Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,70 | 15.877 | 1,484 | 10,55 | 10,85 | 0,46% |
Nelose.
Ponovno ide nočna smjena.
Sa sadašnjih 600 vozila dnevno od 12 mjeseca ide se na 800 vozila dnevno.
Malo sam ispao iz teme.. Nije bas ljepo da izadje clanak u novinama koji hvali firmu, a par dana nakon toga predsjenik nadzornog odbora proda trecinu svojih dionica, malo su me neugodno iznadili tim potezom..mozda je bilo slucajno mozda ne tko bi ga znao
Mislim da je cijena zaglavila na ovim razinama i svi cekamo FI. Koja su vasa ocekivanja od FIa? Vijest o povecanju proizvodnje u Revozu je ohrabrujuca, nadam se da ce se odraziti na FIu
Rusija steka i imat ce utjecaj na Q3. Nesto bolje rezultate ce imati u Rusiji ADPL u posljednjem kvartalu zbog programa otkupa starih i popusta na nove automobile.
Takodjer revoz je sa punom proizvodnjom poceo tek u rujnu sto ce se takodjer viDjeti u izvjescu za Q4.
Fiat u Srbiji takodjer povecava proizvidnju.
Ja cekam posljednji kvartal koji ce pokazat kakva ce biti 2015.
U slucaju pada cijene zbog loseg izvjesca za Q3 imam spremno nesto gotovine.
Insideri kupuju:
http://www.zse.hr/userdocsimages/stjecanje_otpustanje/ADPL_stjecanje_otpustanje_2014__14102014144107.pdf
Nešto znaju?
Crobex je trenutacno pod pritiskom manjka “očitih” prilika. To su građevinari i hoteljeri. Hrvatski prosjecni ulagac voli zgradu.
Pokazalo se ipak, da hoteljere toliko ne traze i nema toliko kupaca, dok građevinari u prosjeku stagniraju.
Stvara se lazna slika da nema izbora.
Crobex pada i negativnost se prelijeva na pojedine dionice pa tako i ADPL.
Ovi su padovi “vanjski” jer nemaju veze sa poslovanjem nego kretanjem trzista u totalu.
ZAdnji pad na oko 100 kn ADPL je imao unutarnje pritiske zbog Rusko_UKrajinskih sukoba.
Oni su se smanjili/ili ostali isti ali je medijski pritisak jako pao na tu temu.
Zato mislim da je svakim padom ADPL sve bolja kupnja posto je pad cijene nevezan za samo poslovanje.
Sto se tice q3, obicno bude najgori kvartal u godini. Svaki porast prihoda/dobiti naspram zadnjeg q3 za mene ce biti dobar rezultat.
Crobex je trenutacno pod pritiskom manjka “očitih” prilika. To su građevinari i hoteljeri. Hrvatski prosjecni ulagac voli zgradu.
Pokazalo se ipak, da hoteljere toliko ne traze i nema toliko kupaca, dok građevinari u prosjeku stagniraju.
Stvara se lazna slika da nema izbora.
Crobex pada i negativnost se prelijeva na pojedine dionice pa tako i ADPL.
Ovi su padovi “vanjski” jer nemaju veze sa poslovanjem nego kretanjem trzista u totalu.
ZAdnji pad na oko 100 kn ADPL je imao unutarnje pritiske zbog Rusko_UKrajinskih sukoba.
Oni su se smanjili/ili ostali isti ali je medijski pritisak jako pao na tu temu.
Zato mislim da je svakim padom ADPL sve bolja kupnja posto je pad cijene nevezan za samo poslovanje.
Sto se tice q3, obicno bude najgori kvartal u godini. Svaki porast prihoda/dobiti naspram zadnjeg q3 za mene ce biti dobar rezultat.
crobex je trenutno pod pritiskom prevelikih i nerealnih očekivanja neuspjelih privatizacija/prodaja (počevši o prosinca i hpb-a) u kojima je ostao zamrznut (za naše prilike) veliki novac koji je bio krvotok burze!
Kolega plavi ili bilo tko drugi,
kako se može provjeriti tko stoji iza skrbničkog računa??Živo me interesira, a nemam saznanja o otkrivanju toga.
Zahvaljujem!
U listopadu prodaja automobila u EU + 6.4%
Sva veca trzista u plusu.
P.s dokupio sitno adpl na 121kn, ostatak gotovine cuvam u slucaju da cijena dodatno padne zbog loseg izvjesca za Q3
Još će ispasti da EU sankcije uvedene Rusiji omoguće veći izvoz i prodaju FIATA koji se proizvode u Srbiji, a time i veću korist za ADPL.
http://akter.co.rs/26-ekonomija/106934-izvoz-fiata-u-rusiju.html
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Politika/1724475/Srpski+fijat+u+Rusiji.html
Svaka čast Srbima, bore se za vlastiti interes za razliku od naših dupedavaca.