Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Koliko to moze utjecati na ADPL ,zavisi, ali je ljepo za znati.
Daimler i Renault pregovaraju o međusobnom povezivanju i partnerstvuRenault već ima partnerski odnos s japanskim Nissanom
Automobilska industrija prolazi kroz veoma teško razdoblje. Neke tvrtke su bile primorane potražiti nove vlasnike za svoje proizvodne linije, dok su druge na udaru zbog povlačenja velikog broja automobila. Stoga ne iznenađuje da su dvije europske automobilske tvrtke, Daimler i Renault započele razgovore o povezivanju.
Financial Times ističe kako se ne bi radilo o spajanju tvrtki ili preuzimanju, već bi tvrtke razmijenile dionice i tako započele zajednički projekt, koji se ne bi odnosio samo na male automobile.
Njemački i francuski proizvođač automobila tako bi stvorili temelje za dugoročnu suradnju ne samo u proizvodnom već i u istraživačkom dijelu.
Pregovori i s BMW-om, ali bez uspjeha
Prema izvorima FT-a, radilo bi se o udijelima koji bi bili ispod 10 posto i ne bi utjecali na vlasničku strukturu tvrtki.
Podsjetimo, pregovori o suradnji između Daimlera i Renaulta započeli su još u prosincu prošle godine kada se rodila ideja o zajedničkom razvoju kompaktnog automobila. Time bi dvije tvrtke bile konkurentnije na tržištu, a i smanjile bi troškove razvoja i izgradnje novih automobila.
Renault već ima partnerski odnos s japanskim Nissanom, a nije tajna da oba partnera razmišljaju o dodavanju i trećega.
S druge strane Daimler je imao cijeli niz propalih partnerstava od Mitsubishia, Hyundaia pa sve do Chryslera. Iako dioničari nisu skloni ući u još jedno partnerstvo, Daimleru pod hitno treba partner u proizvodnji malih automobila, ali i u segmentu proizvodnje kamiona u kojem trenutno ima velike troškove.
Koliko je Daimleru potreban partner najbolje pokazuje činjenica da je tijekom prošle godine vodio slične pregovore o partnerstvu s njemačkim BMW-om, ali bez konkretnih rezultata.
Jedna od mogućnosti! Ipak je MACD presjekao u SELL.
Oprez ulagačima, ne nasjedajte na fore nekih likova, ADPL je solidno narastao, nekih 300% i normalno je da se iskorigira jer određeni pojedinci će uzimati profit.
Kaj stvarno bude opet ADPL po 50-tak kn za kupiti (tako pokazuje graf)? Pa to ne zvuči tako loše.
Tko će uzimati profit, oni koji su kupovali po 100? A oni koji su kupovali ispod 70-80 su već davno vani.
moje pitanje svima upucenima: imamo li mi ikakve dobiti ili gubitka od ovoga?
http://www.business.hr/hr/B.HR-danas/Tematski-prilog-b2b/b2b-Automobili-leasing-i-transport/Hrvatska-autoindustrija-je-mala-ali-u-krizi-smo-ojacali-poziciju
http://www.seebiz.eu/hr/burze/hanzekovicevo-odvjetnicko-drustvo-prodalo-udjel-u-igh,71541.html
bakić i dalje skuplja
Veće je pitanje tko to uporno prodaje?
Jedna od mogućnosti! Ipak je MACD presjekao u SELL.
Oprez ulagačima, ne nasjedajte na fore nekih likova, ADPL je solidno narastao, nekih 300% i normalno je da se iskorigira jer određeni pojedinci će uzimati profit.
Kaj stvarno bude opet ADPL po 50-tak kn za kupiti (tako pokazuje graf)? Pa to ne zvuči tako loše.
Tko će uzimati profit, oni koji su kupovali po 100? A oni koji su kupovali ispod 70-80 su već davno vani.
[/quote]
Sjeti se razina od 30-40kn i koliko je komada prošlo kolega.
Mene samo zanima koliki je pad sa 109,xx kn na 85,12kn????
Po mom računu to je 22%, a najgore je da se taj pad nastavlja.
***obrisano***
Kolega Plavi, kako tumačite pad sa 109kn na 85kn? Pa ovdje je pad jači nego kod Magme.
Mene samo zanima koliki je pad sa 109,xx kn na 85,12kn????
Po mom računu to je 22%, a najgore je da se taj pad nastavlja.
***obrisano***
Kolega Plavi, kako tumačite pad sa 109kn na 85kn? Pa ovdje je pad jači nego kod Magme.
Pa to je strašno! Općenito je poznato da se dionice kupuju kada su odradile strelovit rast.
Bakić i dalje kupuje [rolleyes]
Evo uzdanice adp-a
Dolaze PSA i VW u Rusiju, tocnije Kalugu, pa mozda i ADP otvori tvornicu tamo (nagađam).
Sa PSA se radi onako nelose, tako da bi sigurno bilo posla.
http://www.peugeot.com/en/news/2008/6/10/psa-and-mitsubishi-motors-corporation-in-kaluga.aspx
http://www.spiegel.de/international/business/0,1518,656479,00.html
Naravno opet bi bio deal sa Faureciom ali drukcije ne moze