavio 24 sata. Ok valjda naspram sluzbenog izvjestaja Royal Bank of Canada ti novinari znaju bolje. Oprosti u krivu sam. Zivim u Kanadi i sestra i muz imaju firmu u Njemackoj (jug Njemačke) i nemam pojma o nicemu. Ispricavam se.
Nisi se osvrnuo na a) porast proizvodnje AvtoVaza i b) rast rublje od preko 15 posto od dana kada se radio izvjestaj (kada se raucunala pretvorba) i c) rad u Europi?
A sto se tiče izvjestaja radio ga je Deloitte i stavio sam ti link kako se radi izvjestaj po IFRS-u ako se radi o integriranim investicijama u stranoj valuti. Ali ocito je subjektivno mišljenje bitnije.
Inace, radim za mozda i najveci građevinski konzorcij na svijetu i ne dijelim mišljenje o Viaduktu.
Ono sto je ključna razlika problema Viadukta i ADPL je da su problemi Viadukta interni a ADPL externi (ili ti mikro i makro aspekt).
http://www.moj-posao.net/Posao/254988/Koordinator-kontrolinga-mz/
Projekata je već toliko da im treba koordinator.
Naravno svako može ovo protumačiti kako dobru ili lošu vijest.
@ceha
Kad vec nesto pišete stavite i link
http://www.seebiz.eu/revoz-450-radnika-ostalo-bez-posla/ar-106997/
Ajme.
Dakle dobro da nisi stavio 24 sata. Ok valjda naspram sluzbenog izvjestaja Royal Bank of Canada ti novinari znaju bolje. Oprosti u krivu sam. Zivim u Kanadi i sestra i muz imaju firmu u Njemackoj (jug Njemačke) i nemam pojma o nicemu. Ispricavam se.
Nisi se osvrnuo na a) porast proizvodnje AvtoVaza i b) rast rublje od preko 15 posto od dana kada se radio izvjestaj (kada se raucunala pretvorba) i c) rad u Europi?
A sto se tiče izvjestaja radio ga je Deloitte i stavio sam ti link kako se radi izvjestaj po IFRS-u ako se radi o integriranim investicijama u stranoj valuti. Ali ocito je subjektivno mišljenje bitnije.
Inace, radim za mozda i najveci građevinski konzorcij na svijetu i ne dijelim mišljenje o Viaduktu.
Ono sto je ključna razlika problema Viadukta i ADPL je da su problemi Viadukta interni a ADPL externi (ili ti mikro i makro aspekt).
E moj Domach
Barataš s rječnikom znalca al ti fali temeljno znanje. Pa ti Wirtscafts Woche uspoređuješ sa 24 sata??? O čemu mi onda uopće pričamo, nisam ti ja protiv ADPL nego tvrdim i argumentiram da jednostrano (subjektivno) gledaš na bitna pitanja.
Avtovaz ti otpušta ljude, imaš link iznad netko je već postao.
Građevina u Kanadi nema veze s građ u HRV. To ti je kao da uspoređuješ fiću i BMW. Lako je funkcionirati kad sve puše u leđa, VDKT je biser koji se izdiže iz sivila. Apsolutno je netočno da je problem “interni”, upravo suprotno. Imaš barem dva radilišta vani koja su zbog ratova zatvorena. O HRV da i ne govorim.
Inače njemački novinari ne pisakaraju kao što si možda naučio u HRV, itekako znaju što pišu i stoje iza toga. Ne bavi se svatko sa svačim. Pa neću uopće objašnjavati poslije ovakvih bisera. Ti znaš bolje jer si u Kanadi a ovdje se pišu gluposti.
Imas pitanja od proslog mog posta.. probaj ih odgovoriti.. nisu teska. Počinju sa a) b) i c).
Ako mozes.
Domach
Tebi ne trebaju odgovori jer ti sve znaš najbolje. Odgovorit ću ti na pitanja kad naučiš osnove. Za početak pošalji članak (da ti prevedi ako ne znaš njemački) koji samo postao svojima koje navodiš u Njemačkoj o prezaduženoj Kanadi i najvećem padu vrjednosti CDN Dolara od 2002 na koje se ti smiješ. Drugo nauči što je Wirtscahft Woche i da se ne može uspoređivati s CNBC i sličnim reklamama. I treće pa da ti nema market makera ADPL bi bio na 40-50kn a ne napuhanih 80.
To što si u Kanadi ne znači da su svi ostali blesavi i da možeš odgovarat s visine. Upravo suprotno.
MOSCOW (AP) — Russia’s auto market is in freefall. As financial turmoil in the country makes cars more expensive by the day, demand for many brands has almost evaporated.
Sales fell 38 percent in the year to February, with mid-market brands like Ford plummeting 78 percent, eating into earnings and threatening production. Only luxury cars are still holding up as richer Russians count on them as status symbols — even if that means cutting back on other aspects of life.
“Russians can allow themselves to rent a room in a shared flat on the fifth floor of a Khrushchev-era apartment building, live very poorly, but still drive an Audi,” said Tatiana Lukavetskaya, the CEO of Rolf, a major car dealer in Moscow and St. Petersburg.
“That’s because everyone sees how I drive, but no one sees how I live.”
While sales for Chevrolet were down 74 percent in February and General Motors’ Opel saw a 86 percent nose-dive, Mercedes, Lexus and BMW have all seen a rise. Audi fell, but by less than the market as a whole.
Oksana Isaeva, sales manager for a jewelry firm, is in the market for her third Audi in a row. She’s feeling the financial pinch, but would rather buy a smaller Audi — a Q3 rather than a Q5 — than go for a lower-class brand of car.
“It’s happened because of the economic situation in the country. It’s a drop in the class of car, unfortunately,” she said.
For Russian car buyers, the financial pain is twofold. Prices have risen as the plunging value of the ruble has made imports more expensive – even cars made in Russia use many imported parts. Meanwhile, banks are unwilling to lend to prospective car buyers at anything but punitive rates.
“Even if the bank gives its approval to the loan, the rate starts somewhere around 20 percent,” says Andrei Toptun, chief analyst at specialist research firm Autostat.
Russia’s car sales statistics, already poor, are being propped up artificially, he claims.
The weak value of the ruble means businessmen from neighboring ex-Soviet states now buy cars in Russia for use in Belarus or Central Asia, Toptun says. “Consumers come to Russia from Kazakhstan, buy a car and send it back home to Kazakhstan,” says Toptun. With those exports taken out of the equation, he estimates that Russia’s auto sales fell more by more than half in February.
(…)
http://eng.autostat.ru/news/view/10640/
Avtovaz “samo” 23% naspram generalnog trzista koje je na 38%.