Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Jolanda
Koliki je minus imao ARNT na kvartalu?
Jasno mi je da ADPL radi na prosirenju firme pa to kosta(sto gotovo uvijek u industriji(proizvodnji) znaci prosirenje ljudskog faktora)i radi gubitak ali kako je ARNT napravila 38 miljuna gubitka ili je i to dio poslovanja?
Naravno da je pa to je turizam! (neka prosire sezonu sadrzajem) E pa i ovo je dio industrijskog razvoja. Ne opravdavam gubitak ali opravdavam prosirenje.
Firme koje ne rade prosirenje poput PTKM i DDJH vidimo kako zavrsavaju.
Dakle;
ADPL gubitak 8 milijuna kuna, pb 0,6 projekcije rasta u budućnost
ARNT gubitak 38 milijuna kuna, pb 0,96 projekcije rasta? (kamo ide na profitabilnost od 1%?! i to bi bilo 4 fold)
Jedna turist koji ovisi o zgradii klimi(dakle nema inovativnosti ili je vrlo malen faktor) drugi inovator i proizvođač koji mora stalno rasti iznad konkurencije
Koju biste vi kupovali sada?
Jasno mi je da je hrvatski mentalitet rentijerski i zgrada je “to je dobro” ali turizam je najveca vrlina i propast ove zemlje. Rentijerstvo potice lijenost i gotovo da nema rast kada udari u limite koji su vrlo lako dosezljivi.
gubitak 8 milijuna kuna [emo_vrtimise]
majstore sto veli RSI ?
Da je vrijeme za dobru kupovinu?
ajde baš da vidim do kuda ova priča može ići. koliko Ukrajina i ruska reakcija mogu ovo dodatno spustiti dolje… 🙁 hoće li doći do stotke?
Jednostavan odgovor. Dok god se stanje tamo ne smiri, dionica će polagano klizit. Što duže nešto traje, ljudi postaju nestrpljiviji.
Ovaj ADPL u nekom slobodnom padu. Kao da će propasti sutra, umjesto rasta prihoda i dobiti idućih godina.
Nadokupio maloprije 96 komada po 104,31 kn. To je po meni vrlo povoljna kupnja. No, očito tako netko ne misli.
seeker, nisam baš 96 komada, ali jesam +30% u odnosu na prije posjedovanu količinu.
u tromjesečnom izvještaju napomenuli da su automobili iz ruskih tvornica za rusko tržište… valjda da bi odagnali preveliku brigu oko situacije.
plus i boldano i potcrtano napisali da očekuju i veće prihode i veću neto dobit u 2014.
plus Edison i ostali pripremljeni projekti, plus cash mašina u rumunjskoj…
ne znam, meni ovo down the road izgleda jedna lijepa priča… ekipa je ozbiljna, sigurno nisu ugovarali poslove da gube na njima.
Mislim da tko nemoze podnijeti (novcano, psihicki) oscilacije 10% simo tamo, nema sto raditi na burzi.
Najbitnije je izvješće i premda nije dobro, dobro je objašnjeno. Dal ga opravdava, ne ali sve drugo u njemu je dobro. Prodana kapacitiranost na 5 godina je za mene bajoslovna vijest na hrvatskoj burzi – to sto se vijest(izvješće) ne čita je drugi par cipela. Uprava za sada ne grijesi u prognozama i najavljen je rast dobiti i prihoda u ovoj godini. Rečeno je da je Ukrajina minimalni utjecaj na poslovanje i da su digli cijenu proizvoda koje prodaju zbog pada rublje sa jedne i zastitili se sa druge strane kroz hedge tog para.
Ako je ista od ovoga novost i ne čita se zvješće, nema se tu sto raditi nego drhtati.
Najavljeno je da je edison tek krenuo i to se bude vidjelo tek u kasnijim kvartalima.
Ps. dali je itko pogledao koliko je ADPL oscilirao naspram crobexa ovih dana?:)
Ja ne diram nista, kupovati cu jos.
Cim diskrepancija cijene i realnosti postane veca, to ce biti bolja kupnja.
Ukrajinu ne vidim kao problem i vjerujem da ce vijesti brzo naci neki drugi – jako bitan za ADPL – poput smanjenja FED printanja. BItno je izolirati white noise inace puknes.
Invaerter, daj ti nama baci graf(uzmi sestar i ravnalo u ruke) pa da vidimo sto ti kazes:)
Invaerter, daj ti nama baci graf(uzmi sestar i ravnalo u ruke) pa da vidimo sto ti kazes:)
Inverter – baci graf, da vidim kako ti to vidis. Ne zezam se.
Hedgirali su nakon što je rublja već pala. To je problem. Koliko je nakon toga rublja pala tek ima veze. Ti s hedgiranjem možeš popraviti samo donekle “financijsku situaciju” dok ti ostaje puno veći pad od prodaje koji se ne može nikako u toj mjeri ublažiti hedgiranjem. Da su ublažili pad rublje povećanjem cijene je nerealno. Pa nisu oni u nekoj industiriji gdje imaju mogućnost formiranja i utjecaja na cijenu. Pogotovo ne u gospodarstvu (Europskom) koje se tek oporavlja, a autoindustrija jedva pokriva svoje troskove. I onda da im jedan mali ADPL kaže da im diže cijene. Teško. Da će se stanje popraviti to sigurno, ali treba još malo pričekati.