ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 13:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,20
2.968
265
11,00
11,20
1,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

budd:

Imam osjećaj da će netko upravo popapati ovog od 1000 i kusur, koje sekunde

po mojoj procjeni, kao što sam prije napisao, to se trebalo jučer dogoditi, ali je nevjerojatno da na našoj burzi nema dovoljan broj ljudi koji je trebao podijeliti dva broja i vidjeti po kojoj cijeni rusi dokapitaliziraju (cvrsto sam uvjeren da su 253 kune u pitanju), a jucer se jos na burzi trgovalo po manjoj cijeni !!!!!!
ako netko hoce okladu koja dionica ce bolje odraditi u sljedecih mjesec dana (npr ingr ili adpl) ja sam spreman [smiley1]….iako ne kazem da i ingr (kao i npr diok, jdos i ddjh) nije dobra kupovina ali adpl je sigurno best buy ovih dana…

To je zato jer mnogi nemaju digitron![smiley1]

Vidite da ga je netko popapao (nisam cijelog, djelomično sam gricnuo samo). Iskreno, i mene čudi da nitko to nije uzeo u obzir do danas. Na Ingri su to odmah uzeli u obzir (otud i 7% rast danas)

Hell is Empty and all the Devils are Here


luka2807: ” budd: ” Imam osjećaj da će netko upravo popapati ovog od 1000 i kusur, koje sekunde ” po mojoj procjeni, kao što sam prije napisao, to se trebalo jučer dogoditi, ali je nevjerojatno da na našoj burzi nema dovoljan broj ljudi koji je trebao podijeliti dva broja i vidjeti po kojoj cijeni rusi dokapitaliziraju (cvrsto sam uvjeren da su 253 kune u pitanju), a jucer se jos na burzi trgovalo po manjoj cijeni !!!!!! ako netko hoce okladu koja dionica ce bolje odraditi u sljedecih mjesec dana (npr ingr ili adpl) ja sam spreman [smiley1]….iako ne kazem da i ingr (kao i npr diok, jdos i ddjh) nije dobra kupovina ali adpl je sigurno best buy ovih dana… ” To je zato jer mnogi nemaju digitron![smiley1] Vidite da ga je netko popapao (nisam cijelog, djelomično sam gricnuo samo). Iskreno, i mene čudi da nitko to nije uzeo u obzir do danas. Na Ingri su to odmah uzeli u obzir (otud i 7% rast danas)

ja to ovako gledam (fizikalno), adpl ima veliku inerciju zbog tradicionalno velikih količina na prodaji i zato nisu mogući veliki pomaci cijene sa relativno malom količinom kupnje, ali zato kad taj cijeli vlak krene u pravom smjeru onda drž’t gaće…neće to stat još dugo dugo

mislim da je kod INGRE rijec o odlicnom marketingu sto mnogim dionicama nedostaje. svaki investitor zna za ingru, a za adpl mnogi niti ne znaju cime se bave.


mislim da je kod INGRE rijec o odlicnom marketingu sto mnogim dionicama nedostaje. svaki investitor zna za ingru, a za adpl mnogi niti ne znaju cime se bave.

Inaće proizvode i Sjedalice za stadione i dvorane:

http://www.adplastik.hr/3ostali.htm

U svjetlu izgradnje novih stadiona i dvorana u Hrvatskoj, ne sumnjam da će i tu biti posla.[smiley2]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


shipro: ” mislim da je kod INGRE rijec o odlicnom marketingu sto mnogim dionicama nedostaje. svaki investitor zna za ingru, a za adpl mnogi niti ne znaju cime se bave. ” Inaće proizvode i Sjedalice za stadione i dvorane: http://www.adplastik.hr/3ostali.htm U svjetlu izgradnje novih stadiona i dvorana u Hrvatskoj, ne sumnjam da će i tu biti posla.[smiley2]

ja se nadam da ce uskoro preseliti pogone npr. u ind. zonu Dugopolje pa postojece splitske ili prodati ili nesto izgraditi za trziste jer su sada te lokacije preskupe za proizvodnju – okruzili su ih trgovacki centri i stambeni kvartovi
[smiley2]

G.Gekko, 27.06.2007. u 12:07
svjetlu izgradnje novih stadiona i dvorana u Hrvatskoj, ne sumnjam da će i tu biti posla[

Slažem se Plavi ali to je ipak sitno
Uskoro će na tržište izaći novi RENO TWINGO II pogodi tko radi branike (štosdenfere) i ostalu plastiku za njega , uzmi u obzir i prodavanost prošlog modela , pa tu je i jedrilica/e od AD BRODOVA –vrhunski proizvod, itd….

[i]Prodajte svinjske polovice i kupujte zlato![/i]


mislim da je kod INGRE rijec o odlicnom marketingu sto mnogim dionicama nedostaje. svaki investitor zna za ingru, a za adpl mnogi niti ne znaju cime se bave.

ima nesto u tome, evo i ja sam sam vise puta spomenuo kako su kolicine na prodaji tradicionalno velike na adpl, ali kad bolje razmislim to i nije istina, evo ukupne kolicine na prodaji su oko 25.000 dionica što je samo 6,5 mio kuna, a budimo realni takve promete viđamo u jednom danu na raznim dionicama….btw ima li netko uvid u dubinu k/p (izvan 5 najpovoljnijih) da vidimo kakva je struktura

Jos malo zanimljivosti.http://www.politika.co.yu/rubrika.php?t=EKONOMIJA%5Bsmiley2%5D%5Bsmiley2%5D


Jos malo zanimljivosti.http://www.politika.co.yu/rubrika.php?t=EKONOMIJA%5Bsmiley2%5D%5Bsmiley2%5D

Još da sam u školi bio vrijedan i naučio ćirilicu, bilo bi mi sada puno lakše ovo razumjeti…. [smiley2]

PROKLETA JE AMERIKA I ZLATO ŠTO SJA !!!!

http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=32692
Ekonomija

„Zastava 10” putuje za Rusiju
Sa Fijatom postignut načelan dogovor o izvozu „srpskog punta” u zemlje istočne Evrope
Miljenik kupaca: „zastava 10”
(Foto M. Ignjatović)

Kragujevac – Sa Fijatom se i dalje pregovora o mogućnosti da povećamo izvoz „zastave 10”, ali je već izvesno da ćemo dobiti tržišta zemalja istočne Evrope. Možete slobodno napisati i to da će Rusija biti prva država u kojoj će se prodavati kragujevački „punto”. To je, praktično, gotova stvar, izjavio je juče za „Politiku” direktor „Zastave auto” Zoran Bogdanović. Prema njegovim rečima, do otvaranja mogućnosti za nove izvozne aranžmane „Zastave auto”, preduzeća formiranog za realizaciju ugovora sa Fijatom, došlo je nakon odluke italijanskog giganta da proizvodnju „punta” produži do 2010. godine. Zbog toga je, kaže Bogdanović, došlo do „preklapanja tržišta”.

– Odluka Fijata o nastavku proizvodnje „punta” do 2010. godine za nas je bila potvrda da smo izabrali pravi model. Sa druge strane, ta odluka je prouzrokovala i jedan problem. Među proizvođačima praktično istog vozila došlo je, naime, do blagog sukoba interesa, pošto su se i torinski „punto” i kragujevačka „zastava 10” pojavili na istim tržištima – objasnio je Bogdanović.

Godišnji obim izvoza „Zastave auto” je, prema ugovoru sa Fijatom, za sada ograničen na hiljadu automobila, a od 5.051 vozila, koliko je kragujevačko preduzeće prodalo za nešto više od godinu dana, 120 „zastava 10” je plasirano na tržište Hrvatske, u saradnji sa tamošnjim dilerom. Međutim, pomenuti limit će, po svemu sudeći, uskoro biti „probijen”.

– Naš plan je da u toku ove godine prodamo 6.000 modela „zastava 10”, ali ako krene izvoz u zemlje istočne Evrope, taj kontingent bi mogao biti znatno veći. Samo u Ukrajini se godišnje proda oko 500.000 novih vozila, a mi bismo bili prezadovoljni kad bi nam pripao samo jedan procenat tog tržišta. Zamislite tek koliki je jedan procenat na ruskom tržištu – kaže Bogdanović.

Prema rečima direktora „Zastave auto”, na domaćem tržištu „zastava 10” je najprodavanije vozilo u svojoj klasi, a zauzima drugo mesto u ukupnoj prodaji novih vozila u Srbiji. Bogdanović naglašava da su ovi pokazatelji svojevrstan poziv našim malim i srednjim preduzećima da se, kao kooperanti, uključe u proizvodnju „zastave 10”. To je velika šansa za našu privredu, ali do sada nije potpisan nijedan ugovor. Dosta je zainteresovanih, ali su oni, izgleda, sumnjali da je „srpski punto” pun pogodak.

Bogdanović poziva domaće „komponentaše” da se drugog jula odazovu pozivu i prisustvuju sastanku u Kragujevcu, gde će im još jednom biti predstavljeni uslovi pod kojima mogu da se uključe u posao. On kaže da se do sada javilo oko 80 proizvođača autodelova, a da su potpisivanju ugovora o saradnji sa „Zastavom auto” najbliži kragujevačka fabrika izolacionih materijala „Azma”, pribojski „Poliester”, beogradsko preduzeće za proizvodnju boja „Duga”, proizvođači guma „Tigar” i „Trajal”, kao i „Zastavino” preduzeće „Mehanička obrada”.

– Pomenuta preduzeća imaju kvalitet koji zahteva Fijat, pribojski „Poliester” je čak ušao u jedan vid kooperacije sa italijanskim proizvođačem vozila, a sa „Tigrom” i „Trajalom” treba da se dogovorimo oko cene. Standarde kvaliteta moraju da ispune i ostale zainteresovane firme, a oko sredstava za nabavku opreme biće prinuđene same da se snalaze. Tu bi država mogla da pomogne – smatra Bogdanović.

Uredni ljudi su samo lijeni traziti stvari!

Ulaganje potencijalnih kooperanata u modernu opremu nalaže i najsavremenija robotizovana linija za sklapanje „zastave 10”, koju je kragujevačkom proizvođaču isporučila italijanska firma „Komau”. Ukupna vrednost tih mašina je 14,7 miliona evra, a kragujevačka fabrika je isplatila polovinu novca.
Prema Bogdanovićevim rečima, robotizovana linija, jednim delom, uslovljava i broj radnika koji će biti angažovani na montaži modela „zastava 10”. On kaže da sadašnji stepen proizvodnje omogućava upošljavanje oko 250 ljudi. Sa ostvarivanjem punog kapaciteta proizvodnje, veli Bogdanović, „Zastava auto” će moći da angažuje oko 400 radnika.
Brane Kartalović
[objavljeno: 27.06.2007.]

Uredni ljudi su samo lijeni traziti stvari!


PETINA: ” Jos malo zanimljivosti.http://www.politika.co.yu/rubrika.php?t=EKONOMIJA%5Bsmiley2%5D%5Bsmiley2%5D ” Još da sam u školi bio vrijedan i naučio ćirilicu, bilo bi mi sada puno lakše ovo razumjeti…. [smiley2]

Da ste malo bolje pogledali vidili bi mogucnost citanja i na latinici.Ja sam stara Suvarova skola di je cirilica u skoli bila obavezna .

New Report

Close