Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Zanimljivo postaje, evo opet nalozi po 2000, neki dan po 5000 komada. Jako zanimljivo:)
ja se sjećam da je plavi napisao da prodaje na 136 kuna – razlozi nisu bili vezani uz perspektivu ADPL već velike količine koje su prošle na ponudi od 100-120 kuna
Vidim da sam samo ja moderiran. [sad]
Prvi dan nakon skoro mjesec dana da nisam ni pogledao na trgovinsku platformu, spopali me klijenti danas pa nisam stigao niti zaviriti na monitor dođem sad i vidim, ma obnevidim
[cool]
Niste jedini kolega, zato mi se i ne piše, treba im u prosjeku po 45 min. da odmoderiraju post. Spašava kad imate nekoga na listi ali ubija volju za konverzacijom.
Ma čini se da su se mirovinci jače ubacili u ADPL ili se polako ubacuju, kako ulazi u Crobex 10. Vjerujem da će godina(po izvještajima ADPL-a) biti jako dobra.
Čini se da ako u godinama blizu recesijske faze prodaja vozila ide, onda ADPL( koji preko Revoza ipak radi najjeftinija vozila u gami Renaulta, a koja su opet najzanimljivija u vrijeme krize) ima i iznad medijana dobru budućnost.
Biti će svakako zanimljiva godina.
U Renaultu su "poludjeli", ovako bi trebao izgledati Clio
Renault je objavio da će nova generacija Clija koju će predstaviti iduće godine na salonu u Parizu biti potpuno drugačija nego prethodna…
No, kada su jučer potvrdili da će novi Clio biti vrlo sličan konceptu DeZir predstavljenom prošle godine, većina komentara išla je na račun zdravog razuma u Renaultu. Atraktivan koncept koji je inspiriran Aston Martin V8 Vantegeom i Clio očito ne mogu ući u zajedničku rečenicu pa je izjava Beatrice Foucher, menađerice u Renaultu dodatno rasplamsala maštu okupljenih novinara:
– Naš prioritet je novi Clio s dizajnom koncepta DeZir, a automobil će logično biti znatno duži, ali i niži od aktualnog modela. Također, veliki dio prednjeg dijela DeZira ostati će u nepromijenjenom izgledu kod četvrte generacije Clija – zaključila je Foucher.
Premda je znanstvena fantastika očekivati identičan dizajn na novom Cliju, iz Renaulta poručuju da je njihov cilj ponuditi kupcu vrhunski proizvod kako bi bez problema ušli u društvo Minija ili Citroena DS3. U takvom rasporedu snaga, Renaultova podmarka Dacia bi se sa svojim modelima Sandero i Duster mogla natjecati s korejskim predstavnicima, a Renault bi otišao stepenicu iznad.
Jedva čekamo vidjeti kako će u praksi izgledati ove spektakularne najave iz Renaulta.
Malo mi je to prenaivno za Clio. 🙂
Ma nek bude naivno, ali ako bude slično ovome znači da će trebati punooo plastike za to.