Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,56 | 28.153 | 2,665 | 10,55 | 10,70 | 0,95% |
http://www.seebiz.eu/ad-plastik-no-potvrdio-odluku-o-dividendi/ar-36633/
AD Plastik: NO potvrdio odluku o dividendi
– odluka kojom se utvrđuje prijedlog odluke o davanju ovlasti Upravi za stjecanje vlastitih dionica i koji se dostavlja Glavnoj skupštini na raspravu i usvajanje.
AD Plastik namjerava isplatiti dividendu od 8 kuna dionici za 2011. godinu. Dividenda za 2010. iznosila je 7,5 kuna po dionici. U razdoblju siječanj-ožujak AD Plastik Grupa je ostvarila povećanje prihoda od prodaje za 7,98%. Od ukupnih poslovnih prihoda više od 95% je ostvareno u inozemstvu. Neto dobit iznosi 18,12 milijuna kuna, dok je u istom razdoblju prethodne godine iznosila 17,20 milijuna kuna.
poziv na glavnu skupštinu, isplata ostatka dividende (5,53) do 18/08
Dakle zadnji dan za kupnju da bi se ostvarila dividenda je 16.07, isplata dividende između 08.08 i 18.08…..
Prije par dana je cijena bila na 111 kn danas je na 115 kn i danas raste potražnja.
Dionice su valjda jedino "dobro" kojem potražnja raste uz porast cijene. ( dok su ostali parametri isti).
Iz "pokvarenog" linka,jutros normalno otvorio link,otišao na kupanje a stranica ostala:
Avtomobilska panoga se krči, kaj to pomeni za slovenske dobavitelje
Mateja Bertoncelj
vsi članki avtorja
Finance 116/2012
19.6.12 00:01
Prodaja avtomobilov za osebno uporabo upada, za poslovno še ne
Maja je prodaja novih avtomobilov v primerjavi z majem lani upadla za 8,7 odstotka, v prvih petih mesecih je manjša za 7,7 odstotka. Kako gre našim dobaviteljem? V Hidrii prodajo toliko kot lani ali celo malo več, prodaja raste Iskri Mehanizmom , slabše gre družbi Novem , proizvajalcu okrasnih letev iz Žalca.
Marjan Pogačnik (desno), Iskra Mehanizmi, se veseli rasti prodaje mehatronskih sestavnih delov.
Prodaja Hidrie je na lanski ravni zaradi prodaje BMW, WV in Daimlerju, pravi Iztok Seljak (levo) .
Matjaž Omladič, Novem, pojasnjuje, da se najbolje prodajajo prestižni modeli, ki jih kupujejo podjetja.
Tako kot je nemška kanclerka Angela Merkel ostra do držav z velikim proračunskim primanjkljajem in drugimi finančnimi težavami ter od njih zahteva varčevanje, tako nemški proizvajalci avtomobilov ne želijo prisluhniti evropskim kolegom, ki se spopadajo z upadi prodaje avtomobilov, poroča najnovejša številka revije Bloomberg Businessweek. Volkswagen (VW), Daimler in BMW ne podpirajo pobud prvega moža Fiata Sergia Marchionneja, naj Evropska unija pomaga pri zapiranju nedobičkonosnih evropskih avtomobilskih tovarn. ACEA (Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov) sicer za letos napoveduje v primerjavi z lani sedemodstoten upad prodaje avtomobilov v Evropi. A tovarne VW, BMW in Daimlerja so zaradi priljubljenosti njihovih avtomobilov na Kitajskem in v ZDA več kot 90-odstotno zasedene, medtem ko imajo drugi proizvajalci med 60- in 75-odstotno zasedenost, zaradi česar naj bi Fiat, PSA Peugeot Citroen in Renault imeli med 7,4 in 9,2 milijarde evrov škodo.
Mehatronika se prodaja odlično
Marjan Pogačnik, Iskra Mehanizmi, se tudi letos lahko pohvali z rastjo. »Izdelujemo modul za krmiljenje sprednjih luči za Porsche in Mercedes ter modul za krmiljenje varnostne razdalje. To sta sestavna dela, ki se uvajata v čedalje več modelov avtomobilov, zato nam tudi letos prodaja raste,« je povedal Marjan Pogačnik.
Hidria se veseli z Nemci
»V Hidrii je prodaja na lanski ravni, pri nekaterih segmentih je celo večja. Veliko delamo za prestižne znamke proizvajalcev Audi , BMW in Daimler. Od nedavnega pa izdelujemo tudi dele volanskega sistema novega porscheja 911. Prodaja pri teh modelih, konkretno pri Audijevih modelih audi A6 in Q5, ki jih ekskluzivno pokrivamo, nam vztrajno raste. Na splošno delež prodaje Evrope v svetovni avtomobilski industriji vztrajno upada in kmalu bo pomenila samo še deset odstotkov svetovne prodaje. Za PSA Peugeot Citroen smo navzoči pri dizelskih motorjih manjših prostornin in moči, ki pridobivajo tržni delež,« je povedal Iztok Seljak, predsednik poslovodnega odbora Hidrie.
Gor prestiž, ki ga plača posel, dol tisti za osebno uporabo
Novem iz Žalca izdeluje lesene letve za prestižne znamke. »Razlike med znamkami so se v zadnjem letu, dveh zelo povečale, za nekatere prodajamo krepko nad načrti, druge pa so precej slabše od napovedi. Najbolje gre tistim modelom, ki jih podjetja kupujejo za menedžement oziroma za službena vozila. Pri avtih za osebno uporabo pa je za letos pričakovan tudi do 30-odstotni upad. Do konca maja so se nam naročila zmanjšala, v zadnjih dveh tednih so se nam zelo povečala. Kako bo po koncu julija, je težko napovedovati,« pravi Matjaž Omladič, direktor družbe Novem.
MLM , ki je tudi dobavitelj avtomobilske industrije, bo imel dokapitalizacijsko skupščino 24. julija.
ovi su dobri…donose statistiku registracija novih automobila svaki mjesec…no samo za EU regiju + EFTA….