Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Da li je ikome sjeo predujam dividende?
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Na koji mail se salje ? Onaj marija.bozic-kurdic@adplastik.hr ili ima neki novi ?
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Na koji mail se salje ? Onaj marija.bozic-kurdic@adplastik.hr ili ima neki novi ?
[/quote]
Evo provajte na ovaj: snjezana.saric@adplastik.hr
Ljudi kome nije jasno šta mu je raditi neka nazove u
firmu i lijepo pita.Ljudi koji tamo rade su vam jako pristojni
i odgovoriti će na svako vaše pitanje
Pozdrav
Fiat otkrio izgled redizajniranog "fiće" koji će se proizvoditi u Kragujevcu
Slike (2)
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Pozdrav,
Ja sam novi dionicar ADPL-a i ponukan diskusijom na forumu poslao sam upit kako ce se isplacivati dividenda/predujam, tj da li ce uzeti skdd racun ili treba poslati novi. Odgovor je bio da podatke treba poslati njima.
Na koji mail se salje ? Onaj marija.bozic-kurdic@adplastik.hr ili ima neki novi ?
[/quote]
Meni to zvuči totalno neozbiljno da se nekoga mora zvati zbog dividende. Pa ima ljudi koji kupe dionicu jer vjeruju da je to dobro ulaganje i više ju ni ne pogledaju narednih 5 godina. Da li to znači da njima kao najvjernijim dioničarima dividenda neće sjesti jer je nisu tražili? To bi u najmanju ruku bilo smješno, a vjerojatno i protuzakonito. Dividenda bi trebala automatski sjesti na račun prijavljen na SKDD-u.
Nebi trebala sjesti na račun prijavljen u SKDDu, kompanija može tako isplatiti dividendu, ali nemora iako bi bil najbolje da mora jer je tako najjednostavnije i za dionicare ali i za poreznu da prati kako ko prima dividende no moguce da SKDD preskupo naplacuje tu uslugu pa dio kompanija ne zeli to iskoristiti… Iskreno ni meni se ne svidja bas nacin na koji ADPL isplacuje dividende, ljetos sam u istom mailu poslao podatke o ziro racunu za mene i jos jednu osobu i zamolio ih da mi odgovore na mail ako bude kakvih problema , nisu nista odgovorili meni je sjela dividenda, ovoj drugoj osobi nije, onda smo zvali u ADPL dali broj ziro racuna od ovog drugog ponovno i onda su mu isplatili dividendu.
Mislim da ce svi dionicari dobiti doma pisanu obavjest o tome da se isplacuje dividenda s uputama sto napraviti (tako je bilo bar ljetos) , i onda ako ti ne sjedne dividenda zves ADPl.
Proizvodnja u Revozu stala zbog manjka narudžbi
LJUBLJANA – Slovenski je Revoz u ponedjeljak privremeno zaustavio proizvodnju koja će mirovati do kraja praznika, odnosno do petka.
Takva je odluka donesena zbog manjka narudžbi čiji opseg trenutno nije dovoljan za ispunjavanje proizvodnih kapaciteta, službeno je priopćeno iz Revoza.
U poduzeću, koje od rujna lani posluje u dvije i pol smjene, napominju kako je taj opseg rada vrlo visok s obzirom na situaciju na europskom tržištu automobila. Dodaju kako se nepovoljna situacija s kraja 2011. na spomenutom tržištu nastavlja i ove godine. Revoz je u siječnju počeo komercijalizaciju novog modela Twingo, čiji je uspjeh na tržištu teško prognozirati
hm,hm,
pa, dobro, ljudi, kaj je tak problem nazvat u AD Plastik i pitat za način isplate dividende ?!
AD Plastik d.d.
Matoševa 8
21 210 Solin
HRVATSKA
Tel: +385 21 206 444
Fax: +385 21 206 599
Proizvodnja u Revozu stala zbog manjka narudžbi
LJUBLJANA – Slovenski je Revoz u ponedjeljak privremeno zaustavio proizvodnju koja će mirovati do kraja praznika, odnosno do petka.
Takva je odluka donesena zbog manjka narudžbi čiji opseg trenutno nije dovoljan za ispunjavanje proizvodnih kapaciteta, službeno je priopćeno iz Revoza.
U poduzeću, koje od rujna lani posluje u dvije i pol smjene, napominju kako je taj opseg rada vrlo visok s obzirom na situaciju na europskom tržištu automobila. Dodaju kako se nepovoljna situacija s kraja 2011. na spomenutom tržištu nastavlja i ove godine. Revoz je u siječnju počeo komercijalizaciju novog modela Twingo, čiji je uspjeh na tržištu teško prognozirati
hm,hm,
Logično.
Zato me ugodno iznenadila ona procjena o rastu revenua od 20 posto ove godine( s obzirom na cijelo tržište)
Ponavljam, malo mi je preoptimistična(najava).
pa, dobro, ljudi, kaj je tak problem nazvat u AD Plastik i pitat za način isplate dividende ?!
AD Plastik d.d.
Matoševa 8
21 210 Solin
HRVATSKA
Tel: +385 21 206 444
Fax: +385 21 206 599
Poslao mail sa OIB-om i kopijom žira i poslao na dva maila: snjezana.saric@adplastik.hr, marija.bozic-kudric@adplastik.hr.
Dobio sam potvrdni odgovor za pola sata.
Razlog obustave prozvodnje vidim u sljedecem.
Krah auto industrije u Europi: Najveći pad novih registracija u 15 godina!
Business.hr • 15. siječanj 2009
Broj registracija novih vozila u Europi pao je tijekom prošle godine za 7,8 posto u odnosu na 2007. godinu, što je najveći pad u posljednjih 15 godina, prenosi agencija Promocija Plus podatke Europskog udruženja proizvođača automobila. Po tim podacima, u 2008. godini u Europi je registrirano 14,71 milijun vozila što je gotovo 1,25 milijuna manje nego 2007. U "staroj Europi" (15 članica EU i EFTE) zabilježen je pad od 8,4 posto, a u "novoj Europi" (nove članice EU-a i Hrvatska) od 0,7 pos