ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 04.10.2024. u 20:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,32
5.160
456
11,20
11,45
3,15%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

To se zove odgovorno korporativno upravljanje i transparentnost.

RESPECT

"alea iacta est"

Ako sam ja dobro shvatio današnju objavu, preuzeli smo nekretnine i poslovanje ove kompanije

http://www.m-prointex.com/

koja je inače podružnica M-profila iz Zaboka
http://www.m-profil.hr/

Solinska tvrtka nastavlja širenje: AD Plastik ulaže 6 milijuna eura u pogon u Mladenovcu u Srbiji
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/158503/Default.aspx


ugovor o kupoprodaji nekretnina u Mladenovcu koje obuhvaćaju zgrade površine oko 13 tisuća metara četvornih i zemljište od 24 tisuće kvadrata.
———-

raditi za Fiat koji u lipnju 2012. kreće u Kragujevcu s proizvodnjom nulte serije novog modela “LO”; u 2012. proizvodit će 27.000 vozila, a u 2013. godini 120 tisuća.
———-

odlučili osnovati društvo u Mladenovcu, blizu Beograda, kupit ćemo opremu, proizvodni program i tehnologiju, te zadržati kupce tvornice M-Prointeks – kazuje nam Josip Boban, predsjednik Uprave AD Plastika.

Tvornica u Mladenovcu proizvodi filc, a takvog ili sličnog materijala AD Plastik u svojim tvornicama koristi 2,5 milijuna metara godišnje.

Tako će u Mladenovcu proizvoditi sirovinu za svoje finalne proizvode, a ujedno će nastaviti i proizvodnju asortimana u mladenovačkoj tvornici, pogotovo proizvoda građevinske izolacije.
———-

Cjelokupna investicija u Srbiji vrijedna je 6 milijuna eura.
…….

U Srbiji ćemo 2012. zaposliti 90 ljudi, a potom ćemo broj zaposlenih povećavati godišnje za po 50 tako da 2013. planiramo imati 140 radnika, a 2014. ukupno 190. Trebat će nam više radnika jer Fiat planira 2014. proizvoditi novo vozilo radnog naziva “CV”, a mi se nadamo da ćemo i za njega dobiti dio proizvodnog programa.

Očekujemo također da ćemo, zbog blizine, s tvornicom u Mladenovcu lakše konkurirati za područje Rumunjske i Slovačke, gdje je jaka autoindustrija – ističe Josip Boban.

Napomena vezana za gornji post i dosadašnje objave, a tiče se kupnje nekretnina u Srbiji.

AD Plastik kupnjom u Mladenovcu nikad bliži Fiatu
http://www.poslovni.hr/vijesti/ad-plastik-kupnjom-u-mladenovcu-nikad-blizi-fiatu-192613.aspx

U ovom članku piše:

smootko, 17.12.2011. u 14:56
Nismo kupili tvrtku, nego njezine nekretnine, među kojima je i 22.400 četvornih metara državne zemlje s pravom korištenja tvrtke. Kupili smo i njezinu opremu, autorska prava i tržište.

(cijeli članak je zanimljiv pa ga pročitajte)

Dakle, zemljište je državno i nadam se da će u državnom interesu biti da se to pravo korištenja nastavi na dugi rok uz simboličnu naknadu. Naravno, ako smatraju da im je u državnom interesu proizvodnja i zapošljavanje, a ne ko ovi naši.. trgovina i satovi.

Što se tiče same nekretninske investicije, već i ta zgrada od 13.000 kvadrata je sasvim lijep komad nekretnine, s nadom u značajnu aprecijaciju njene vrijednosti s gospodarskim razvojem tog dijela svijeta. Znam da se, kad govorimo o APPL, rijetko osvrćemo na nekretnine, ali čini mi se da imaju jako dobra nekretninska ulaganja. Uvjeren sam da su im stare nekretnine debelo potcijenjene u knjigama, nadam se da su po Rusiji kupovali također povoljno (mislim da je već bio prisutan zadah krize), a ovo sada u Srbiji bi trebalo biti jeftino?
Drago mi je kad firme u koje ulažem imaju jaku nekretninsku osnovu, koja pruža potporu ukoliko se desi nekakav problem. ADPL bi moguće imao cijenu sličnu današnjoj da rade ovakvu dobit i dijele dividendu, a da su im sve nekretnine u najmu. No, u slučaju težih problema u poslovanju, primjerice da im preko noći zastari tehnologija ili se donese neki zakon koji ograničava upotrebu plastike i ugasi im se poslovanje, dionica vrijedi nula kuna, nema se šta likvidirati. Ovako, nekretnine su tu, zemljopisno disperzirane i nešto će vrijediti i u najcrnjim scenarijima, a mogu poslužiti i kao manevarski prostor za preusmjeravanje poslovanja u slučaju gore navedenih problema kroz ‘Sale and lease back’ aranžmane itd. Svakako, neka nama nekretnina.

No, na šta se odnosi to da je cijela investicija u Srbiji 6 mil eura? Nije valjda da je to cjelokupan iznos za sve, pa i kupnju ovih nekretnina?

Mislim, samo kad se uzme ta zgrada:
6.000.000 : 13.000 = 462 €/kvadrat

Dakle, da su za 6 milja € kupili samo tu zgradu moglo bi se reći da su prošli jako dobro (ne znam kakve su tamo cijene ni u kakvom je stanju zgrada), a gdje je sve dodatno što su kupili plus pretpostavljam kupnja novih strojeva za samu proizvodnju ADPL asortimana itd..

Dakle, šta bi po vama bilo obuhvaćeno u tih 6.000.000 €?

Evo i 2 ulomka iz gore linkanog članka:

Velike serije za nas su od velikog važnosti, naveo je i objasnio da Fiat planira proizvesti 120.000 automobila u 2012. te da će proizvodnja brzo rasti. Objasnio je da će u 2013. Fiatova proizvodnja u Srbiji iznositi 225.000 novih automobila, a 2014. planirano je 300.000. novih automobila.
———

"Pod utjecajem tržišta na kojem je došlo do pada građevinskih aktivnosti", kazao je Boban, "tvrtka iz Zaboka odlučila se povući pa je svoj dio tržišta prepustila nama koji imamo velike planove." "Preuzimanjem dosad podcijenjene proizvodnje za Zastavu mi ćemo je brzo razviti. Naime, razvit ćemo tehnologiju i prvi put u svojoj povijesti započeti svoju proizvodnju sirovine – filca za podne tepihe. Time pokrećemo vertikalni razvoj tvrtke. Nova tvornica iduće će godine proizvesti milijun metara za našu tvornicu u Rusiji. U 2012. to će početi raditi ruska tvornica, dok će tvornica u Srbiji proizvoditi sirovinu za našu tvornicu u Rumunjskoj i Fiat u Srbiji".

Što se tiče nekretnina i poslovne filozofije ADPL u odnosu prema istima, mislim da je vidljiva iz ovog ulomka:

– Sad idemo u Kalugu, udaljenu 120 kilometara od Moskve. Ugovorili smo poslove za 2012. i 2013. s Renaultom, te sa PSA koji gradi tvornicu u moskovskoj regiji. U svibnju 2012. počinjemo probnu proizvodnju, unajmit ćemo prostor na sedam tisuća metara četvornih, s namjerom da ga do konca ove godine prilagodimo našoj proizvodnoj svrsi i kupimo krajem 2012. godine – informira nas Josip Boban, očekujući da će u Kalugi raditi i za druge proizvođače automobila, uz Renault i PSA.

izvor:
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/154969/Default.aspx

Evo i ovo iz istog članka:

smootko, 17.12.2011. u 15:19

Investicije:

Srbija – 6 milijuna eura, 190 radnih mjesta Rusija – 8 milijuna eura, 90 radnih mjesta Hrvatska ili Slovenija – 13 milijuna eura, 100 radnih mjesta

Žalosno je što će ovo Hrvatska ili Slovenija vjerovatno završiti u Sloveniji? Ili se ipak nešto promijenilo sa promjenom vlasti? [pray]


Dakle, šta bi po vama bilo obuhvaćeno u tih 6.000.000 €?

Sve, bar tako piše:

House, 17.12.2011. u 23:27
Ugovori o kupnji strojeva, opreme i drugih pokretnina koje na spomenutim nekretninama koristi M-Prointeks, kao i prava korištenja autorskog djela i know-how, bit će zaključeni u sljedećih desetak dana. Cjelokupna investicija u Srbiji vrijedna je 6 milijuna eura.

Samo nikako da utvrdim koliko točno će automobila Fiat proizvoditi u Kragujevcu. U ovom jučerašnjem članku s poslovnog kaže:

House, 17.12.2011. u 23:27
naveo je i objasnio da Fiat planira proizvesti 120.000 automobila u 2012. te da će proizvodnja brzo rasti. Objasnio je da će u 2013. Fiatova proizvodnja u Srbiji iznositi 225.000 novih automobila, a 2014. planirano je 300.000. novih automobila.

A ovom današnjem članku u Slobodnoj:

House, 17.12.2011. u 23:27
Na kupnju tih nekretnina i osnivanje poduzeća u Srbiji AD Plastik se odlučio jer će raditi za Fiat koji u lipnju 2012. kreće u Kragujevcu s proizvodnjom nulte serije novog modela “LO”; u 2012. proizvodit će 27.000 vozila, a u 2013. godini 120 tisuća.

Žurim, al držim da je riječ o 225.000/300.000 automobila ukupno u 2013/2014, a u Slobodnoj se radi samo o modelu "LO", dok se ukupna cifra odnosi na taj model "LO" i drugi model koji se također planira proizvoditi u Kragujevcu. Tako sam ja to iščitao iz članaka. Pročitaj ponovo ta 2-3 članka pronaći ćeš i taj drugi model.

Dosta veliki promet ova 2 dana..prodaju li to ljudi ADPL da bi kupili INAu ili se to meni samo tako čini?

...

I meni palo na pamet, fundamenti dobri, budućnost relativno sigurna, transparentni….a u četvrtak 299 kom mislim i od petka do danas 14133 kom. Iako može biti i malo jači ulaz…

Ja ću skupljati i dalje.

"alea iacta est"

A meni se bas cini da ljudi kupuju :-D… Ask je i prije bio dosta jak iznad 100 kn , a na bidu tu nije bilo većih kolicina , svi su čučali na 9x,xx … Al svejedno kako god da je , bitno da ima prometa i da raste, mora se tu izbit još dosta onih preventovih dionica pije nego što krenemo gore.

Neko kupuje neko prodaje, ali da je "mali prekrcaj" trenutno je …Što mi je super kod ADPL i što je jedna od razloga što je stvarno dosta imam (daleko najviše u portfelju) je upravo to što je vrlo čvrsta i žilava na takve stvari i one nemaju neki prevelik utjecaj na nju…Gornji komentar je bio "je li moguće da toliko ljudi odlazi špekulirati u INAu iz ADPL" jer ipak mislim da je profil ulagaca u ADPL mnogo drugaciji nego recimo onih u INGR,ATPL itd.

Ako ništa vijdet ćemo u top10 jel ima kakvih novosti

...

New Report

Close