Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Upravo suprotno, zadnja 2 dana su autodionice vani rasle više od svih a vidimo koliko rastu indexi vani.
Ti onda razmišljaš suprotno od ostatka svijeta. Vidjet ćemo tko je pametniji.
Lp
@Walter
Znači u zlato treba ulagati? [lol]
Ne,mislim da je ulagati u ADPL dovoljno.
Upravo suprotno, zadnja 2 dana su autodionice vani rasle više od svih a vidimo koliko rastu indexi vani.
Ti onda razmišljaš suprotno od ostatka svijeta. Vidjet ćemo tko je pametniji.
Lp
Čitaj što pišem. U zadnjih mjesec dana je Faurecija imala pad od 40%.
Sada rastu jer su jučer američki durable goods rezultati bili bolji od očekivanih.
Upravo suprotno, zadnja 2 dana su autodionice vani rasle više od svih a vidimo koliko rastu indexi vani.
Ti onda razmišljaš suprotno od ostatka svijeta. Vidjet ćemo tko je pametniji.
Lp
Narodna mudrost veli da upravo takvi na kraju na burzi profitiraju…
* Važeći podaci za uredovni dan 25.08.2011. promjene u top 10:
4. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./RAIFFEISEN OBVEZNI MIROVINSKI FOND 161.277 3,84 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA + 1 200
[undecid]
….pad se dobro vidi u ADP P&L-u za Q2-11….u usporedbi sa Q2-10, prihodi su pali za 90M HRK…sa 458M na 368M….no isto tako je dobit porasla sa 22.8M na 38.1M….pad prodaje se i ocekivao nakon sto je Revoz maknuo jednu smjenu te smanjio proizvodnju za 30% (od 23/05)….no sada se vracaju….sa 29/08 idu nazad u 3 smjene….rast dobiti govori kako je ADP prolazi kroz stalne optimizacije, npr. stockova te svih indirektnih troskova sto je rezultiralo ovakvom dobiti….ADP je u biti sretan sto mu je kljucan krajnji kupac Revoz koji sklapa mala vozila: Twingo i Clio….koji se dobro prodaju, a tijekom recesije (2009) su imali rekordne rezultate jer je vecina EU clanica davala subvencije za kupnju novih autiju, a ljudi su ponajprije kupovali male aute ili Dacia-u….
Ovdje upišite svoj komentar… [shocked] [shocked]
Josip Boban, AD Plastik: Strepimo da nam Francuzi ne otkažu narudžbe
3 hours ago
limun.hr | August 26th, 2011 | Novac | Podijeli s prijateljima:
Facebook
Twitter
StumbleUpon
Tumblr
Technorati
Digg
del.icio.us
email
Industrijske narudžbe u eurozoni u lipnju su, nakon mjeseci rasta, ponovno počele padati, što bi moglo dotući hrvatsku industriju koju je dvije i pol godine krize gotovo pomelo. Prema najnovijim podacima Eurostata, vrijednost novih industrijskih narudžbi u eurobloku u lipnju je bila 0,7 posto niža nego u svibnju kada je zabilježen rast od 3,6 posto.
Šef AD Plastika zabrinut je zbog loših vijesti iz Europske Unije i nove narudžbe industriji u EU u cjelini, koje su se u lipnju smanjile za 0,3 posto u odnosu na svibanj, kada su porasle 1,2 posto. Ako se iz računice isključe brodovi te oprema za željeznicu i avione, čije narudžbe ovise o investicijskim ciklusima u tim industrijama, mjesečni pad industrijskih narudžbi u lipnju je bio još veći: čak tri posto u zoni eura i 2,2 posto u EU.
Pad industrijskih narudžbi jedan je od pokazatelja usporavanja gospodarstva EU. Kako je Hrvatska ovisna o njoj, naši poduzetnici s oprezom osluškuju zbivanja. Još uvijek nismo zabilježili pad narudžbi, ali strepimo da će se to dogoditi. Gotovo cijelu proizvodnju izvozimo u EU – rekao je Josip Boban, predsjednik Uprave AD Plastika. Posebno su orijentirani na francusko, njemačko i slovensko tržište. [/b]Pad industrijskih narudžbi u EU mogao bi se pokazati kobnim za hrvatsku industriju koja se teško izvlači iz minusa.
http://news-tube.net/josip-boban-ad-plastik-strepimo-da-nam-francuzi-ne-otkazu-narudzbe/
….pad se dobro vidi u ADP P&L-u za Q2-11….u usporedbi sa Q2-10, prihodi su pali za 90M HRK…sa 458M na 368M….no isto tako je dobit porasla sa 22.8M na 38.1M….pad prodaje se i ocekivao nakon sto je Revoz maknuo jednu smjenu te smanjio proizvodnju za 30% (od 23/05)….no sada se vracaju….sa 29/08 idu nazad u 3 smjene….rast dobiti govori kako je ADP prolazi kroz stalne optimizacije, npr. stockova te svih indirektnih troskova sto je rezultiralo ovakvom dobiti….ADP je u biti sretan sto mu je kljucan krajnji kupac Revoz koji sklapa mala vozila: Twingo i Clio….koji se dobro prodaju, a tijekom recesije (2009) su imali rekordne rezultate jer je vecina EU clanica davala subvencije za kupnju novih autiju, a ljudi su ponajprije kupovali male aute ili Dacia-u….
[/quote]
U redu, ali ako EU prodaja slabi u Ruska raste a ADPl ide u smjeru Rusije zar to neće donijeti dobre rezultate? Ta 2 postotka pada možda se mogu nadoknaditi rastom na istoku?
Rusko trziste raste…istina….no nemojmo zaboraviti da je Ruska ekonomija velika kao Italija + Portugal….citirao sam jednog US analiticara….za ADP je najvazniji Revoz, odnosno EU trziste…gle…bicu totalno konkretan…ADP u Rusiji radi sitnice od proizvoda osim u JV tvornici sa Faureciom…+ godisnje kolicine Renault/Dacia (logan/megane inacice), Ford (focus) i VW (polo) se krecu oko 30-40000 / god.!….vs. povijesnih proizvodnih podataka za Revoz:
2006 – 46,000 voz (100 kom. Twinga i ostatak Clio)
2007 – 187,000 voz (77,000 Twinga i 110,000 Clio)
2008 – 205,000 voz (132,000 Twinga i 73,000 Clio)
2009 – 231,000 voz (183,000 Twinga i 47,000 Clio) – > recesijska godina ?!
2010 – 224,000 voz (158,000 Twinga, 60,000 Clio i 6,000 Wind) – > recesijska godina ?!
Total: 892,000 voz
…daljnje usporedbe radi, kapacitet Fiat Kragujevca, citiram Bloomberg sa kraja 2010(http://www.bloomberg.com/news/2010-10-11/fiat-shows-serbian-government-two-new-models-planned-for-kragujevac-plant.html):
"Fiat, Italy’s biggest carmaker, set up a joint venture with Serbia’s government two years ago, taking a 67 percent stake in a partnership that absorbed state-owned carmaker Zastava. Plans for the new models are being revived after being frozen in 2009 because of the global recession. The plant at Kragujevac makes about 20,000 of Fiat’s Punto compact a year, for sale in Serbia and abroad."….pazi…20,000 / god!?…wtf….s tim da najave o 200,000/god se jos ne obistinjuju..i Rusija i Kragujevac su bebe za Revoz i Slovence….
ADP je upravo kao Tier2 dobavljac dobio i posao za novi Twingo i Smart koji krece u Q4-13….ja se ne bojim za ADP…ostaju samo spekulacije….