Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
@Nokla nevjerojatno jel da?!
Sad zamislimo ako ova godina za ADPL bude ista/bolja od prošle ili one od prije 5 godina, kakve ce biti tek ona kada prodaja u EU ode na recimo 1990;)
Ja bi isto volio da dobit bude približno ista, samo to su želje a realnost
nešto drugo.
Vozite bicikle, zdravije je, a i manje zagađuje okoliš, pa će za industriju biti više besplatnih emisijskih jedinica ugljik-dioksida.
lp
@Nokla – blizu su izvještaji, nemamo mi što vjerovati.
Imaš nešto konkretno.
…ja predvidjam Q3 pad nekonsolidirane dobiti u odnosu na proslu godinu od nekih 20-25%…ionako je Q3 pad dijelom “umjetan” jer je automotive industrija sezonska, posebice u ljetno vrijeme (npr. ove je godine kolektivni trajao 4 tjedna)…konsolidirana dobit bi trebala biti unutar 10% pada….
btw…dal je nekoga zabrinuo nekonsolidirani Q2 izvjestaj?….jer…vidljiv je pad prodaje od -6%….uz pad dobiti od -11%….pad zaliha (-27,5%, 9,6M)….pad obveza prema dobavljacima (-19%, 16,1M)….a onda…iznenadjenje!…rast potrazivanja prema kupcima (+15,9%, 9,43M)…rast potrazivanja prema povezanim poduzetnicima (+61%, 37,6M) i rast potrazivanja prema sudjelujucim poduzetnicima (+282%, 32,3M) -> ukupno samo te 3 stavke = 79,4M HRK!?….pa koga to od kupaca i sudjelujucih poduzetnika ADP kreditira ?
Prodaja automobila u EU manja 11% u svim zemljama osim VB.[emo_beztona]
kolege,
pa zar nitko nije primjetio da AD Plastik ulazi u investicijski ciklus od 20 milijuna Eura, za proširenje zagrebačkog pogona.
Priključit će se na inicijativu zajedničkog posla Mercedesa i Renaulta.
Čačić ih je naime uspio zadržat u RH.
Pa zar to nije dobra vijest?
kolege,
pa zar nitko nije primjetio da AD Plastik ulazi u investicijski ciklus od 20 milijuna Eura, za proširenje zagrebačkog pogona.
Priključit će se na inicijativu zajedničkog posla Mercedesa i Renaulta.
Čačić ih je naime uspio zadržat u RH.
Pa zar to nije dobra vijest?
…ma koga je to Cacic uspio zadrzat bilo gdje?….osim toga, taj novi posao (Edison – novi twingo i smart) je samo nastavak trenutnog za Revoz…a ADP ulaze jer sa 20 god. starom lakirnicom i manualnim bojanjem exterijera vise ne moze konkurirati…
Što nisu planirali?