Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Marchionne:Prodat cemo 160000 Fiata 500L
http://www.seebiz.eu/marchionne-prodat-cemo-160000-fiata-500-l/ar-28628/
@domach1984
…ne vidim zasto bi se uopce bavili domacim trzistem vozila?….kakve ono posljedicno-uzrocne veze ima sa ADP-om?….
…
U biti, na kojim tržištima je ADPL neposredno kroz proizvode najprisutniji u Europi?
[/quote]
….br. 1 je francusko trziste…br. 2 je njemacko….br. 3 je talijansko…itd….
@domach1984
…ne vidim zasto bi se uopce bavili domacim trzistem vozila?….kakve ono posljedicno-uzrocne veze ima sa ADP-om?….
…
U biti, na kojim tržištima je ADPL neposredno kroz proizvode najprisutniji u Europi?
[/quote]
….br. 1 je francusko trziste…br. 2 je njemacko….br. 3 je talijansko…itd….
[/quote]
…eto i dokaza mojoj tvrdnji…izvor je: Renault earnings report 2011…
@ 2Fast – thnx!
A vidio si sales reuslts za siječanj 2012 – nije sjajno. Čak je i Dacia podbacila u 1/12.
@ 2Fast – thnx!
A vidio si sales reuslts za siječanj 2012 – nije sjajno. Čak je i Dacia podbacila u 1/12.
uopce me ne brinu toliko kvantitativni podbacaji koliko oni kvalitativni…ako samo pratimo kljucno vozilo: Twingo…onda smo imali ove godisnje kolicine:
2009 -> 183,353
2010 -> 163,405 (-11%)
2011 -> 147,814 (-9,5%)
2012 forecast -> 122,388 (-17%)
dok se sales ADP kretao:
2009 -> 597,18M
2010 -> 696,95M (+16,7%)
2011 -> 711,32M (+2%)
sto znaci da nije stvar u samom broju vozila vec:
– optimizacijama koje je uprava provela (stockovi, proizvodni procesi (COGS) itd.)
– dodanoj vrijednosti / vozilu koje se iz godine u godinu povecava, odnosno u 2009 i 2010 su isli ponajprije bazni modeli, sada idu oni sa dodatnom opremom
– prodaja ADP-a u plantovima van HR-a je bila podjednaka u 2010 (155M) i 2011 (157M) tako da se optimizam uprave o rastu od 20% prije svega moze temeljiti na njihovim novim biznisima van HR-a u 2012 (ponajprije u Rusiji)
Kak Vam nije jasno. Loše vijesti idu kako bi se ulagači maknuli, a rast paralelno s "lošim" vijestima stvara nove ulagače koji vjeruju da su vijesti lažne. [smiley]
Dočekao sam znamenku 2….prometi rastu. Izgleda da je ovo jedan od boljih pickova na ZSE-u ove godine.
Dočekao sam znamenku 2….prometi rastu. Izgleda da je ovo jedan od boljih pickova na ZSE-u ove godine.
Mislim da je dobar pick i na duži rok.
Jasno, biti će firmi koje će rasti više u prometu/dobiti i ostalom ali nece biti ovako dobro chartirane do 2018.
Meni to daje osjećaj i rasta i sigurnosti.
Volatilnost bude uvijek prisutna.
kako market maker pumpa ADPL, svaka čast [thumbsup]