Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Da su htjeli to objaviti mogli su kao i HT uz FI i
to obznaniti tako da sumnjam,iako ima još vremena
do 1.3.
Pozdrav
Ja mislim da ne.
Koeficjent tekuce likvidnosti je pao ispod 1, kratkorocno zaduzenje je poraslo , a novac po dionici pao.
Ocito je u tijeku investicijski zamah ,a buduci da je uprava djeluje vrlo odgovorno sumnjam da ce ici u prijevremenu isplatu i dodatno rusenje koeficjenta.
možda i tu bude nešto za ADPL…
Nisam siguran koliko je takav auto uopce onda isplativo proizvoditi u Europi ako ce se prodavati u Aftici i Juznoj americi zbog troskova priijevoza, stoga mislim da nista od toga za ADPL nazalost (a mozda i OK jer realno, na loq-budget autu koliku marzu mozes ocekivati??)
Dečki, ja sanjam o kvazi normalno autu za 3000€. Obožavam X5 ali je precifren, prenakrcan, bodybuilder(pretežak) i troši wayyyy to much. Mislim, mogu si ga priuštiti ali čemu? Sigurnost je jedina isprika. Mislim da vrijeme malih vozila i javnog prijevoza kod nas tek dolazi. Obožavam hodati i ići pješice okolo. Smanjujem unesene kalorije.
Ugl. malo vozilo može biti izjednačeno u cijeni ekonomijom serija(bar do jednog dijela).
Nisam siguran koliko je takav auto uopce onda isplativo proizvoditi u Europi ako ce se prodavati u Aftici i Juznoj americi zbog troskova priijevoza, stoga mislim da nista od toga za ADPL nazalost (a mozda i OK jer realno, na loq-budget autu koliku marzu mozes ocekivati??)
[/quote]
možda bi marža bila mala ali bi serija mogla biti ogromna… baš te male marže mogu biti razlog da se netko novi neće uključivati u taj posao jer ako trebaš napraviti velika ulaganja samo da bi započeo štancati dijelove onda ti se zbog malih marži to možda neće isplatiti. a adpl ima već pogone i tehnologiju… ali ovo je samo razmišljanje, ništa konkretno ne očekujem.
Mislim da nismo nešto previše argumentirali ovog "specijalistu", što me osobno trenutno najviše brine. Nismo se previše susretali s njima, osim na ATGR i ULPL… a, te dionice nisu mjerodavne za prikaz njihovog rada. Istina, osobno smatram da će povećati likvidnost… no, ne znam da li će to pozitivno utjecati na dionicu i njezin rast. Kažem rast jer dionica više vrijedi, no da li će rasti ne znam jer se iz dana u dan gomilaju količine na prodaji… da li je to zbog Preventa, specijaliste ili potencijalnog pada kreditnog rejtinga… ne znam, ali sam vrlo skeptičan glede njih, tj. specijalista.
Može neko mišljenje?
Mislim da nismo nešto previše argumentirali ovog "specijalistu", što me osobno trenutno najviše brine. Nismo se previše susretali s njima, osim na ATGR i ULPL… a, te dionice nisu mjerodavne za prikaz njihovog rada. Istina, osobno smatram da će povećati likvidnost… no, ne znam da li će to pozitivno utjecati na dionicu i njezin rast. Kažem rast jer dionica više vrijedi, no da li će rasti ne znam jer se iz dana u dan gomilaju količine na prodaji… da li je to zbog Preventa, specijaliste ili potencijalnog pada kreditnog rejtinga… ne znam, ali sam vrlo skeptičan glede njih, tj. specijalista.
Može neko mišljenje?
mislim da je najvažnija stvar kod njih da ne mogu nikako odmoći, pogotovo ako niste dnevni špekulant. po meni, jedino špekulanti mogu "grintati" na njihovu pojavu…
Dal ste zapazili ovo….
"U ovoj godini očekuje se 20-postotni rast prihoda u odnosu na 2011. godinu, a među poslovnim planovima su početak proizvodnje u Mladenovcu u Srbiji i Kalugi u Rusiji, izgradnja nove zgrade i nabava opreme za novu liniju bojanja u Zagrebu te prodaja nekretnina u Solinu i Makarskoj."
Nisam siguran koliko je takav auto uopce onda isplativo proizvoditi u Europi ako ce se prodavati u Aftici i Juznoj americi zbog troskova priijevoza, stoga mislim da nista od toga za ADPL nazalost (a mozda i OK jer realno, na loq-budget autu koliku marzu mozes ocekivati??)
[/quote]
možda bi marža bila mala ali bi serija mogla biti ogromna… baš te male marže mogu biti razlog da se netko novi neće uključivati u taj posao jer ako trebaš napraviti velika ulaganja samo da bi započeo štancati dijelove onda ti se zbog malih marži to možda neće isplatiti. a adpl ima već pogone i tehnologiju… ali ovo je samo razmišljanje, ništa konkretno ne očekujem.
[/quote]
…za ovakav biznis kakav ima ADP, odnosno tip proizvoda koji ADP izradjuje i tip vozila (instrument table, obloge vrata, branici itd. za Twingo/Clio/Wind u Sloveniji), mora se biti unutar 300km od tvornice proizvodjaca samog automobila (da bi uopce dobio upit o ponudi)…no zanimljivo je pratiti rasprave o autoindustriji od strane neupucenih…:)
Rast prihoda od 20 posto? hmh, to mi je dosta optimistično. Neznam da li bi gosp. Boban dao takvu izjavu. 20 posto veći prihodi preslikani u dobit bili bi 72 milijuna kuna. To je puno.