Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Evo kako: 40/(8+4)=3,33
3.33-2.47=0.86
LOJTRICA ZAKON SI!
[lol] [lol] [lol]
hihihi, evo, tko kaže da matematika ne može biti kreativna!! hihi!! malo zaboraviš pravila i hopla, stvoriš novu vrijednost!!
ljudi jel Vama sjela dividenda?!?!
i kada jasno?!?!
Sjela je dividenda 27.02 svima koji su imali u SKDD pohranjen broj VLASTITOG tekućegili žiro računa, stoga ako ti nije sjela ili nisi imao pravo na dividendu, ili nemas u SKDD pohranjen broj racuna. Taj broj racuna mozes unjesti u SKDD i online, idi na njihovu stranicu pa pogledaj, takoder ako imas eRacun u SKDD na njemu mozes vidjeti na koje dividende imas pravo te jesu li ti ili nisu isplacene
Nadam se da ćemo u pon imati brojku 2 iza jedinice. Ja sam svoju dividendu već u srijedu vratio našim plastičarima
Hvala puna sjela je samo ja budala gledo krovi racun.
Sve jedno hvala puno 🙂
nikako da probijemo tih 120…sve neki sitnis od naloga…
Teško ti je probiti se ako imaš makro pritiske izvana(GDP, sobodni dohodak, sigurnost i volatilnost projekcije) koje utjeću ne samo na prodaju vozila nego i na prodaju dionica:)
Dobro, to je i vrapcima jasno.
Neznam da li je tko računao, ali ispada da svaki postotak rasta/pada GDP-a utječe na otp. 10 posto prodaje novih vozila.
Dakle, 1% GDP + = 10 % new car sales ali samo za Hrvatsku(usporedba 2008 – 2012) – što objašnjava i visinu naših kamatnih stopa zbog nesigurnosti (volatilnosti) gospodarstva
EU je pak druga priča, gdje je sve puno manje volatilno ali ne nužno i lošije.
@domach1984
…ne vidim zasto bi se uopce bavili domacim trzistem vozila?….kakve ono posljedicno-uzrocne veze ima sa ADP-om?….
E da, blago sam retardiran, zaboravio sam da je stopa GDP-a bila negativna a ne samo manja od pozitivne…
@domach1984
…ne vidim zasto bi se uopce bavili domacim trzistem vozila?….kakve ono posljedicno-uzrocne veze ima sa ADP-om?….
Totalno si(ste) u pravu.
Ali više kao traženje istine neke vrste.
Tj više njih, utjecaj rasta pada GDP na prodaju vozila i razlike istih sa obzirom na volatilnost tržišta(zemlje).
Znam da ADP svojih prihoda u Hrvatskoj ostvaruje minimalni dio, nije to poanta niti želim reći.
Samo dajem usporedbu.
U biti, na kojim tržištima je ADPL neposredno kroz proizvode najprisutniji u Europi?