Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,88 | 27.394 | 2,517 | 10,80 | 11,10 | 0,00% |
kolega, 2011. nažalost postoji minimalno 335.000 Hrvata kojima cijena nafte nije glavni problem pri razmišljanju o kupnji automobila…
Hoće li i ADPL pred kraj mjeseca, kao i Belje, ući u Crobex? Nešto smo smanjili promete zadnjih dana… :/
Hoće li i ADPL pred kraj mjeseca, kao i Belje, ući u Crobex? Nešto smo smanjili promete zadnjih dana… :/
[/quote]
gleda se višemjesečni prosjek, a obzirom da su i kod konkurenata također opali prometi, vjerojatno će ADPL ući
Prodaja automobila na američkom tržištu u veljači je poskočila čak 27 posto, nadmašivši najoptimističnije prognoze analitičara, zahvaljujući privlačnim akcijskim ponudama.
General Motors u utorak je objavio povećanje prodaje u SAD-u veljači za 49 posto
Najveći američki proizvođač automobila objavio je da su prošloga mjeseca njegova predstavništva prodala više od 207.000 automobila i kamioneta, a veliki porast potaknut je prodajom novih modela.
http://www.business.hr/hr/Kompanije/Rezultati-poslovanja/Prodaja-General-Motorsa-skocila-za-cak-49-posto
Prenosim jedan članak od kolege "mimo", ne znam kad je napisan ali je zanimljiv.
AD Plastik nije osjetio krizu
Zemlje koje su već izišle iz krize, kao što su Francuska i Njemačka, još 2009. stimulirale su kupnju manjih automobila, pa je AD Plastik zahvaljujući njima već 2009. poslovao bez gubitaka
Solinska tvrtka AD Plastik, koja izvozi više od 90 posto svoje proizvodnje, krizu i recesiju koja je slomila brojne tvrtke gotovo i ne osjeća. »Namjerno izbjegavamo kazati da je pozicija AD Plastika, kao izvoznika, bolja ili lošija od drugih hrvatskih tvrtki, pa zato kažemo da je naprosto – drukčija. Naime, izvoznici svoju robu plasiraju uglavnom na tržišta koja su izišla iz krize ili koja izlaze iz krize, odnosno na tržišta čije su ekonomije u boljem stanju nego što je Hrvatska.
Zato je povoljnija situacija kod izvoznika, jer nemaju izražen problem nelikvidnosti, kao one domaće tvrtke koje svoju robu ne izvoze. S druge strane, izvoznici trebaju biti konkurentni da bi robu plasirali u inozemstvu, a u okruženju u kakvom posluju sve hrvatske tvrtke to doista nije lako. Ovdje posebno ističemo dva problema koja godinama opterećuje hrvatske izvoznike: skupa radna snaga (zbog previsokih poreza i doprinosa) te preskupa kuna. Tvrtkama koje ne izvoze previsok tečaj kune nije problem, nego uglavnom prednost«, kaže član Uprave AD Plastika Ivica Tolić. Tolić ističe da je činjenica da je među prvima krizom pogođena baš autoindustrija.
»To je razumljivo, jer u krizi građani ne kupuju onu robu bez koje mogu živjeti – a to su automobili. Još u ranu jesen 2008., kada mediji još nisu govorili o krizi, mi u AD Plastiku znali smo da je kriza nastupila. Stoga smo već te jeseni povlačili odlučne poteze u pravcu smanjenja troškova, koje intenzivno nastavljamo i u prvom polugodištu 2009. Dobro se sjećamo da neki političari krizu nisu "vidjeli" ni prvih mjeseci 2009., iako smo do tada mi već realizirali neke radikalne mjere, baš zbog krize koja je pogodila gotovo cijeli svijet. Zemlje koje su već izišle iz krize, kao što su Francuska i Njemačka, još 2009. stimulirale su kupnju manjih automobila, a time i njihovu proizvodnju. Slične poticaje daju i druge zemlje, kao što je Rusija, koja također izlazi iz krize. Stoga je AD Plastik, zahvaljujući tim poticajima u autoindustriji, ali isto tako i spomenutim mjerama racionalizacije troškova poslovanja, već za 2009. godinu poslovao s manjom dobiti, iako je neprijeporno to godina najdublje krize.
U prošloj godini ostvarili smo doista dobre rezultate, i to ne samo u matičnoj tvrtki AD Plastik, Solin, nego i u društvima kćerima. Tako dobit Grupe AD Plastik za 2010. godinu iznosi više od 50 milijuna kuna, znatno više od plana za tu godinu«, naglašava Tolić. U AD Plastiku lani se radnici nisu otpuštali, no 2009. godine ukinut je manji pogon u Makarskoj budući je bio nerentabilan. Svakom radniku tog pogona ponuđen je posao u Solinu, uz osiguran prijevoz i bolje uvjete, tako da su u Makarskoj dobili otkaz samo oni koji nisu htjeli raditi u Solinu.
Investicija AD Plastika u ovoj godini.
Nova lakirnica AD Plastika u Zagrebu.
Radi najave Renault-a za povećanje proizvodnje dijelova za automobile koji se proizvode tehnologijom bojanja, a radi zastarjelosti postojeće linije bojanja, planirana je izgradnja nove lakirnice. Ova investicija je nužna i radi održavanja konkurentnosti.
Vrijednost radova je 10 mil. eura te se traži financiranje tj.dijelom iz kredita a dijelom iz redovnog poslovanja.
Potvrđeno:
ADPL-R-A ulazi u Crobex od 21.03.2011. [thumbsup]
Potvrđeno:
ADPL-R-A ulazi u Crobex od 21.03.2011. [thumbsup]
Link?
Možda onda indeksni fond sad otkupi dio Preventovih dionica? pitanje je samo cijene, ne vjerujem da će ih plaćati po cijeni na burzi [sad]