Ugovoren novi posao po prvi puta sa Jeepom, stoji u izvješću.
lp
[/quote]
+ Nissan Qashqai i Xtrail
na ovoj burzi izvješća manje više ni su ni važna. eno tamo dobro izvješće kod janaf pa nikud nikam. potražnje za dionicama ne ma i to je sva filozofija. jednog dana kad neko iz milana nazove lukovića i kaže mu long on će tad nazvati svoje dične fm i reći im long i onda će mo svi biti long. do tad samo opušteno.
Izvješće u skladu sa očekivanjima, solidno. [emo_namigusa] [emo_euro][emo_euro]
Tablica 2. Račun dobitka i gubitka AD Plastik Grupe s konsolidacijom pripadajućeg
dijela vlasništva u Euro APS-u i FADP-u za prvo polugodište 2013. godine u tis. HRK u kojima AD Plastik Grupa ima 50% odnosno 40% vlasništva.
Neto dobit 18 mil. kuna a amortizacija 33 mil. kuna.
Na razini godine imamo amortizaciju od 60-70 mil. kuna, uz dobit koja će rasti u narednim godinama uz veće prihode, manju amortizaciju kao i u 2013. godini temeljem ostvarenih investicija u Hrvatskoj za projekt Edison, te prema rješenju Ministarstva gospodarstva planira se korištenje umanjene stope poreza na dobit (sa 20% na 0%).
Dakle, par jednostavnih ilustracija za kretanje:
capexa, amortizacije, prihoda i neto dobiti za ADPL od 2005-2012.
Postao sam par jednosavnih grafova koji pokazuju kretanja investicijskih ciklusa ADPL od 2005 do danas po ovih par varijabli.
Vidljivo je da je ADPL imao 2 jaka investicijska ciklusa sa odmorom 2009 kada je nakon dugo vremena CAPEX pao ispod redovite stope amortizacije(kriza i nesigurnost te pad prihoda siguran su uzrok).
Ono što ja mogu zaključiti je da je od 2005-2008 kroz CAPEX uloženo 460 milijuna kuna dok je u tom razdoblju prosjek neto dobiti bio 20 milijuna kuna.
Nakon tog razdoblja i relaiziranja investicija dobit je skočila na 48 milijuna prosjeka od 2009-2012. Dakle capex prijašnjeg ciklusa rezultirao je porastom neto dobiti od više od 2x.
CAPEX od 2009 do danas + prva polovica 2013 iznosi oko 410 milijuna kuna i mislim da vjerojatno neće ići preko pola milijarde sa slijedećom godinom(i to sam dosta rekao) pa je stopom utilizacije prijašnjeg investicijskog ciklusa do 2009 koji je udvostučio dobit sa 20 na 48 milijuna u periodu nakon, realno očekivati sličan ali nešto manji efekt nakon 2013 sa 48 na 100 milijuna kuna dobiti u nasljednom razdoblju (sa oscilacijama) kada se prijašnji ciklus počinje realizirati.
Grafovi u prilogu.
(korištene su najjednostavnije algebarske metode)
Nije loše.
Porast prodaje vozila u EU.
Francuska porast prodaje od 1% u srpnju 2013 dok je u Španjolskoj porast iznosio čak 15%.
Idemo gdje treba ići… consumer spending is growing strong.
Rusija u recesiji prvi put u četiri godine, pada proizvodnja i nabava.
U srpnju je zabilježen i najveći broj izgubljenih radnih mjesta, a prvi put od siječnja proizvođači su smanjili nabavu, također najviše u prethodne četiri godine. Upućeni u prilike u tamošnjem gospodarstvu očekuju na jesen nove indikatore pada.
@Dečki
http://www.inautonews.com/analysts-car-sales-expected-to-be-flat-in-russia-in-2013#.UgCeoqz08SU
Pa to se zna već od kraja 2012.
Problem je inflacija koja je visoka pa Vam cijena kredita iznosi 10% godišnje.
Ali nema brige, Rusija ima 1/2 automobila po glavi naspram EU;)
Roland Berger očekuje rast od 4% u prosjeku kroz slijedećih 10 godina(varijacije će naravno biti).
može tko pričati što god želi, ali ja nisam zadovoljan radom ovih market makera… ako se to može nazvati radom… rezultati dugoročno vode nečemu, ali kratkoročno… očekujem da market makeri naprave nešto!
Sto tocno ocekujes od MMa?
MM je tu da pruzi likvidnost, upravo to i rade…AKo ocekujes od njih da dizu/spustaju cijenu onda ne shvacas posao MMa.
može tko pričati što god želi, ali ja nisam zadovoljan radom ovih market makera… ako se to može nazvati radom… rezultati dugoročno vode nečemu, ali kratkoročno… očekujem da market makeri naprave nešto!
Pa rade likvidnost, o čemu ti pričaš?
Pa nisu MM tebi niti ADPL koji ga plaća, za trade da bi zaradio 2%.