Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,68 | 27.409 | 2,566 | 10,40 | 10,75 | -1,38% |
@domach1984
To znači da, iako je možda u 4Q2014 ili cijeloj FY2014 zabilježen gubitak (a vidjet ćemo vrlo brzo, za 4 dana), firma nije propala i u 2015. tečaj rublje više nema negativan utjecaj jer se kreče na prilično stabilnih 75-76 RUB za EUR.
A prodaja auta raste …
A ovi na asku ko da nema sutra možda znaju nešto?
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/Kb7kxuGb9TzAWeK61j44pg==.pdf
Možda ime veze s ovim?
Komentari? Po meni iznenađenje veliko…
Mislim da se ova promjena može smatrati dobrom. Došen je do unapređenja radio u Rusiji. Očito da se tamo pokazao u dobrom svjetlu.
Evo za izračun tečajnih razlika s primjerom. To je CFA level 2 pa je sigurno točno. Valjda ce pomoci. Poz
Foreign currency denominated transactions, including sales, are measured in the
presentation (reporting) currency at the spot rate on the transaction date. Foreign
currency risk arises when the transaction date and the payment date differ.
For example, let’s consider a U.S. firm that sells goods to a company located in Italy
for€ 10,000 when the spot exchange rate is $1.60 per euro. Payment is due in 30 days.
When payment is actually received, the euro has depreciated to $1. 50.
On the transaction date, the U.S. firm recognizes a sale, and an account receivable, in
the amount of $16,000 (€10,000 x $1.60). On the payment date, the U.S. firm receives
€10,000 and immediately converts the euros to $15,000 (€10,000 x $1.50). As a result
of the depreciating euro, the U.S. firm recognizes a $1,000 loss in the income statement
[€ 10,000 x ($1.50 – $1.60)]. If the euro had appreciated to $1. 70, the U.S. firm would have recognized a $1,000 gain [€10,000 x ($1.70 – $1.60)]. Note that the Italian firm recognized no gain or loss since the purchase and settlement transactions were both denominated in euros.
If the balance sheet date occurs before the transaction is settled, gains and losses on foreign currency transactions are recognized. Accordingly, the balance sheet amounts are adjusted based on the exchange rate on the balance sheet date, and an unrealized gain or loss is recognized in the income statement. Once the transaction is settled, additional gain or loss is recognized if the exchange rate changes after the balance sheet date.
Returning to our earlier example, let’s assume the sale occurred on December 15 of last year when the euro exchange rate was $1.60. At the end of the year, the euro depreciated to $1.56. The transaction was settled on January 15 when the euro exchange rate was
$1.50.
At the end of the year, the U.S. firm will reduce its account receivable by $400 and
recognize a $400 loss [€ 10,000 x ($1.56- $1.60)] in the December income statement.
When the receivable is collected, the U.S. firm receives €10,000 and immediately
converts the euros to $15,000 (€ 10,000 x $1.50). As a result, a loss of $600 [ € 10,000 x
($1 .50 – $1.56)] is recognized in the January income statement.
http://www.marketwatch.com/story/russian-car-sales-skid-as-prices-soar-2015-02-09…
Pad prodaje od 25%. Otpušta i Avtovaz, Lada.
Rusija: Ove godine pad prodaje automobila do 35% Autor/izvor: SEEbiz / B92
Datum objave: 09.02.2015. – 20:50:24
MOSKVA – Prodaja novih putničkih automobila u Rusiji mogla bi u 2015. biti manja za trećinu, usporedba s prethodnom godinom u kojoj je također zabilježen dvoznamenkasti pad prodaje, prognozira kompanija PricewaterhouseCoopers (PwC). Kako je novinarima rekao jedan od menadžera u PwC, Sergej Litvinjenko, predviđeno je da će se 2015. prodati između 1,72 milijuna automobila (pad od 35 posto na godišnjoj razini, osnovna prognoza) i 1,75 milijuna vozila (pad od 25 posto, optimistična prognoza).
Prema istom izvoru, prodaja putničkih automobila ruskih brendova u 2015. godini iznosit će od 370.000 automobila (pad od 10 posto, osnovni scenarij) do 430.000 vozila (rast od pet posto, optimistični scenarij).
Prodaja stranih auto-brendova u tvornicama koje se nalaze u Rusiji mogla bi da bude od 860.000 (pad od 33 posto, osnovni scenario) do 980.000 jedinica (pad od 23 posto, optimistična prognoza).
Uvoz stranih novih automobila mogao bi, prema procjeni koji je iznio PwC, biti između 290.000 (pad od 55 posto, osnovna prognoza) i 340.000 (pad od 48 posto, optimistični scenarij).
ufff ovo je gore nego što sam si mislio. rusi za boršč i votku imaju ali se ove godine u novim mercedesima ne budu kurč..i. na ukrainsku žalost granata imaju za izvoz. adpl tu puši ni kriva ni dužna. pa ti budi saveznik. vidjet ćemo rezultate u evropi ali zse je sklona pretjerivanju.
Ne bi bilo lose napomenuti da je oko 70% prodaje ADPL u Rusiji isključivo vezano za AvtoVaz (kao sto sam napomenuo prije).
Link najavljuje za AvtoVaz 10 posto pada do pet posto porasta prodaje.
Bacili ste firmu sa 130 kuna na 78 kuna (dakle treba rast od 70% da dodje na razine prije rusije.
A sto se desilo, EBITDA malcice manja..
Tecajne razlike su kakve jesu i u Q1 2015 ce biti puno manje pa si onda racunajte rezultat.
Uglavnom, ovo je total oversold.
osim ako ne pocne 3 svjetski rat sto je moguce