ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 30.10.2024. u 18:19
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,68
27.409
2,566
10,40
10,75
-1,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Možemo mi analizirati što god hoćemo, ali realnost je da je cijena 83,5 kn.


Možemo mi analizirati što god hoćemo, ali realnost je da je cijena 83,5 kn.

Da, to je jedina činjenica u cijeloj priči, kao što je činjenica da nemam sredstava za smanjiti si prosjek, jer ovo je solidna prilika koja se prema mojem sudu neće baš tako brzo ponoviti.
Doduše nikad ne reci nikad, možda propadne cijela Rusija i autoindustrija, možda za 15 dana nastupi nova globalna recesija epskih razmjera, možda autoindustrija izglasa moratorij na kupnju proizvoda ADPL, možda Rusi zarate sa EU i Amerikancima, možda baba postane muško i nazove se Duško.
Da sada kupim i padne na 7X.XX kn, u što čisto sumnjam, ne bi mi bilo žao. Ovo je prilika da se ide kontra krda. Prostor za padajuće noževe je sve manji, a prostor za rast je sve veći.
Razmišljam unovčiti neke od dionica koje su potegle i kupiti (kladiti se na) ADPL. Ne zaboravite da je prije svega dva-tri mjeseca bila 120,00 kn, a zapravo se ništa katastrofalno ili spektakularno loše nije dogodilo.
EUR:RUB je nenadani, ali prihvatljivi rizik poslovanja koji ima samo jedan, ali gadan problem – ne zna se do kada će to trajati.
Međutim, opet ponavljam, ništa se nije dogodilo što bi opravdalo ovakvo brutalno rušenje cijene, osim ako FI bude stvarno tako loše da su ostvarili katastofalan gubitak iz poslovanja i jednom su nogom u predstečajnoj, u što čisto sumnjam.
Tehnički pokazatelji također ukazuju na preprodanost.
Eto, to je moje razmišljanje koje sam poželio podijeliti s vama.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

http://eng.autostat.ru/news/view/10499/

http://www.tradingeconomics.com/russia/car-registrations

ha svi se nadamo najboljem, ali i očekukemo loše izvješće..prema linkovima ispada da prodaja ide, a isto tako raste i eu tržište. dobra je stvar da ćemo bit pametniji za par dana..

Imajmo jos jednu stvar na umu.

ADPL kvartalno usklađuje cijene prema tecajnom kretanju. Dakle, od 1.1.2015 bi se trebale koristiti nove cijene(uracunata rublja).

Ako je pak najveci kupac AvtoVaz onda zapravo i cijela prica nije losa(posto se ocekuje porast prodaje AvtoVaza).

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

mozda kupim skoro i prodem 3x bolje od svih vas “investitora” koji ste pronasli ogroman value u ovoj dionici i glavni vam je dio portfelja.
nazalost upozoravao sam vas kad je cijena bila na 110kn.
no sta je tu je, ako se poboljsa situacija s rusijom i naftom te firma odluci prestat zaduzivat se da placa dividendu svojim dionicarima-radnicima, mozda i stavim neku sicu na bid.

ipak izdasna dividenda od 9& po ovoj cijeni i nije za bacit, a i PE mozda krene nagore zbog CAPEXa

Prodaja novih automobila u siječnju porasla 16,5 posto

http://www.banka.hr/hrvatska/prodaja-novih-automobila-u-sijecnju-porasla-16-5-posto?utm_source=nldnevni&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter

Ako ovako raste prodaja u siromašnoj hrvatskoj, kako je tek drugdje?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Cijena je pala kao da se radi o gubitku od 100 milijuna kuna na godini.

Opet, ADPL je jako dobro pozicioniran kroz AvtoVaz koji cini vecinu prodaje u Rusiji i koji je postavljen kao kandidat za uspjeh na trzistu Rusije 2015 posto nema puno vanjskih troskova i sve je lokalizirano.

Cijena nafte pokazuje otpore, ECB printa novac.

Dakle gotovo sve ide na korist firme.

a) avtovaz se ocekuje da ce rasti u padajucem trzistu 2015, b) nafta se ocekuje stabilizirati na 65$ do 70$ c) euro bi trebao tako svakako slabiti naspram rublje

Firma je izgubila 200 milijuna kuna na vrijednosti.

Tek ako objave dividendu, ovo ce biti zabavno.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


…. nazalost upozoravao sam vas kad je cijena bila na 110kn…..

Eto, ista stvar, upozoravam kada je cijena blizu 80,00 kn.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

mene je onaj MM toliko iznervirao da sam ovo iz čista mira napustio ako se dobro sjećam negdje na 12x. jeste da sam još neki val propustio ali halal mu i hvala.

who dares, wins


Cijena je pala kao da se radi o gubitku od 100 milijuna kuna na godini.

Opet, ADPL je jako dobro pozicioniran kroz AvtoVaz koji cini vecinu prodaje u Rusiji i koji je postavljen kao kandidat za uspjeh na trzistu Rusije 2015 posto nema puno vanjskih troskova i sve je lokalizirano.

Cijena nafte pokazuje otpore, ECB printa novac.

Dakle gotovo sve ide na korist firme.

a) avtovaz se ocekuje da ce rasti u padajucem trzistu 2015, b) nafta se ocekuje stabilizirati na 65$ do 70$ c) euro bi trebao tako svakako slabiti naspram rublje

Firma je izgubila 200 milijuna kuna na vrijednosti.

Tek ako objave dividendu, ovo ce biti zabavno.

Nisam baš optimističan u pogledu avtovaza, poglavito zbog tečaja rublje, a još sam manje optimističan po pitanju nafte na 60-70 USD.
No ako se situacija u Ukrajini smiri, onda su ovo smiješne cijene.
Tek očekujemo godišnje izvješće sa utjecajem negativnog tečaja rublje, malo sam gledao kretanje tečaja, po mojoj slobodnoj procijeni konsolidirani godišnji gubitak bi mogao biti između 10 mil. – 20 mil. HRK ( 3Q je bio konsolidirana dobit ca. 5 mil. HRK ), što znači da očekujem 4Q gubitak 15-25 mil. HRK.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]



Cijena je pala kao da se radi o gubitku od 100 milijuna kuna na godini.

Opet, ADPL je jako dobro pozicioniran kroz AvtoVaz koji cini vecinu prodaje u Rusiji i koji je postavljen kao kandidat za uspjeh na trzistu Rusije 2015 posto nema puno vanjskih troskova i sve je lokalizirano.

Cijena nafte pokazuje otpore, ECB printa novac.

Dakle gotovo sve ide na korist firme.

a) avtovaz se ocekuje da ce rasti u padajucem trzistu 2015, b) nafta se ocekuje stabilizirati na 65$ do 70$ c) euro bi trebao tako svakako slabiti naspram rublje

Firma je izgubila 200 milijuna kuna na vrijednosti.

Tek ako objave dividendu, ovo ce biti zabavno.

Nisam baš optimističan u pogledu avtovaza, poglavito zbog tečaja rublje, a još sam manje optimističan po pitanju nafte na 60-70 USD.
No ako se situacija u Ukrajini smiri, onda su ovo smiješne cijene.
Tek očekujemo godišnje izvješće sa utjecajem negativnog tečaja rublje, malo sam gledao kretanje tečaja, po mojoj slobodnoj procijeni konsolidirani godišnji gubitak bi mogao biti između 10 mil. – 20 mil. HRK ( 3Q je bio konsolidirana dobit ca. 5 mil. HRK ), što znači da očekujem 4Q gubitak 15-25 mil. HRK.

lp
[/quote]

Cijene se usklađuju na kvartalnoj razini, tako da se volatilnost smanjuje i tecaj uzima u obzir.

Receno jednostavnije, tecaj sam po sebi ima utjecaja najvise u Q4 a onda i ne toliko. Onda preuzimaju fundamenti i prodaja sama utjecaj u poslovanju(vanjskom).

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

@domach1984
To znači da, iako je možda u 4Q2014 ili cijeloj FY2014 zabilježen gubitak (a vidjet ćemo vrlo brzo, za 4 dana), firma nije propala i u 2015. tečaj rublje više nema negativan utjecaj jer se kreče na prilično stabilnih 75-76 RUB za EUR.
A prodaja auta raste …

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

New Report

Close