Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
kolega,
pa hazunfefer kaže da ADPL nije planirao ovu investiciju, pa zaključuje da će i dividenda biti manja jer će se dobiti umanjit za vrijednost investivcije.
Je li to stvarno baš tako?
kak možeš ne planirat investiciju od 20 mil eur.? Naravno da su planirali. Ono što nisu planirali je da će je raditi u RH. Ali očito imaju dobre razloge za to – a to je ipak dobra vijest.
hmm nekaj mi preveč ovo tone, kaj se nazire loše izvješće ili?
Svi očekuju slabije izvješće, ali kakvo će biti to ne znamo.
USA je šareni autobus na q3, banke ok, realni sektor (hahah) manje ok, revenue loš, profiti ok – što je održivo još kvartal dva rezanjem troškova iznad gross profita. Budemo vidjeli.
Isto tako, kako je rekao 2Fast – 3q je uvijek najgori za ADP(reff. zadnji q3).
Ja kažem 5% na ovu ili onu stranu(u profitu).
– nisam ništa loše mislio
– ja ADPL ne pratim toliko detaljno, ali svaka firma planira plan poslovanja, i to obično jednogodišnji, odnosno petogodišnji
– ako netko zna, molim da kaže gdje je ADPL planirao ovu investiciju i zašto je je od toga odustao
– inače mislim da je ovo jako dobar potez Uprave, to je ono što bi sve firme trebale sada raditi
– prvo ovo dno krize je idealno za ulaganje u proširenje proizvodnje jer su troškovi izgradnje manji nego da su normalna vremena (vidi VDKT i Tehniku kako rade za golu plaću)
– drugo ulaže se u Hrvatsku i radna mjesta (odlično)
– vidim da će se električni tutač izvoziti, bilo bi dobro (ako nije) da ADPL podrži taj hrvatski projekt (reklama, sinergija)
– na kraju moje je mišljenje da oni ipak nisu planirali investiciju za ovu godinu, ali zbog promijenjenih parametara odlučili su se na investiciju
– ne vjerujem da će se zaduživati (a i zašto bi po lihvarskim kamatama), tako da mislim da će dividenda sljedeće godine biti manja
– mislim da je bolje da bude manja jer će se ova investicija brzo vratiti, pa će dioničari doći na svoje većom vrijednosti dionice u nekoj budućnosti
Gospodin Čačić Vas hvali, pa to iskoristite, pa bar jedan proizvođač automobila, pa to uz naš potencijal kao dio EU (nema carina) ne bi trebao biti problem.
lp
– ako netko zna, molim da kaže gdje je ADPL planirao ovu investiciju i zašto je je od toga odustao
– vidim da će se električni tutač izvoziti, bilo bi dobro (ako nije) da ADPL podrži taj hrvatski projekt (reklama, sinergija)
– na kraju moje je mišljenje da oni ipak nisu planirali investiciju za ovu godinu, ali zbog promijenjenih parametara odlučili su se na investiciju
– ne vjerujem da će se zaduživati (a i zašto bi po lihvarskim kamatama), tako da mislim da će dividenda sljedeće godine biti manja
– mislim da je bolje da bude manja jer će se ova investicija brzo vratiti, pa će dioničari doći na svoje većom vrijednosti dionice u nekoj budućnosti
Gospodin Čačić Vas hvali, pa to iskoristite, pa bar jedan proizvođač automobila, pa to uz naš potencijal kao dio EU (nema carina) ne bi trebao biti problem.
lp
…ajmo redom…
– koliko je meni poznato, sve investicije ADP-a su po prvi puta javno najavljene 26/03/2012 u Erste analizi…str. 14. sumira sve capexe…ova investicija u novi pogon lakiranja je planirana unutar zadnjih 5 god., intenzivnije unutar zadnje 2 god.
– ADP ima stabilan omjer debt/equity, odnosno jos je tu dosta potencijala za zaduzivanje, a ako ce ono biti povoljnije putem HBOR-a, tim bolje, mada mislim da se ADP-u nude i komercijalne banke sa jako dobrim kamatama
– sumnjam da ce dividenda ikada vise biti manja zbog utjecaja ruskog dionicara koji zahtjeva od sada pa nadalje stabilnu dividendu svake godine (oko 1-2 EUR / dionici), mada se slazem da bi bilo najbolje da je uopce ne isplate u slijedecoj godini
– Doking je nazalost jos uvijek samo bravarska radionica u usporedbi sa ostalim kupcima ADP-a tako da bi to licilo na “sinergiju” Konzuma sa kvartovskim ducanom
– tesko cemo mi dalje dok gdin. Cacic brine o stvaranju pozitivne ulagacke klime unutar privatnog sektora, ne kazem da je on kriv, vec citav sustav prepun kadrova koji nemaju nikakve veze sa realnim sektorom odnosno nikada nisu radili u realnom sektoru, pa onda ti i takvi donose odluke o poticajnim mjerama za ulaganja
– na kraju, Q3 ce biti losiji (svaki Q3 unutar poslovne godine je ionako losiji jer se citav 1 mjesec ne radi tijekom ljeta), svoj sam forecast vec dao na tu temu
– ako netko zna, molim da kaže gdje je ADPL planirao ovu investiciju i zašto je je od toga odustao
Planirali su negdje vani, ali su tu dobili bolje uvjete ili poticaje tako nešt (sori nemam sad vremena iskopat članak, ali mislim da je bio u PD nedavno).
BTW, Erste izdao novi report, target negdje oko 145, savjet BUY. https://produkte.erstegroup.com/modules/res/ResearchPDF.php?ID_ENTRY=17204&PDF=CMECBFJPGHOCEELDDCAHKAFFJJPHBAO
Hvala.
Drago mi je da su uložili novce doma.
lp
Društvo: AD PLASTIK d.d. Dionica: ADPL-R-A (ZSE)
12.10.2012 T: 09.10.12 Pros. cijena: 107,01
6. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 86.155 2,05%
…
19.10.2012 > T: 16.10.12 Pros. cijena: 107,68
6. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 90.835 2,16%
…
* Važeći podaci za uredovni dan 25.10.2012 .[/b]
6. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 94.108 2,24 Skrb. račun
ako ništa drugo u ovom tekstu se ne spominje renault, baš me zanima treći kvartal, ako će biti smanjenje dobiti do nekih 15-ak %, mislim da će to biti odlično, pazite kroz najgora vremena za automobilsku industriju posljednjih 20-ak godina, AdPlastik i dalje posluje sa neto dobiti, kriza će proći pa ćemo tek onda vidjeti kad uz rusko tržište koje dosta dobro vuče i sada, kad se priključi zapadna europa, bez daljnjeg za mene je ovo još uvijek dobra investicija.
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju navedene dionice.