ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,70
15.877
1,484
10,55
10,85
0,46%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pisao sam jos jedna post al nije prosao odma, ajmo opet:

Kratka analiza-

-Kvartalna dobit pala, o ovome smo nas par več ranije pisali i očekivalo se tak da ne kuzim cudenje. ADPL je kupio prkeo 100 000 vlastitih dionica i za to od nekuda treba doči lova..Doduše ta lova je "skrivena" odsnono to nije čisti rashod jer če radnici vračati te novce s kamatom od 6% kroz 5godina tako da možete uzeti kao da je 13milja kuna "oročeno" po 6% i da se tako izrazim maknuto iz dobiti.

-Poslovni prihodi s druge strane su RASLI u ovom kvartalu i to za čak 20miljuna kuna….Pokušajte izračunati sada kvartalnu dobit tako da "otpišete" ovaj jednokratni trošak za dionice (cca 13 miljuna kn)

-Komulativna dobit veča za 10miljuna što je ODLIČNO budući da se ove godine desio Japan, a prošle godine dobit je bila rekordna to mnogi zaboravljaju

-Iduće godine mozemo ocekivati ponovno dividendu od 7-8kn + iduće godine bi trebala početi s radom tvornica u Kragujevcu

Po meni više nego dobro izvješče (s obzirom na očekivanja)

...

Meni se kod ovog izvješća ne sviđa što to nije izvješće tvrtke čije su dionice izlistane u prvoj kotaciji neke burze, koliko god ona bila smiješna. Da se uprava, koja inače očito brine o dioničarima, potrudila dati malo opširnija objašnjenja, prava dioničara bila bi zaštićenija. Od njih samih, jel…

Ima na ovom forumu jedna osoba za koju sam se zarekao da kada napise post na nekoj dionici ja obavezno bjezim iz toga (ovaj indikator sam nazvao njegovim imenom). Jucer se oglasio ali ja prvi put krsim pravilo i ne bjezim. Nadokupit cu.

Preživljavamo od onoga što dobijemo, a živimo od onoga što dajemo.

Rezultat je malo neočekivan. Očekivao sam manju dobit, ali zato jer sam mislio da će prihodi biti manji i da će se zalihe nagomilati (zbog smanjenje proizvodnje Revoza).

Kad ono došlo do povećanja prihoda u 3Q! A dobit manja.

Slažem se s N B -om da je neodgovorno od Uprave da nije dala nikakav komentar ili objašnjenje rezultata. Nadam se da će reagirati na njegovu zamolbu.

Ali i dalje su fundamenti impresivni. Pri ovim cijenama:

P/S 0,59
P/E 6,48
P/B 0,61
Div. Y. 7,6%

Ovakvi fundamenti su opravdani za dionicu kojoj je poslovanje u opadanju i koja ne isplaćuje dividendu. Ovdje je stvar upravo suprotna, firma je rastuća, vrlo konkurentna i isplaćuje sve veću dividendu. Zato ova cijena nikako nije opravdana.

Ali objektivno gledajući, ne mislim da će ovdje biti većeg rasta cijene dionice još neko vrijeme. Prodaja Preventovog udjela je ipak veliki uteg.

ne kužim o kakvom lošem izvješću pričate? pogledajte malo tok novca u FI i na što je utrošen pa ćete vidjeti suprotnu sliku….

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti, tekst je predmet diskusije !!!!!!!!!

Nevjerovatan pad dionice u danu kad su svjetski indeksi potegli iznad 5 posto……

A zapravo je anuliran u Europi razlog pada u 8. mjesecu..
Stalno se spominje kriza. A toliko je dolara, eura, jena… upucano u financijski sustav da ni najgori špekulanti ne bi dozvolili slom EU ili slom nekog jačeg igrača.

Ja sam danas jako žalostan što zapravo svi fond manageri koji su danas prodavali posluju prema principu neto dobiti… parametra koji je tolko sklon manipulacijama da ga to čini totalno nakompetentnim pokazateljam..

Kompanija koja prikaže tako dobre rezultate usprkos Japanu i svim nedećama proteklih ove godine, doživi u najjačem danu u godini pad 3%. Jedino što mogu reći na to je "wellcome to jungle".

P.S.
Usporedba prošle i ove godine samo par najznačajnijih pokazatelja

UKUPNO AKTIVA 1.072.889.428 1.106.923.657
(jača bilanca od 2010)
Zajmovi dani poduzetnicima u kojima postoje sudjelujući interesi 28.564.380 50.927.325
Dani zajmovi, depoziti i slično 431.582 24.506.582
(tko danas daje zajmove ili kupuje dionice za ESOP a da nema računicu ili novaca)
Gotovi proizvodi 8.623.623 7.677.777
(smanjuju se zalihe, i to je dobro)
POTRAŽIVANJA 202.109.498 186.182.661
(smanjenje potraživanja u današnje vrijeme….to se zove uspjeh)

ajmo dalje
Prihodi od prodaje 510.176.081 142.953.887 518.070.521 154.198.571
(povećanje poslovnih prihoda usprkos Japanu i smanjenoj proizvodnji u Revozu…alooooooo…dal to fond manageri kuže kaj to znači……..???)
Materijalni troškovi 333.970.029 88.203.868 304.140.415 83.357.558
(smanjili troškove…a povećali prihode…to se zove umjetnost u današnje vrijeme)

uz sve to povećali onu famoznu i glamuroznu i toliko gledanu neto dobit za 10 mil kn u odnosu na prethodnu godinu.
uz sve to isplaćuju dividendu…
uz sve to otkupili dionice za ESOP (radničko odgovorna kompanija)
uz sve to na podjali dionica će dugoročno zaradit
uz sve to stabilno poslovanje u nekoliko zamalja Europe
I nakraju, uz sve to…..u planu su nova širenje na nova tržišta (Kragujevac)

Ovaj put ću ostaviti zaključak bez zaključka. Brojeke govore same za sebe….

Napomena 1: Jedinu opasnost vidim u usporavanju automobilske industrije i prestanak subvencija država za kupnju auta . Postoji opasnost od privremene obustave nekih tvornica automobila do prodaje postojećih zaliha. Ne žalim spekulirati da li će Revoz primjeniti istu mjeru ili ne.
Napomena2: Ponosni sam vlasnik dionica ADPL-R-A

Kad vremena nisu bila teška i kad novaca nije bilo malo???? Tko se toga sjeća???

Izgleda da je NB danas, između ostalih, dao doprinos rušenju cijene:

http://trzistakapitala.wordpress.com/2011/10/27/rezultati-2-dio/ :

"zato sam i danas nakon objave rezultata ADPL i prodavao nešto ADPL da bih mogao kupiti još XXXX, a kao što možete vidjeti iz grafikona ovdje, sektor je tako vruć da se porast njene cijene u zadnje vrijeme može opravdati već i porastom sektora, a čak i ne rezultatima."

Gotovo bih se kladio da će njegovo stanje u TOP 10 biti nepromjenjeno, odnosno da je prodavao dionice sa skrbničkog.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Evo ja sam procitao Johnson Controls Analyst Day gdje su nasiroko raspravljali o trzistu automobila. Oni su najveci proizvodjac akumulatora i 7 najveci proizvodjac autodijelova. Po njima globalna prodaja automobila ce u 2012 rasti i to: China znacajan rast, US mali rast i Europe flat.

Trebate pogledati u Renaultovom izvjestaju kakvo im je stanje zaliha. Iz toga cete vidjeti kakve ce biti narudzbe prema ADPL u slijedecem tromjeseciju.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Sad ćemo konačno vidjeti kako to izgleda kad je NB na strani prodaje, a ne kupnje. Baš me zanima da li će ga sljedbenici slijediti i u tom smjeru


Evo ja sam procitao Johnson Controls Analyst Day gdje su nasiroko raspravljali o trzistu automobila. Oni su najveci proizvodjac akumulatora i 7 najveci proizvodjac autodijelova. Po njima globalna prodaja automobila ce u 2012 rasti i to: China znacajan rast, US mali rast i Europe flat.

Trebate pogledati u Renaultovom izvjestaju kakvo im je stanje zaliha. Iz toga cete vidjeti kakve ce biti narudzbe prema ADPL u slijedecem tromjeseciju.


Ovo Vam puno objašnjava.
3 smjena je počela raditi tek od kraja 8 mjeseca u Revozu. Oni jesu najveći kupac ADPl-a koliko znam.
Najave su da 3 smjene rade stalno do barem kraja 2012.

Nisu radili od kraja 5 mjeseca.
Uz ove sve negativnosti ovaj izvještaj je skroz dobar.
http://www.revoz.si/sl/inside.cp2?uid=52A20BFF-2B30-6881-0A4E-F56B365F8252&linkid=news&cid=D26DF9BA-E15F-1656-8800-87FDF29554F0

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.



Evo ja sam procitao Johnson Controls Analyst Day gdje su nasiroko raspravljali o trzistu automobila. Oni su najveci proizvodjac akumulatora i 7 najveci proizvodjac autodijelova. Po njima globalna prodaja automobila ce u 2012 rasti i to: China znacajan rast, US mali rast i Europe flat.

Trebate pogledati u Renaultovom izvjestaju kakvo im je stanje zaliha. Iz toga cete vidjeti kakve ce biti narudzbe prema ADPL u slijedecem tromjeseciju.


Ovo Vam puno objašnjava.
3 smjena je počela raditi tek od kraja 8 mjeseca u Revozu. Oni jesu najveći kupac ADPl-a koliko znam.
Najave su da 3 smjene rade stalno do barem kraja 2012.

Nisu radili od kraja 5 mjeseca.
Uz ove sve negativnosti ovaj izvještaj je skroz dobar.
http://www.revoz.si/sl/inside.cp2?uid=52A20BFF-2B30-6881-0A4E-F56B365F8252&linkid=news&cid=D26DF9BA-E15F-1656-8800-87FDF29554F0
[/quote]
…sa 14/11 zapocinje proizvodnja twingo ph2 u Revozu….700 vozila/dan + 150 vozila / dan za stari clio i wind…pouzdano znam kako novi twingo ima proizvode sa vecom dodanom vrijednoscu, sto bi trebalo samo podebljati prodaju ADPa dugorocno…


Sad ćemo konačno vidjeti kako to izgleda kad je NB na strani prodaje, a ne kupnje. Baš me zanima da li će ga sljedbenici slijediti i u tom smjeru

izgleda da je njegova prodaja u prethodna dva dana zavrsena ( promet od 23.054 kom od
cega je njegovih 12.000 kom)?

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

New Report

Close