Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Commerzbank je opet zaglavio u shortu?!
Nisam do danas isao dublje u analizu fi.
Zaintrigrirala me recenica oko isplate dividende u Rumunjskoj u drugom kvartalu.
Iz izvjesca je jasno da je ukupna dobit prosle godine u Rumunjskoj okvirnih 80 milijuna kuna.
Adpl ima 50%.
Stoga je njihov udio 40 milijuna.
Znaci financijski prihod tj. dobit od 40 milijuna!
Prosle godine ta je stavka bila 23 miliona,rasporedjena na vise kvartala.
Citam danas da je osnovana euroazijska unija.
Poseban naglasak je na carinama.
Nema vise isplativosti kupnje automobila proizvedenih izvan eu.
Renault se dobro pozicionirao.
Adpl takodjer sa svoje 3 tvornice u Rusiji.
Rijetko gdje u Lijepoj nasoj covjek vidi da sve ima smisla.
Da je dobro planirano.
http://www.seebiz.eu/ad-plastik-ericsson-nt-i-atlantic-grupa-u-mogucim-problemima-zbog-slabljenja-rublje/ar-88402/
AD Plastik, Ericsson NT i Atlantic Grupa u mogućim problemima zbog slabljenja rublje
Predviđa se da bi rublja do rujna mogla pasti oko 5% u odnosu na dolar.
AD Plastik Grupa je u 2013. generirala oko 350m HRK prodaje u Rusiji ili 43% ukupnih prihoda od prodaje. Osim toga, kompanija ima 40% udjela u ruskom zajedničkom ulaganju s Faurecijom.
…
Treba ipak imati na umu da pad rublje ne mora značiti jednako snažan udar na navedena poduzeća. Dio poduzeća može cijene ugovoriti u nekoj drugoj valuti ili koristiti hedging dok neka druga mogu i izvore sredstava kao što su bankarski krediti ugovoriti u rublji. Ovakav način zaštite bi zbog konačne konverzije valute u izvještajima smanjio dobit, ali to ne bi nužno imalo velik utjecaj na poslovanje poduzeća.
http://www.seebiz.eu/ad-plastik-ericsson-nt-i-atlantic-grupa-u-mogucim-problemima-zbog-slabljenja-rublje/ar-88402/
AD Plastik, Ericsson NT i Atlantic Grupa u mogućim problemima zbog slabljenja rublje
Predviđa se da bi rublja do rujna mogla pasti oko 5% u odnosu na dolar.
AD Plastik Grupa je u 2013. generirala oko 350m HRK prodaje u Rusiji ili 43% ukupnih prihoda od prodaje. Osim toga, kompanija ima 40% udjela u ruskom zajedničkom ulaganju s Faurecijom.
…
Treba ipak imati na umu da pad rublje ne mora značiti jednako snažan udar na navedena poduzeća. Dio poduzeća može cijene ugovoriti u nekoj drugoj valuti ili koristiti hedging dok neka druga mogu i izvore sredstava kao što su bankarski krediti ugovoriti u rublji. Ovakav način zaštite bi zbog konačne konverzije valute u izvještajima smanjio dobit, ali to ne bi nužno imalo velik utjecaj na poslovanje poduzeća.
Nije li prvo bio problem što je jačala rublja, a sada je problem što slabi? Ili sam pobrkao? Nije li za one koji ne hedgiraju dobro da slabi rublja?
* Važeći podaci za uredovni dan 02.06.2014 .
AD PLASTIK D.D./REDOVNA DIONICA ADPL-R-A
PROMJENE:
7. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 107.775 2,57 Skrb. račun + 5 000
10. PBZ D.D. (02535697732) 62.570 1,49 Skrb. račun – 5 000
Europe Car Sales Rise for Ninth Month on Renault Growth
http://www.seebiz.eu/raste-prodaja-najvaznijih-kupaca-ad-plastika/ar-89638/
Dacia + 25%
Renault +18%
Ne baš dobre vijesti:
Sales of new passenger cars and light commercial vehicles (LCVs) in Russia fell 12% year-over-year in May, and year-to-date sales are down 6%. And it is projected to get worse.
Bo Andersson, CEO of AvtoVAZ, one of Russia’s largest carmakers, said last month that new car sales will shrink by up to 20% in 2014, after falling 5% in 2013. Andersson also said that sanctions imposed on Russia are not the reason for the downturn.
Kriva je povećana inflacija odnosno pad rublje što je opet utjecalo na potrošnju.
Sa pozitivne strane rublja je rekordno nisko prouzročena Ukrajinskom krizom ako dođe do nekog dogovora vjerojatno će se oporaviti.
Isto tako Rusija i stanovništvo je vrlo malo zaduženo i potrošnja će dugoročno rasti.
Sto se Rusije tice sigurno da pad prodaje automobila od 20% nije dobar ali adpl je najavio da ce krenut proizvodit jos neke dijelove automobila u Rusiji tako da pad prihoda sigurno nece biti toliki jer ce po automobilu ostvarit vece prihode
Malo kasne ali pocelo je. Puna proizvodnja u rujnu.