Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 15.803 | 1,500 | 10,50 | 10,75 | -3,23% |
Kad saljem broj ziro racuna na navedenu adresu, trebam li poslati samo ime, prezime i broj racuna?
ili treba navesti oznaku investitora ili neke druge stvari?
Dali je došlo vrijeme da se dokupi ili treba pričekati još koji dan, da dođe na 110???!!!
Moram priznati da nisam mislio da će ADPL više ikad pasti ispod 120kn… no pala je, punih 48 sekundi… s jednom dionicom. [lol]
Očekivao sam veću podršku na razinama 12x,xx, posebice od istih onih koji su ulazili na razinama 115-121 prilikom dražbe… no, eto.
Nadam se da više nećemo ovako zaroniti… barem ne do sljedeće dividende!
Eto taman pad za iznos dividende 128.9-7.5=121.4 , prije toga kratki pad an 120 da se propisno "ošišaju" paničari kao što sam i predvidio na prošloj stranici..
Nego zna li ovaj biser koji je pokušao manipulirati prodajući 1dionicu po 119.23 da bi za to mogao dobiti prijavu i poziv na razgovor u HANFAu? Kolega je zbog slicne stvari bio pozvan u HANFu dosta su osjetljivi na te stvari
Pozdrav svima, čitam Vaše komentare već par dana otkad sam se odlučio za ADPL i mislim da je to dobar potez. Imam pitanja vezana za dividendu; pošto sam prije par dana uzeo dionice, i mislim ih držati dugo, koji je postupak za tražnje dividende? Dali osim žira i OIB-a moram dostaviti još što u AD ili je to to? Nisam dobio poziv na skupštinu i to me čudi. Hvala Vam na infu dobri ste:)
Kolega domach, mislim da je dovoljno poslati broj ŽR i OIB s osobnim podacima na e-mail:
marija.bozic-kudric@adplastik.hr
Inače, mnogi su drukali za pad prihoda zbog tsunamija u Japanu, slabije Q2 i sl… i sam sam mislio, no kad vidim da BMW, VolksWagen i Dacia bilježe znatni rast prodaje neovisno zbog Japana, dok Citroen i Renault slabiji rast…mislim da bi i ADPL kao njihov kooperant trebao također… neovisno o privremenom gašenju proizvodnje u Sloveniji.
Rast prodaje BMW: Vaš link
Rast prodaje VolksWagena: Vaš link
Kolega domach, mislim da je dovoljno poslati broj ŽR i OIB s osobnim podacima na e-mail:
marija.bozic-kudric@adplastik.hr
Inače, mnogi su drukali za pad prihoda zbog tsunamija u Japanu, slabije Q2 i sl… i sam sam mislio, no kad vidim da BMW, VolksWagen i Dacia bilježe znatni rast prodaje neovisno zbog Japana, dok Citroen i Renault slabiji rast…mislim da bi i ADPL kao njihov kooperant trebao također… neovisno o privremenom gašenju proizvodnje u Sloveniji.
Rast prodaje BMW: Vaš link
Rast prodaje VolksWagena: Vaš link
Kakve veze imaju BMW i VW sa ADPom?..Kakve veze ima uopce generalan PSA i RSA rast/pad sa ADPom?..ADPu su glavni kupci u HR: RSA i Visteon, iza oba ta kupca se nalaze 3 platforme vozila u Revozu: Twingo, Clio II i Wind….to je 70-80% turnovera ADPa…
Pad u Q2 i dijelom u Q3 nije spekulacija vec cinjenica, sa 23/05 Revoz je ukinuo 1 citavu smjenu (-520 ljudi) i pao sa 900 vozila/dan na 600 vozila na dan…dobra je stvar sto se vracaju na 750 vozila/dan s pocetkom 9. mj., a na full volume u 10. mj.
prodaja je sad prilicno razrijedjena,osobito na nesto visim razinama.mislim da ide to nazad gore,jer ima puno investitora koji ne spekuliraju oko dividende nego gledaju poslovanje i cijenu,tako je bilo i prije i tako ce biti i ubuduce.a brijem da neke ne zanimaju cak ni spekulacije o preventu,ipak su neki dali znatno vece ponude.cijena nema sta traziti dulje vrijeme ovko nisko [cool]
Kolega domach, mislim da je dovoljno poslati broj ŽR i OIB s osobnim podacima na e-mail:
marija.bozic-kudric@adplastik.hr
Inače, mnogi su drukali za pad prihoda zbog tsunamija u Japanu, slabije Q2 i sl… i sam sam mislio, no kad vidim da BMW, VolksWagen i Dacia bilježe znatni rast prodaje neovisno zbog Japana, dok Citroen i Renault slabiji rast…mislim da bi i ADPL kao njihov kooperant trebao također… neovisno o privremenom gašenju proizvodnje u Sloveniji.
Rast prodaje BMW: Vaš link
Rast prodaje VolksWagena: Vaš link
Kakve veze imaju BMW i VW sa ADPom?..Kakve veze ima uopce generalan PSA i RSA rast/pad sa ADPom?..ADPu su glavni kupci u HR: RSA i Visteon, iza oba ta kupca se nalaze 3 platforme vozila u Revozu: Twingo, Clio II i Wind….to je 70-80% turnovera ADPa…
Pad u Q2 i dijelom u Q3 nije spekulacija vec cinjenica, sa 23/05 Revoz je ukinuo 1 citavu smjenu (-520 ljudi) i pao sa 900 vozila/dan na 600 vozila na dan…dobra je stvar sto se vracaju na 750 vozila/dan s pocetkom 9. mj., a na full volume u 10. mj.
[/quote]
Kakve veze imaju BMW, VW i još neke firme s ADP-om??
"AD Plastik proizvodi instrument table, krovove, obloge vrata, središnje konzole, rukohvate, naslone za ruke i još desetak plastičnih dijelova za interijer automobila. Od vanjskih dijelova automobila proizvodi prednje i stražnje bojane branike, kućišta i poklopce svjetala za maglu, ukrasne dijelove, uvodnike zraka, te obloge blatobrana i rezervoara. Lista kupaca je zavidna: Renault, Citröen, BMW, Dacia, Ford, GM Daewoo, Opel, Volkswagen, Faurecia te mnoge druge kompanije izvan autoindustrije…"