Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Dionica je u kratkom vremenu dosta narasla, a onda je objavu dosta solidnog izvjestaja pocela padati.
Vidite li vi neki razlog u izvjestaju za pad ?
Dionica je u kratkom vremenu dosta narasla, a onda je objavu dosta solidnog izvjestaja pocela padati.
Vidite li vi neki razlog u izvjestaju za pad ?
vidimo…svi su unutra vjerojatno…dalje ne moram .. [rolleyes]
@Inverter
Dionica je rasla 15% u samo 12 dana prije izvjestaja. (Bila je 101 Kn na dan 23.01) Ja ne vidim osobit razlog za tako veliki skok optimizma u tako kratkom vremenu. Izuzev, ako rezultati nisu procurili prije objave.
Je li bilo kakvih objava u meduvremenu ?
@Inverter
Dionica je rasla 15% u samo 12 dana prije izvjestaja. (Bila je 101 Kn na dan 23.01) Ja ne vidim osobit razlog za tako veliki skok optimizma u tako kratkom vremenu. Izuzev, ako rezultati nisu procurili prije objave.
Je li bilo kakvih objava u meduvremenu ?
a zašto je pala sa 150 na 100???
ima li razloga??
Twixer vrlo jednostavno objašnjenje:
Očekivalo se dobro izvješće, to je potaknulo mnoge spekulante da uđu u dionicu očekujući veći rast nakon izvješća što je podignulo cijenu dionice. Nakon objave dobrog FI nema razloga za daljnji rast jer je isti več "odrađen" unaprjed ulaskom špekulanata tako da mi koji smo takav scenarij pretpostavili smo uz long dio koji imamo u ADPL kupili jos malo spekulativno po 100kn i prodali po 113-115kn dan prije izvjesca (ja sam npr prodao dan prerano i zaribao se malo no dobro, ima negdje ranije u temi post od kolege domacha o mojoj procjeni koju sam mu slao na PM). Sto se samog rasta tice nikakvih obavjesti niej bilo, zapravo apsurdno je da kada su došle stvarno dobre vijesti tipa one o projektu Edison dionica nije "niti mrdnula", dok je na samo očekivanje FIa skočila 15%..eh taj ZSE 😀
Trenutno ocekujem stagnaciju ili pad dionice ukoliko razočaranje špekulanata zbog pomanjkanja daljnjeg rasta bude preveliko no moje mišljenje nije dovoljno čvrsto da bi sada išao u prodaju long dijela u ADPLu u nadi za kasniju kupnju po nizoj cijeni.. Međutim nazalost mislim da će se neko vrijeme teže probiti barijera od 120kn zbog količine dionice protrgovane na dražbi i na burzi na znatno nižim razinama, a na ZSE općenito nažalost vrijedi "uzmi 15% i bježi van", nema tu nekog buy and holda. Daj Bože da se varam
Autor ima jako puno dionica ADPL i ove nije nagovor na kupnju/prodaju
R00kie,
cijena se neprimjetno odljepila os 100,00kn – 15 % sa malim količinama, sad je vrijeme za iskrcaj, barem ja tako mislim i radim.
Izvješće dobro, a cijena nikako da preleti 120,00!
[sealed]
pa bogami nije lojtra delako od istine. vidi što kažu ovi iz businessa:
Prvi hrvatski specijalist krajem siječnja 2010. godine postali su Erste vrijednosni papiri (ta je tvrtka kasnije integrirana u Erste banku). Potpisivanjem ugovora s Atlantic grupom Erste je postao pionir market makinga u Hrvatskoj. Od tog dana do danas dionica tog maloprodajnog prehrambenog lanca pala je sa 703 na 495 kuna, naravno pod utjecajem kretanja čitavog tržišta. Nepuna tri mjeseca kasnije od Atlantica market makera, Raiffeisen banku, dobila je i dionica Uljanik plovidbe. U razdoblju od travnja 2010. do danas ta je dionica pala sa 618 na 321 kunu ili za 48 posto.
znači, od kad su dobile market makere, obje dionice su drastično izgubile na vrijednosti….da li će se povijest i ovdje ponoviti??? [undecid]
Zaista je strašno kakve su analize sposobni napraviti ti naši analitičari , a još je strašnije što sve business objavljuje…
Pa oni analiziraju atlantic i tvrde da je on "maloprodajni prehrambeni lanac" , blizu, ali ni blizu točno…
A i ovi zaključci o padu nakom uvođenja MM-a… Doduše, u tom članku su "malo" ogradili pa kažu kako je pad ATGR i ULPL bio pod utjecajem pada cijelog tržišta… Ali sasvim je jasno što su htjeli reći…
I što sad to znači… ATGR i ULPL su 2011. pale zbog uvođenja MM-a i pada cijelog tržišta…
Možda im je bilo lijeno prokomentirati kako je na poslovanje Atlantica utjecala akvizicija Droge Kolinske ? Ipak je viša matematika za neke proanalizirati što se događa sa kompanijama koje ulaze u slična preuzimanja. A kad već povlače paralelu 2010 – 2011 stvarno su pritom mogli spomenuti i da je dobit atlantica pala u 2011 za preko 3 puta u odnosu na 2010… A mogli su i prokomentirat kako se Atlantic danas trži na P/E = 55 , cijena mu je iznad book-a… A dug atlantica je isto vjerojatno sasvim nebitan u cijeloj priči… Sasvim je logično zaključiti kako je ATGR pao zbog uvođenja MM-a , a potpomognut kolapsom cijelog tržišta… Da, mora da je to razlog…
ULPL je pak još posebnija priča… To je sasvim sigrno palo zbog MM-a … Naime situcija u brodarskom sektoru je danas toliko ružičasta da se očekuje kako će ULPL sa punim kapacitetima narednih nekoliko godina prevoziti cvijeće (mahom tratinčice), svi brodovi su bookirani do 2015. , vozarine su na ATH sa izrazitim trendom snažnog rasta… Uz sve to ULPL je objavio fenomenomenalne rezultate u 2011, tu imamo zaista svemirsku zaradu, a očekivanja u 2012 jamče uzbudljvu godinu za poslovanje ULPL… Dioničari tu danas očekuju dividendni prinos od bar 20% , te se istom nadaju i narednih godina, a svoja očekivanja temelje na jasnim pokazateljima uzleta brodarskog sektora… Naravno kako je i očekivano, prihodi su od 2010 do danas izrazito narasli, a dodatan motiv za ulaganje u ULPL onim najkonzervativnijim ulagačima daje njegova izrazito niska zaduženost…
Super , onda se citamo na nekom drugom forumu pretpostavljam , na temi dionice koja nema MM
Nego tko se usudi pokusati prognozirati dividendu? Bit cu optimistican i nadati se 9-11kn no ni 8kn nebi bilo razocaranje.
@Inverter
Dionica je rasla 15% u samo 12 dana prije izvjestaja. (Bila je 101 Kn na dan 23.01) Ja ne vidim osobit razlog za tako veliki skok optimizma u tako kratkom vremenu. Izuzev, ako rezultati nisu procurili prije objave.
Je li bilo kakvih objava u meduvremenu ?
a zašto je pala sa 150 na 100???
ima li razloga??
[/quote]
Prvo je pala jer nije bilo ponude za Preventov udio. Onda je u Kolovozu pala sa ostatkom trzista zbog straha od europske kreditne krize. Auta se kupuju na kredit. Ako krediti postanu manje dostupni prodaja automobila pada znacajno.
Super , onda se citamo na nekom drugom forumu pretpostavljam , na temi dionice koja nema MM
Nego tko se usudi pokusati prognozirati dividendu? Bit cu optimistican i nadati se 9-11kn no ni 8kn nebi bilo razocaranje.
Ja mislim da je 8 ili 9 kn realno, 10 fantastično/per share.
Prvo je pala jer nije bilo ponude za Preventov udio. Onda je u Kolovozu pala sa ostatkom trzista zbog straha od europske kreditne krize. Auta se kupuju na kredit. Ako krediti postanu manje dostupni prodaja automobila pada znacajno.
Eto da i Twixer jednom pogrješi :)… Nije bilo nikakvog pada zbog nedostatka ponude za Preventov udio, u biti za onaj prvi natječaj nitko nije niti očekivao da će doći ponuda jer bi ponuđać bio u obavezi davanja ponude za preuzimanje što nije bilo realno za očekivati. Ona druga dražba na kojoj je bilo itekako puno interesa i na kojoj su dionice prodane po prosječnoj cijeni od 112.xkn je najveći krivac za pad jer je tu ušlo puno špekulativnog "nabrzinu zaradi 10%" kapitala i jednostavno se morala ta mogućnost arbitraže nekako neutralizirati na burzi. "Slom burze" 8.8 samo je malo pomogao ii ubrzao stvar , IMHO nekog stvarnog fundementalnog razloga za pad i nije bilo više je ADPL žrtva šoekulanata (što paše nama koji ga zelimo trenutno kupiti što jeftinije). Upravo tu odrzanu drazbu vidim ko malo duzu kočnicu jačeg rasta ADPLa
Možda malo ipak podcjenjuješ mogučnost špekulacija na ZSE 😀
@domach
Ono za dividendu je bila turbo optimistična procjena. Vidiš da sam bio skroman kod progrnoziranja dobiti od 50tak milijuna pa sam fulao za 20% pa reko da malo pojacam optimizam 🙂
Prvo je pala jer nije bilo ponude za Preventov udio. Onda je u Kolovozu pala sa ostatkom trzista zbog straha od europske kreditne krize. Auta se kupuju na kredit. Ako krediti postanu manje dostupni prodaja automobila pada znacajno.
Eto da i Twixer jednom pogrješi :)… Nije bilo nikakvog pada zbog nedostatka ponude za Preventov udio, u biti za onaj prvi natječaj nitko nije niti očekivao da će doći ponuda jer bi ponuđać bio u obavezi davanja ponude za preuzimanje što nije bilo realno za očekivati. Ona druga dražba na kojoj je bilo itekako puno interesa i na kojoj su dionice prodane po prosječnoj cijeni od 112.xkn je najveći krivac za pad jer je tu ušlo puno špekulativnog "nabrzinu zaradi 10%" kapitala i jednostavno se morala ta mogućnost arbitraže nekako neutralizirati na burzi. "Slom burze" 8.8 samo je malo pomogao ii ubrzao stvar , IMHO nekog stvarnog fundementalnog razloga za pad i nije bilo više je ADPL žrtva šoekulanata (što paše nama koji ga zelimo trenutno kupiti što jeftinije). Upravo tu odrzanu drazbu vidim ko malo duzu kočnicu jačeg rasta ADPLa
[/quote]
Ne sjecam se detalja. Ali mozemo reci da je razlog prvog pada bio secondary offering koji je prosao ispod ocekivanja.
A da je uzrok drugog pada bio opci pad burzi izazvan kreditnom krizom u Europi.
Auto industrija je jako ciklicna i oni ce uvijek imati visoki beta. Kako ADPL tako i svi ostali u sektoru. Mala promjena sentimenta potrosaca dijeluje jako prodaju automobila.
Inace u Rusiji su skoro izbori. Da li i kako ce to imati utjecaja na auto industriju tamo ?
Drugo pitanje. Do koje mjere ocekujete da ce porez na dividendu utjecati na cijenu dionice.
Trece pitanje. Da li bi bilo pametno da ADPL umjesto isplate dividende napravi za taj izbos buyback i tako dionicari izbjegnu placanje dividende. Ili neku kombinaciju tipa pola na kupnju svojih dionica, a pola u isplatu dividende.