Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Nemam sad vremena. Do sutra javim. Moram sve prostudirati
Odlično, najbitnije su najave, a izgledaju vrlo vrlo dobro.
Očekujem neto dobit sredinom 2015 od oko 100 milijuna kuna 5% na jednu ili drugu stranu.
PS. sutra dolazi q1.
[emo_ooooo]ajme majko, jeste vidjeli izvješće?
prihod manji 20%, dobit se raspala, a zadužili se još i više!
koma!
ako ovako nastave budu ko petrokemija, a onaj nesrećnik tamo pjeva borbene kako je izvješće OK, ajme, ajme[emo_vrtimise]
Sve Vam je fino objašnjeno u izvješću, a i u skladu sa očekivanjima. Nema razloga ne vjerovati upravi na očekivanju rasta prihoda od 5%, jedino zamjeram isplatu dividende u fazi pojačanih investicija.
Veseli i ovakove informacije: “U prvom kvartalu dobili smo nove poslove za Nissan
Quashqai, Nissan X-Trail, Škoda Rapid, Renault
Duster i Ford Focus.”
DOBAR, LOŠ, ZAO.
Ovo je LOŠ izvještaj i točka.
Definitivno ispod svih očekivanja.
Bez obzira na bilo kakvu dobit totalno mi je nelogična isplata dividende u ovoj situaciji. A prekjučer se veselih…misleći pa neće valjda bit neko sr..e kad su je predložili.
Omjer duga i kapitala počinje ličiti na koeficijent Dinamovog protivnika u Ligi prvaka.
A investicija u Mladenovac je po svom feed backu i rezultatu u klasi Petrokemijinog ugovora za plin prije revidiranja.
Za 50 milijuna povećanje obveza prema bankama . dugoročno, kratkoročno +11 milijuna.
Samo da nisu jako zinuli….to se toplo nadam.
Ajde koef. obrtaja im je i dalje dobar. Ma, ne čita mi se više, uglavnom su mi pokvarili praznik. Do 2015 ko živ ko mrtav.
Evo i linka kome se da čitati, uživajte
Ok,
ne pretjerivati.
Realno, izvješće nije dobro, opet, opseg investiranja pokazuje budući rast prihoda.
Tko ne vjeruje, postoji stranica 16 u godišnjem od prekojućer, rast prihoda na postojeće bi 2015 trebao biti oko pola milijarde kuna godišnje.
Kvartal nije dobar, usporedbe sa PTKM su smiješne.
A osim toga da, najava je rast prihoda 5% u 2013, i kažu da je sve prema očekivanjima.
Budemo vidjeli, ima vremena.
[emo_ooooo]ajme majko, jeste vidjeli izvješće?
prihod manji 20%, dobit se raspala, a zadužili se još i više!
koma!
ako ovako nastave budu ko petrokemija, a onaj nesrećnik tamo pjeva borbene kako je izvješće OK, ajme, ajme[emo_vrtimise]
Gledaj, moraš baratati infom, ne nagađanjima.
Kažem, strana 16. godišnje 2012.
Vjeruj mi, nije pametno ovdje spominjati PTKM;)
ADPL u pravilu ima ciklus investiranja u dugotrajnu imovinu svakih 5 godina.
Dakle jak rast capex-a znaci investiranje u buduće prihode, istu su stvar napravili od 2008 do 2009 i onda imali odličan rast profitabilnosti na ovamo.
Pa samo su u 2012 ulaganja u poslovanje iznosila 133 milijuna kuna, dakle širenje proizvodnih kapaciteta.
Autoindustrija je kapitalno intenzivna i ulaganje u CAPEX je nužno da bi se pošao širio i prihodi rasli kao i profitabilnost.
Mislim, ADP u prvom kvartalu napravi četverogodišnju dobit DDJH a sa sličnim prihodima.
Dakle, očekivati da će se širiti i ostvarivati milijardu i pol kuna dodatnih prihoda u 2014 prema 2017 kroz Edison bez da nema velikih ulaganja je osnovnoškolsko razmišljanje, ulaganje je nužno da bi se ostao konkurentan u tako zahtjevnoj industriji.
I ja bi rađe da nisu dijelili dividendu dok dobit pada.
Izvješće mi nije dobro, ali ja stojim iza svojih prognoza, 2015 sredina-kraj do 100 milijuna kuna neto dobiti.
Svako neka radi što misli i kako misli da je najbolje.
Inače, ima puno multinickova na ovom forumu, rađ sami pročitajte sve i stvorite si sliku nego čitati ova naša piskaranja, izvještaj je jedini relevantan.
NOSITELJI BUDUĆEG RASTA
• Matično društvo – projekt Edison s
početkom serijske proizvodnje 2014.
godine. Ukupni planirani prihod za
vrijeme trajanja ovog projekta
očekuje se da će biti veći od 190
milijuna €;
• ZAO PHR Toljati, Rusija – kreće
projekt X52 (Dacia Logan i Sandero).
Početak proizvodnje u drugoj
polovici 2013. godine. Očekivani
dodatni godišnji prihod od oko 20
milijuna €;
• ADP Mladenovac, Srbija – Fiatova
planirana godišnja proizvodnja od
2013. godine je 120.000 vozila u
odnosu na 2012. godinu kada je
iznosila 27.000 vozila (puna
kapacitiranost);
– Širenje proizvodnje izvan
autoindustrije;
• ADP Kaluga, Rusija – pored
ugovorene proizvodnje za Renault i
PSA, očekujemo uspostavu poslovne
suradnje, te sklapanje ugovora i s
drugim kupcima u Kaluškoj regiji
(Mitsubishi,VW) te povećano
kapacitiranje proizvodne linije
Renaulta u Moskvi (Avtoframos).
Ovo je isječak sa izvještaja 2012 završnog od neki dan, ja se toga držim a ne foruma;)
Have fun guys.
Stoji, nisam niti govorio da je izvjšetaj prekrasan.
Ja samo kažem, da njim slijedi jak prast prihoda i da se za te prihode treba pripremiti, za kapitalno intenzivnu industriju poput ove to je normalno.
Priprema znaći rast trošenja po CAPEXu i to je to, dividenda im nije trebala ali eto tu je.