Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,49 | 26.825 | 2,557 | 10,50 | 10,65 | 0,00% |
A kako će ovo pomoći ovoj firmi……ONAJ čovjek je stvarno promašio ceo fudbal[emo_zloban]
A kako će ovo pomoći ovoj firmi……ONAJ čovjek je stvarno promašio ceo fudbal[emo_zloban]
kako će to utjecati na ADPlastik, kad radi za Renault, tu se isključivo govori o Njemačkoj, međutim svjestan sam da su globalni trendovi negativni. Btw u članku je zbilja po meni smiješno kada se uspoređuje 2012. sa 2007. kada je gospodarski ciklus još bio u konjukturi, bilo bi zanimljivije da su usporedili 2012. sa 2011., pa da se vidi zapravo da li je dalje padajući trend ili ne, uspoređivati sa 2007. je nepotrebna paralela jer svi znamo što je usljedilo u periodu nakon 2007.
kolege,
sredinom rujna ove godine je bio objavljen odličan članak u jednom uglednom stranom tjedniku pod naslovom” The future of driving”.
Tako se navodi da danas u cijelom Svijetu prometuje oko milijardu automobila,a procjenjuje se ugrubo da će taj broj do 2020. narasti na dvije milijarde automobila.
TEXT NEME NEPOSREDNE VEZE S ADPL, IMAM DIONICE ADPL, OVO NIJE NAGOVOR NI NA KUPNJU NITI NA PRODAJU
A kako će ovo pomoći ovoj firmi……ONAJ čovjek je stvarno promašio ceo fudbal[emo_zloban]
Već sam vidio taj članak negdje drugdje gdje se stavlja kao poziv na pad NJemačke ekonomije i DAX-a.
No, Opel ima svoje probleme i zapravo niti najmanje nije reprezentativan za cijelo tržište automobila u Njemačkoj a kamoli u EU.
Francuska je puno bitnija za cijelu priču Renault/ADPL a Francuska je nedavno imala spor sa Arcelor Mittalom i jasno dala do znanja, amm nema zahebancije sa radnicima i otpuštanje je vrlo strogo kontrolirano.
Usporedbe sa 2007 su smiješne, čeličane? Pa zato je nama Rusija užasno povoljna.
Nema velikog straha po meni, a poslije 2013 po kretanju krivulja rasta i ekonomije + ugovori firme – dosta dobar deal.
kolege,
evo upravo objavljena vijest o finaliziranju sporazuma o širenju na rusko tržište Renault Nissana, vrijednog 742 milijuna dolara .
Prvo:
http://www.adplastik.hr/Portals/0/docs/Novi%20poslovni%20pothvati%20-%20h.pdf
Drugo:
http://www.reuters.com/article/2012/12/12/renaultnissan-russia-idUSL5E8NC3X320121212
Mogao bi ADPL dobiti “dodatni posao” od ovih investicija.
što mislite zašto većdugo nema posta o ADPL, jel možda neko prodaje?
što mislite zašto većdugo nema posta o ADPL, jel možda neko prodaje?
Firma posluje, zarađuje… nema nekih skandala i malverzacija… o čemu pisati svaki dan? Uvijek netko prodaje ali netko i kupuje…
Firma posluje, zarađuje… nema nekih skandala i malverzacija… o čemu pisati svaki dan? Uvijek netko prodaje ali netko i kupuje…
[/quote]
Revoz ove godine ima 20% smanjene narudžbe.
Ovih dana potpuno su zaustavili proizvodnju i otišli na kolektivni godišnji odmor.
Renault ima veliko smanjenj prodaje automobila.
Cak 30%.
Za Renault ADP radi oko 50% proizvodnje u autodjelovima.
Rezultati bi mogli biti puno losiji u narednim razdobljima za ADP.
Smanjiti ce se i izdvajanja za dividendu.
Posljedicno.
Lose.
ajde PE ti si ovdje drukao najviše na 140kn
Firma posluje, zarađuje… nema nekih skandala i malverzacija… o čemu pisati svaki dan? Uvijek netko prodaje ali netko i kupuje…
[/quote]
Revoz ove godine ima 20% smanjene narudžbe.
Ovih dana potpuno su zaustavili proizvodnju i otišli na kolektivni godišnji odmor.
Renault ima veliko smanjenj prodaje automobila.
Cak 30%.
Za Renault ADP radi oko 50% proizvodnje u autodjelovima.
Rezultati bi mogli biti puno losiji u narednim razdobljima za ADP.
Smanjiti ce se i izdvajanja za dividendu.
Posljedicno.
Lose.
[/quote]
Super su ovi kolokvijalni postovi.
1. Revoz i kolektivni je normalan
2. Padovi ti ne štimaju i ako štimaju vrijede za pojedine zemlje niti za EU a kamoli za Rusiju(koja čini veliki dio sadašnjih/budućih planova)
3. Ne rezultati bi trebali biti bolji budući da Kaluga radi kako spada, FIat je tek počeo i 2013 počinje full production, računaj dakle REVOZ stagnacija FIAT +, Rusija + (najgore 0 rasta po meni)
4. Pad Renaulta se ne ubrzava, najveći je bio početkom godina sada je stagnacija
5. Revoz počinje EDISON koji bi trebao jako solidno podebljati konsolidriane prihode ADPL
6. Renault NIssan jako i čvrsto ulaže u AutoVaz i efektivno reinovaciju Lade, ADPL već radi Renault, i već su pozicionirani za Daciu mislim da su šanse širenja poslovanja jako perspektivne
Dakle ne “laprdaj” uz svo dužno poštovanje i rađe provjer relevantne izvore tipa Renault i ostale a ne drukove.
Renault sales TOTAL EUROPE po mjesecima:
8. -7,4%
9. -7,9%
10. -7,7%
11. -7,9%
Renault sales Russia:
8. +13,8%
9. +13,4%
10. +12,9%
11. +12,2%
Imaj na umu da ti prodaja u Rusiji samo iznosi prodaju jednaku Francuska + Španjolska.
Tako da, uz all due respect ne laprdaj.