Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 15.803 | 1,500 | 10,55 | 10,75 | -3,23% |
Tesko ce AD Plastik na zeleniju granu radeci za slovence koji opet rade za francuze ( njima ostaju samo mrvice zarade ). A konkurencija je u automobilskoj industriji ogromna. Nema za njih neke velike perspektive u buducnosti. Ode sva proizvodnja, radi kresanja troskova, na daleki istok gdje je radna snaga u bescjenje. Nazalost to je tako.
Btw ociti izgledi da ce poduzece fizicki rasti ne pretvaraju se uvijek u ocite profite za investitore.
Nema tu kruha dok ESOP ne iskrca još par stotina tisuća dionica po 130-150 kn.
Pitanje tko kupuje?? Odgovor je iz PBZ-a….
Stanje na dan 16.08.2006.
PREVENT-ZLATAR D.O.O. ZLATAR, HRVATSKA
AD PLASTIK-ESOP D.O.O. SOLIN, HRVATSKA
PREVENT GLOBAL D.D. SLOVENJ GRADEC, SLOVENIJA
Skrbnički račun:
PBZ D.D. ZAGREB, HRVATSKA
BOBAN JOSIP SPLIT, HRVATSKA
ACM POTHVATI D.O.O. ZAGREB, HRVATSKA
SREMIĆ FRANJO ZAGREB, HRVATSKA
TOLIĆ IVICA SPLIT, HRVATSKA
MARKUŠ ZLATKO ZABOK, HRVATSKA
POKRAJAC ILIJA SPLIT, HRVATSKA
Ad Plastik Esop d.o.o.
Prevent Zlatar d.o.o.
Prevent Global d.d.
ACM Pothvati d.o.o.
Josip Boban
Franjo Sremić
Ivica Tolić
Ilija Pokrajac
Zlatko Markuš
PBZ d.d.
23.08.2006
Jedrilica AD Plastike nominirana za europski brod godine
SOLIN – Među pet nominiranih jedrilica za europski brod godine, koji će biti proglašen na düseldorfskom sajmu početkom sljedeće godine, i hrvatska je jedrilica – “salona 37” solinskoga proizvođača AD Plastike.
“Jedanaest poznatih nautičkih časopisa predložilo je ‘salonu 37’ za europski brod godine”, izjavio je direktor prodaje u “AD Brodovima” Mihael Primorac, dodavši kako tom poznatom njemačkom sajmu prethode testovi na sajmovima u Amsterdamu i Barceloni. U svom programu solinski proizvođač jedrilica ima tri modela -“salonu 37”, “salonu 40” i “salonu 45”, koje se u međunarodnim razmjerima ističu sigurnošću, brzinom i udobnošću. Do kraja godine taj već renomirani hrvatski proizvođač jedrilica u ponudu će zbog interesa kupaca uvrstiti novi model – “salonu 42”, dužine 12,8 metara. Primorac napominje kako je proizvodni program uglavnom okrenut europskom tržištu koje je najzanimljivije. Od više od sto proizvedenih jedrilica, kako je pojasnio, čak 70 posto dosad je prodano na stranom, uglavnom talijanskom tržištu. U Italiji se godišnje najviše proizvede, ali i proda jahti. “Interes za našim modelima na tom zahtjevnom i izbirljivom tržištu najbolji je pokazatelj kvalitete koju je dosegnuo solinski proizvođačjedrilica”, ističe direktor prodaje Primorac. AD Plastika skromno je počela s programom proizvodnje jedrilica 2002. godine kada su na tržište isporučena samo dva-tri plovila. Sljedeće godine izrađeno ih je 15, a 2004. i 2005. po deset jedrilica više. “Ove godine proizvest ćemo oko 60 jedrilica, sljedeće godine kanimo povećati proizvodnju za 20 posto, a u nekoliko sljedećih godina doseći proizvodnju od oko 120 jedrilica godišnje te kreirati jedan model još atraktivniji domaćim nautičarima”, izjavio je Primorac. U sklopu Međunarodnog sajma športa i nautike, koji je održan u drugoj polovici veljače na Zagrebačkom velesajmu, “salona 37″ proglašena je”Hrvatskim brodom godine 2006.” u kategoriji jedrilica od 37 do 45 stopa.
(H)
Izvor: Poslovni
Samo da vidimo kako će ostvarivati taj plan [smiley11]
Današnji promet 3 453 080,55 Kn ….
Cijena bila uvjetovana velikom ponudom dionica od strane ESOP-a, kupac jedan (PBZ) koji je otkupljivao njihovu silovitu ponudu, bez obzira na količinu otkupio je u četiri tjedna preko 100 000 dionica, pri tome podebljao svoju poziciju i izbio na 4 mjesto po količini koju raspolaže, danas već raspolaže preko 300 000 dionica kao i što sam napisao proteklih dana da u daljnem periodu očekujem aktivnu trgovinu ADPL, mnogi su napisali da Esop kontrolira cijenu, evo danas je situacija drugačija …..
Sutra očekujem buran dan jer ova dionica ima veliki potencijal…
Svima pozdrav[smiley1]
Današnji promet 3 453 080,55 Kn …. Cijena bila uvjetovana velikom ponudom dionica od strane ESOP-a, kupac jedan (PBZ) koji je otkupljivao njihovu silovitu ponudu, bez obzira na količinu otkupio je u četiri tjedna preko 100 000 dionica, pri tome podebljao svoju poziciju i izbio na 4 mjesto po količini koju raspolaže, danas već raspolaže preko 300 000 dionica kao i što sam napisao proteklih dana da u daljnem periodu očekujem aktivnu trgovinu ADPL, mnogi su napisali da Esop kontrolira cijenu, evo danas je situacija drugačija ….. Sutra očekujem buran dan jer ova dionica ima veliki potencijal…
…za navlačenje.
…za navlačenje.
ADPL ima mogućnosti koje obuhvaćaju
Navlačenje, razvlačenje, montiranje, demontiranje, proizvodnju i druge aktivnosti…….
Točnije proizvodnja autokomp. i ostalih pr.iz plast.masa
Pozdrav[smiley1][smiley5]
Dobit poduzeća za prvih 6 mjeseci jeste 21,44 milijuna KN……
To ti je 7,3 posto temeljnog kapitala, ta dobit koja je stvorena u 6 mjeseci, pa ti vidi što to znači ako to nije bitno onda što je….. Rezultati su bolji nego prošle godine u isto vrijeme, pa dobit je veća za 48% nego prošle, i ostvarena je dobit kao za cijelu godinu …..ti rezultati ti govore nešto, kao i kod ERNT prije dvije godine…..
Pozdrav
[url=”http://www.adplastik.hr/”%5DADPL%5B/url%5D……….. službene stranice