Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
bilo kako bilo, nadokupio sam danas 100 dionica po 125,21 kn
Jučer sam osobno uzeo oko 220 dionica po 117 kn. Ukoliko nastavi padati, ponovno ću kupiti.
I ja sam danas kupio nešto sitno, mislim 122 komada po 113,85 (koja lipa više/manje).
Nadokupio maloprije 96 komada po 104,31 kn. To je po meni vrlo povoljna kupnja. No, očito tako netko ne misli.
Kupio još 96 komada po 102,42 kn. Još povoljnija kupnja.
Kad sam kupovao, ekipa me je kitila jedinicama i govorila kako ovo ništa ne vrijedi. Tada sam kupio oko 1.000 dionica od 102-125 kn.
Zanimljivo kako ista ta ekipa sada kupuje ADPL. Kako im sada vrijedi.
Pa, na ovom forumu ima stvarno svakakvih likova.
Ovo je trenutno najbedastija dionica na zse, čiji rast trenutno je protivan svim zakonima logike. Unatoč ozbiljnoj krizi sa Rusijom, prolaskom ex dividend daya ona se vratila skoro na ath zadnjih godina! Zaista van svake pameti, jedini logičan razlog vidim u tome da netko zna nešto što ostatak javnosti ne zna, iako sumnjam.
..para ima hađija i za sitnu raju
lako li je racunat skok dionice od 2009 god kad je sve zbog svjetske krize palo u bescjenje,tad je i ono sto je vrijedilo potonulo.
Prije te krize(2008 god) sve dionice su bile umjetno napumpane.Tad je ADP jedno vrijeme bio preko 200 Kn. A onda je kliznuo..
Kolega mrcash,
uvijek moramo pretpostaviti da postoji netko tko zna nešto, što netko drugi ne zna.
Prije tri dana sam postavio jedan link koji govori o tome da je godišnji rast proizvodnje autodijelova u Rusiji između 20-25%. Rekao bih da je ta informacija na ovom forumu prošla prilično nezapaženo.
U međuvremenu sam naletio na još dva linka koji govore o trenutnom stanju ruske autoindustrije, a koji su direktno vezani uz ruske tvornice ADPL-a, te bi kao takvi mogli biti zanimljivi svim njegovim dioničarima.
http://eng.autostat.ru/news/view/9747/
http://eng.autostat.ru/news/view/9729/
Znači, Nissan u prvoj polovici godine na ruskom tržištu udvostručio proizvodnju, dok je proizvodnju u tvornici Autovaz u Togliattiyu povečana za 4% sa 209000 na 218000 vozila (dva jako bitna kupca ADPL-a).
Iz navedenog možemo zaključiti da jedan dobar dio tvornica automobila u Rusiji u ovom trenutku radi sa 110% proizvodnih kapaciteta (dobro, možda ne baš točno u ovom trenutku, s obzirom da je kolovoz mjesec kada radnici u autoindustriji idu na kolektivni godišnji [emo_smijeh]), a sve kako bi se što više upotpunila praznina nastala velikim padom prodaje vozila iz uvoza.
Ako još jednom pažljivo pročitamo članak o NIssanovoj proizvodnji u Rusiji, možemo primjetiti da oni idu za tim da udvostruče kapacitet proizvodnih linija. Moje osobno mišljenje je da je NIssan preozbiljna kompanija da bi išla u proširenje proizvodnih kapaciteta ukoliko na njima ne bi bilo proizvodnje.
Definitivni izgleda da bi u ovoj novonastaloj situaciji zbog pada tečaja ruske rublje i krize u Ukrajini i ADPL mogao izvući dosta koristi. Možda bi ćak i ovaj iznenadni skok prihoda i dobiti u Q2 mogao biti usko povezan s povećanom proizvodnjom u Rusiji (pretpostavljam, s obzirom da je Edison tek stihijski krenuo u Q2).
Na kraju samo napomena da osim podataka koje sam potkrijepio linkovima, sve ostalo što pišem su moje pretpostavke i ne moraju biti točne, tako da ovo nikako nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica ADPL-a.
LP,
http://www.reuters.com/finance/stocks/AVAZ.MM/key-developments/article/3006018
AutoVaz bi mogao smanjiti ljudstvo
James nije nezapazeno,hvala na linkovima. Slobodno pisi ako nadjes jos stogod tako korisno. Vec par godina Rusija otezava uvoznicima i tjera ih da automobile proizvode u Rusiji odatle mogucnost da proizvođači u Rusiji ostvare i rast unatoč manjem broju prodanih automobila u Rusiji.
@ diablero
Koja lijepa prica za pred spavanje 😀
Posao od 3 mil eura godisnje uz pokazan interes za dodatne poslove na drugim modelima.
Mozda posao i za maseratti sto je mozda ulaznica u svijet luksuznih automobila?
Cool. Laku noc
http://www.reuters.com/finance/stocks/AVAZ.MM/key-developments/article/3006018
AutoVaz bi mogao smanjiti ljudstvo
A sto cemo sada?
http://www.reuters.com/finance/stocks/AVAZ.MM/key-developments/article/2945862
PS smanjenje ljudstva je optimizacija poslovanja, nadam se da je jasno.
i najbitnije na kraju članka:
naslov: Rusija bez problema
Od osam tvornica ‘AD Plastika’ u pet država, tri su u Rusiji od čega dvije u stopostotnom vlasništvu, a jedna u 40-postotnom. Ni jedna tvornica u kojima ukupno radi preko tisuću radnika ne bi trebala biti pogođena sankcijama koje EU nameće Rusiji. Cijela grupa u Hrvatskoj, Sloveniji, Rumunjskoj, Rusiji i Srbiji ima 2955 zaposlenih, od čega u Solinu radi 959 radnika.