Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
* Važeći podaci za uredovni dan 15.07.2013 .
AD PLASTIK D.D./REDOVNA DIONICA ADPL-R-A
7.PBZ D.D. (02535697732) 77.183 1,84 Skrb. račun + 25064
Redovno trgovanje je zanemarivo, ovo je prebacivanje sa skrbničkog van top 10 ili je netko mimo burze kupio veću količinu dionica AD Plastika. Pretpostavka je da je ovo skrbnički PBZ koji je bio u top 10(10. PBZ D.D. 52.119 1,24%) te stekao ili spojio poziciju van top 10.
Norwegian Oil Pension Fund… stalno skupljaju.
Inače, mislim da su najveći mirovinac na svijetu sa assetima odgotovo trilijun dolara.
Sta je Faurecija narasla 66% u zadnja 3 mjeseca? Nisam znao. Neki će ovdje skuziti moj sarkazam.
Informacija. Mnogi ih ne koriste. Danas izašlo.
http://www.acea.be/index.php/news/news_detail/passenger_car_registrations_-6.6_over_six_months_-5.6_in_june
@Alias
Odlično, pad se usporava, pisao sam o tome.
Znači, jednomjesečni(zadnji) pad je manji i to dosta od dugoročnog pada zadnjih 6 mjeseci, to su super vijesti.
Stopa ubrzanja se usporava i možda ide prema nuli – odlične vijesti, hvala Alias.
U prošlom je mjesecu u 26 zemalja članica Europske unije registrirano ukupno 1,134 milijuna novih automobila, što je 5,6 posto posto manje nego u prošlogodišnjem lipnju.
http://www.seebiz.eu/nastavljen-pad-prodaje-automobila-u-eu/ar-68492/
Pa ajmo opet.
Ako je dugoročni pad 6.6 posto a kratkoroćni nagib pada 5,6 posto onda se uz mjesec april još pad usporava.
Ja se nadam da je to vrlo jasno.
Ovo je objavljeno prije 3 mjeseca a sad povezivam sa novijim prognozama.
http://www.seebiz.eu/sirenje-renaulta-u-rusiji-sjajna-vijest-za-ad-plastik/ar-62469/
Širenje Renaulta u Rusiji sjajna vijest za AD Plastik
ANALIZA – Francuska kompanija Renault planira uložiti oko 20 mlrd rubalja (500m EUR) u postojeću proizvodnju u Moskvi.
Ovo je važan korak u Renaultovom širenju poslovanja u Rusiji gdje planira doseći kapacitet od 1,7m vozila godišnje do početka 2016. Ukupni volumen prodanih vozila u Rusiji u 2012. koji su ostvarili Renault-Nissan i AvtoVAZ jest 890.433 vozila, dok su drugi i treći proizvođači Volkswagen i GM isporučili 315.937 odnosno 288.308 vozila.
Upravo Rusija i predstavlja najznačajnije tržište za AD Plastik, gdje PWC očekuje rast prodanih vozila za 5% u 2013., a to bi ujedno trebala biti i godina početka usporavanja rasta u Rusiji na 3% godišnje u periodu 2014.-2017. Istovremeno, Renault predviđa rast prodaje na euroazijskom tržištu za 6% u 2013.
…
…
Novi članak na temu Rusije kao peto najveće automobilsko tržište na svijetu iza Kine, SAD-a, Indije i Brazila.
Rusko tržišta automobila do 2020. prvo u Europi
U Rusiji na 1000 stanovnika ima samo 290 automobila, u usporedbi s 560 u zapadnoj Europi, a mnoga od tih vozila su stara.
U izvješću konzultantske tvrtke BCG navodi se da bi rusko automobilsko tržište moglo rasti stopom od šest posto godišnje do 2020., kad bi trebalo doseći godišnju prodaju od 4,4 milijuna novih vozila.[emo_palacg]
danas je ex-dividend day
Na tragu posta od Nino979;
Ulaganja u rusku autoindustriju do 2020 trebala bi iznositi preko 10 milijardi eura.
Što se tiče centara razvoja investicija u kapacitete, ADPL je prisutan u samom vrhu područja gdje je razvoj najviše naglašen(vidi prilog).
“During 2011 and 2012, localized international carmakers—such as BMW, Ford, General Motors, Hyundai/Kia Motors, Mazda, PSA Peugeot Citroën/Mitsubishi Motors, Renault-Nissan, Toyota, and Volkswagen/Audi—announced new or expanded capacity. Together with the expansion plans of domestic carmakers, this will raise total capacity to about 3.3 million units per year by 2016. Of this, 50 percent will be greenfield—or from newly built plants. (See Exhibit 3.) Brownfield expansion comes from such activities as adding capacity to an existing plant.”
“An important milestone was reached in 2012: for the first time, cars made by localized international producers captured more of the Russian market than either imports or domestic brands; the categories commanded 41 percent, 36 percent, and 24 percent, respectively.”
Dakle, vanjski proizvođači na domaćem tržištu Rusije rastu u prodajnom volumenu što je odlično zbog Renaulta.
“Domestic producers are driving both professionalization and expansion. They have embraced the challenge of modernizing product lines and plant productivity. AvtoVAZ launched the new Lada Granta sedan and the Lada Largus MPV in order to regain market share in the budget segment and plan a blitz of further product launches on joint platforms with Renault-Nissan. GAZ is concentrating on its commercial vehicles, while limiting itself to contract manufacturing in the passenger car and van segments.”
Domači pak rade na unapređivanju kvalitete i optimizacije da režu trošove(odlično zbog Autovaza).
Ono što ja vidim u EU je pak okretanje EV(električnim vozilima) koja bi bash u francuskim proizvođačima mogla biti riješenje njihove trenutne nedefiniranosti.
Naglasak na EU USA free trade agreement i predviđenih 100 milijardi eura godišnje dobiti za EU je prvenstveno vidljiv u small electric vehicles pogotovo za Francuske proizvođače.
I naš Edison definitivno to potvrđuje i idem tim putem.
(link na prilog)
https://www.bcgperspectives.com/content/articles/automotive_lean_manufacturing_transforming_russias_auto_industry/
Inače, najatraktivniji investicijski segment po Nomuri u Japanu sada je baš Autoindustrija dok USA proizvođaći rade dobre rezultate. Obično to uvijek donosi prelijevanje na ostale regije, očekujem kroz 1 godinu na EU tržište ali ne istim intenzitetom.
Imam dionice ADPl i pokušavam biti objektivan.
Izvođač ove studije je Boston Consulting Group – jedna od vodećih konzultantskih kuća na svijetu.
Samo objektivnošću i podacima možemo biti u prednosti spram emotivnog mišljenja.
Još prije 15-ak mjeseci sam rekao kako neću više kupovati ADPL, kako ga imam dovoljno. No, ipak nisam izdržao. Nadokupio sam maloprije… i sretan sam.[emo_smijesak]