ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=32692&lang=2
Prijevod na latinicu ,mada je to kolega slazic vec napravio.Svaka cast na trudu.

PETINA:

Jos malo zanimljivosti.http://www.politika.co.yu/rubrika.php?t=EKONOMIJA%5Bsmiley2%5D%5Bsmiley2%5D

Još da sam u školi bio vrijedan i naučio ćirilicu, bilo bi mi sada puno lakše ovo razumjeti…. [smiley2]


http://www.uni-bonn.de/~manfear/cyrlatencoder.php

najvrednije stvari u životu su besplatne

Evo vam još bolje :

Hrvatski proizvođači dijelova do kraja godine potpisuju sa Zastavom

Članice Hrvatskog automobilskog klastera (HAMK) nalaze se pred početkom potpisivanja ugovora sa Zastava Autom iz Kragujevca, a do kraja godine izgledno je potpisivanje prvih poslovnih ugovora s tim proizvođačem automobila, najavio je direktor Nacionalnog centra za klastere pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca Vladimir Kovačević.

Kovačević je rekao da su uz Zastavu, pokrenuti i pregovori s Fordom, Volkswagen grupom, GM/Opelom i Volvom.

U Zastava Autu sljedećih tjedana počinje proizvodnja i montaža modela Zastava 10, a do kraja godine bi u proizvodnji tog automobila trebalo surađivati između 10 i 12 članova HAMK-a, kaže Kovačević.

Važno je da što više hrvatskih proizvođača dijelova uđe u posao sa Zastavom, kako zbog same važnosti tog posla, tako i zbog stjecanja referenci za suradnju s drugim proizvođačima, smatra on.

Kako je izvijestio, u tijeku su razgovori s Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak i poslovnim bankama o osiguranju tog izvoznog posla od komercijalnih rizika.

Komentirajući nedavne nesuglasice sa Klasterom alatnica, čiji su predstavnici posjetili Zastavu i razmatrali mogućnosti suradnje, Kovačević je rekao da HAMK okuplja proizvođače dijelova, a Klaster alatnica alate za proizvodnju tih dijelova, te da te dvije djelatnosti međusobno ne konkuriraju.

Kovačević je izvijestio da su ugovor o trajnom konzorciju potpisale 24 članice klastera. Ukupni prihod članica HAMK-a u 2006. godini iznosio je 520 milijuna kuna, a zajedno zapošljavaju dvije tisuće radnika.

Dodao je da je u tijeku certifikacija članica klastera koje dosad nisu usvojile normu kvalitete ISO 9001:2000, a u tijeku je i certifikacija posebnim normama za auto industriju.

Hell is Empty and all the Devils are Here

Kronologija ovoga (događaji od nedavno) :

“Osim Ine, Lipik Glasa i Munje, Zastava Auto u pregovorima je najdalje odmakla s AD Plastikom iz Solina i Elconom iz Zlatar Bistrice”, rekao je Hrvoje Dujnić, direktor HD Auta, tvrtke koja je zastupnik Zastave u Hrvatskoj.”

Hell is Empty and all the Devils are Here

Koliko imam informaciju da je vec potpisan ugovor sa GM/Opelom i da se krenulo u proizvodnju a za vasu informaciju trenutno se rade Britve za novi BMW-5.
ADPL-Profili,pogon u Makarskoj[smiley2]


Koliko imam informaciju da je vec potpisan ugovor sa GM/Opelom i da se krenulo u proizvodnju a za vasu informaciju trenutno se rade Britve za novi BMW-5.
ADPL-Profili,pogon u Makarskoj[smiley2]

Hehe. Kolega plavi, može li bolje?[smiley2]

Hell is Empty and all the Devils are Here

može budd može [smiley2]

nema mi druge nego se zae..ti

Ovako žilavu prodaju kao što je na ADPL nigdje nisam vidio. Čim se poklopi jedan nalog na asku već se pojave dva nova. Počinjem se bojati da je ovo nemoguće probiti. Pri tome nikakvi poslovi niti špekulacije nisu bitne.

Pozdrav

Osnovan Hrvatski automobilski klaster
Proizvodnja dijelova za srpsku Zastavu prvi veći posao

Dvadeset i četiri hrvatske tvrtke potpisale su ugovor kojim su postale dijelom novoosnovanog automobilskog klastera. Zajedno su u prošloj godini imale prihod od 520 milijuna kuna i 2.000 zaposlenika. Neke od tvrtki koje su ušle u klaster već rade za renomirane proizvođače automobila poput BMW-a, Bentleyja, Ferrarija, Mercedesa, Renaulta i drugih

Do kraja godine od 10 do 12 tvrtki proizvodit će dijelove za Zastavu. Rad na osnivanju automobilskog klastera počeo je u studenom 2006., a sada imamo 24 tvrtke članice. Osim proizvodnih tvrtki u klaster smo uključili i znanstveno-istraživačke institucije poput Brodarskog instituta – rekao je Vladimir Kovačević iz HUP-a. Polovina tvrtki koje su ušle u automobilski klaster još ne proizvodi dijelove za automobilsku industriju, ali u pripremi je posao sa srpskim prozvođačem automobila Zastavom za koji bi trebao osigurati refrencije za rad s drugim proizvođačima automobila.

U klasteru planiraju u sve tvrtke uvesti certifikate kvalitete poput ISO-a 9001:2000 i drugih važnih za automobilsku industriju da bi mogli raditi sa stranim naručiteljima. Većina članica pristupila je klasteru jer bi im taj korak trebao omogućiti niže troškove i bolji protok informacija. Plan je stvoriti bazu do 100 do 300 tvrtki koje bi proizvodile komponente za autoindustriju, nakon čega bi bile spremne i za ozbiljnije poslove, najavio je Kovačević. (Ante Livajić)

http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=21437

[smiley11][smiley11]


Ovako žilavu prodaju kao što je na ADPL nigdje nisam vidio. Čim se poklopi jedan nalog na asku već se pojave dva nova. Počinjem se bojati da je ovo nemoguće probiti. Pri tome nikakvi poslovi niti špekulacije nisu bitne.

Pozdrav

Isto se događalo prošle jeseni na razinama 170-185 kuna pa se jednom ipak probilo [smiley2]

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Uza sve ove današnje odlične vijesti, treba naglasiti da ESOP više nije taj koji rasprodaje i drži kočnicu. Vidjeti ćemo koliko ljubljanska ima strpljenja. Ne vidim problema s tim da i dalje nastave prodavati, kupnja po ovim cijenama prije objave dokap i ostalih odlicnih vijesti je odlican potez.

Hell is Empty and all the Devils are Here

Slažem se.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close