ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
9,48
15.536
1,639
9,44
9,58
0,84%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Koliko će pasti prodaja automobila u Europi možemo samo
nagađati.Projekcije ADPL o rastu od 20% su vjerovatno povezane
s činjenicom o početku proizvodnje u Srbiji i novim Fiatom koji će
se tamo proizvoditi.A vjerujem i da je uprava upoznata s događanjima
u segmentu prodaje pa je tih 20% vjerovatno opravdano.Pa ADPL je i u najvećoj
krizi povećavala prihode pa nevidim razloga da tako nebude i ove godine.

Pozdrav


Proizvodnja u Revozu stala zbog manjka narudžbi

LJUBLJANA – Slovenski je Revoz u ponedjeljak privremeno zaustavio proizvodnju koja će mirovati do kraja praznika, odnosno do petka.
Takva je odluka donesena zbog manjka narudžbi čiji opseg trenutno nije dovoljan za ispunjavanje proizvodnih kapaciteta, službeno je priopćeno iz Revoza.
U poduzeću, koje od rujna lani posluje u dvije i pol smjene, napominju kako je taj opseg rada vrlo visok s obzirom na situaciju na europskom tržištu automobila. Dodaju kako se nepovoljna situacija s kraja 2011. na spomenutom tržištu nastavlja i ove godine. Revoz je u siječnju počeo komercijalizaciju novog modela Twingo, čiji je uspjeh na tržištu teško prognozirati

hm,hm,


…ovdje ima i dosta politike…kao sto znamo u vlasnistvu RSA sudjeluje i francuska drzava, a ovo je izborna godina u FR te se RSA uvijek sluzi smanjenim zalihama kako bi prebacio teziste na svoje plantove u FR + ova zima je jedna od najgorih na glavnim trzistima Twinga (opustjeli su prodajni saloni)…s druge strane…ADP ce ove godine prodavati proizvode s puno vecom dodanom vrijednoscu zbog faceliftinga Twinga, odnosno zbog novih proizvoda…moja je prognoza da ce prodaja ADP-a biti slabija za 15% u odnosu na 2011…ali ne smijemo zanemariti i impact od drugih trzista (Rusija)…


Ljudi kome nije jasno šta mu je raditi neka nazove u
firmu i lijepo pita.Ljudi koji tamo rade su vam jako pristojni
i odgovoriti će na svako vaše pitanje

Pozdrav

Da su tako pristojni, ne bismo nagađali ovdje po forumu, već bi osnovne informacije poslali burzi ili objavili barem na svom sajtu.
Ovo je već pomalo smiješno.


Razlog obustave prozvodnje vidim u sljedecem.

Krah auto industrije u Europi: Najveći pad novih registracija u 15 godina!
Business.hr • 15. siječanj 2009

Broj registracija novih vozila u Europi pao je tijekom prošle godine za 7,8 posto u odnosu na 2007. godinu, što je najveći pad u posljednjih 15 godina, prenosi agencija Promocija Plus podatke Europskog udruženja proizvođača automobila. Po tim podacima, u 2008. godini u Europi je registrirano 14,71 milijun vozila što je gotovo 1,25 milijuna manje nego 2007. U "staroj Europi" (15 članica EU i EFTE) zabilježen je pad od 8,4 posto, a u "novoj Europi" (nove članice EU-a i Hrvatska) od 0,7 pos

a za što vam konkretno služe podaci stari 3-4 godine? 15.01.2009???
za drukeraj?
[undecid]

http://www.kucilooro.com/forum/11-kutak-za-retardirane-investitore

INDIAN @

opppsss! nije bila namjera jer sam prenio krivi clanak.
Oprostite,moja greška. [cry]

Evo da i ja se malo ukljucim sa svojom prvom porukom 🙂

The contrast with the rest of Europe is stark. Car sales fell by 2% in France, 11% in Italy and 18% in Spain last year. And status-conscious consumers in China are not interested in cars that are merely pretty good. So Europe’s volume—ie, non-premium—carmakers are in trouble. France’s Peugeot-Citroën, Italy’s Fiat and Opel-Vauxhall (the European arm of GM, America’s biggest carmaker) have all seen their European sales fall. To shift their wheels, they have to offer eye-watering discounts, sometimes 20-30% off the list price (see charts). Britain’s car market also shrank, by more than 4%. But its carmakers, now mostly foreign-owned, enjoyed an export boom and their production rose by 6%.

On February 15th Peugeot-Citroën’s parent, PSA, said its carmaking business had an operating loss of €92m ($121m) last year. Fiat’s boss, Sergio Marchionne, recently revealed that the Italian maker had lost €500m last year in Europe. As The Economist went to press, GM was expected to reveal heavy losses at Opel-Vauxhall, to add to the $14 billion that its European division is said to have lost since 1999.

Last year 13m new cars were registered in the European Union, 2.5m below the peak in 2007, taking the EU car market back to where it was in 1997. Sales will fall again this year, for the fifth successive year: Peugeot-Citroën predicts a 5% fall across Europe and a 10% drop in France.

In the wake of the 2008 financial crisis, many European governments propped up car sales with scrappage schemes that subsidised motorists to trade their old bangers for new models. But all they seem to have done is bring forward purchases that would have been made anyway, and overall they have not saved jobs, says Ferdinand Dudenhöffer, a car expert at the University of Duisburg-Essen. In January France’s car sales were 21% lower than a year earlier, when its scrappage scheme was still in force, with Peugeot-Citroën and Renault especially badly hit. Peugeot, the weaker of the two, wants to cut 6,000 jobs.

Pocetak clanka ostatak na:

Vaš link

Ignore : renči

ovaj MM za danas odradio svoje…………

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Uhhh
Danas ste se raspisali na temu zaustavljanja proizvodnje u Revozu.

Ali izgleda da se članak nije prenio do kraja.
On kaže među ostalima dodatno:

"U Revozu je danas obustavljena proizvodnja do kraja školskih praznika..Revoz trenutno nije mogao ispuniti proizvodni kapacitet… od rujna prošle godine, radi u dvije smjene i pol te ističu da je prema stanju u europskom tržištu automobila dvo i pol smjenska proizvodnja još uvijek visoka razina aktivnosti… nepovoljni uvjeti, koji su za automobilsku industriju na cijelom tržištu započeli krajem prošle godine, nastavile su se i ove godine…
Čeka se što će biti odgovor na novi Twingo…Teško je predvidjeti komercijalni uspjeh novog Twinga. U nekoliko zemalja u posljednjih nekoliko dana je predstavljen kupcima, te su se dosadašnji odgovori pokazali ohrabrujući…
Prošle godine u Novom Mestu proizveden 174,127 vozila, što je manje nego godinu prije. Međutim, lošiji rezultati su uglavnom zbog hitne situacije u Japanu… nadaju se i ove godine na sličnoj količini proizvodnje…"

Također, rusko tržište raste u prosjeku 8 %
Sve to upućuje da proizvodnja AD – plastika neće padati. Vjerojatno će rasti jer će uz konstantnu proizvodnju za Slovence i nove poslove npr za Fiat rasti u Rusiji). A koliko će rasti? To ipak nije zahvalno prognozirati, barem u ovo vrijeme na početku godine.

Kad vremena nisu bila teška i kad novaca nije bilo malo???? Tko se toga sjeća???

2 Reiffaisen mirovinska kupuju, a oni su široke ruke!
i obvezni i dobrovoljni![thumbsup]

http://www.kucilooro.com/forum/11-kutak-za-retardirane-investitore

http://www.seebiz.eu/raiffeisen-omf-postao-treci-najveci-vlasnik-ad-plastika/ar-27044/
Informacija tjedna je da je Raiffeisen OMF kupivši veliki paket od 18.907 dionica AD Plastika (ZSE:ADPL-R-A) vrijedan 2,16 milijuna skočio sa četvrtog na treće mjesto najvećih vlasnika s 4,82 posto udjela.

ADP-ESOP d.o.o. je kupio 251 dionicu AD Plastika i učvrstio drugu poziciju s 5,76 posto udjela. ACM Pothvati nastavili su prodavati dionice AD Plastika pa su prodajom 5.000 komada pali s devetog na deseto mjesto s 1,24 posto udjela.

* Važeći podaci za uredovni dan 21.02.2012 .
3. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. (14036333877)/RAIFFEISEN OBVEZNI MIROVINSKI FOND (53009692506) 208.504 4,96 Skrb. račun + 6 135

Nakon što su kupili preko 18 000 komada, tijekom srijede i četvrtka RBA OMF je stekao novih 6135 komada.

Štednja je mudrost trošenja.


pa, dobro, ljudi, kaj je tak problem nazvat u AD Plastik i pitat za način isplate dividende ?!

http://www.adplastik.hr/Kontakti/Kontaktirajtenas/Sjedi%C5%A1te/tabid/134/language/hr-HR/Default.aspx

AD Plastik d.d.
Matoševa 8
21 210 Solin
HRVATSKA

Tel: +385 21 206 444
Fax: +385 21 206 599

Meni nije problem, ali ipak mislim da bi se to trebalo isplaćivati automatski, bez zivkanja.
Bilo kako bilo, i ja sam se javio mejlom gospodji(ici) Snježani i odgovorila mi je da je zaprimila podatke [thumbsup]

i jel netko dobio lovu?
ja sam poslao podatke na mail: marija.bozic-kudric@adplastik.hr, ali nisam dobio nikakav odgovor. malo su smiješni da nisu dali nikakvu službenu obavijest već moramo ovako nagađati.

New Report

Close