Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,40 | 5.075 | 488 | 10,45 | 10,60 | -0,48% |
Nissan će proizvoditi vozila u Avtovazu
Datum: 18.10.2009 18:37
Autor: Kyodo
TOKIO – Japanska auto-kompanija "Nissan" privodi kraju pripreme za pokretanje proizvodnje putničkih vozila svojih marki u centralnoj Rusiji 2012. godine.
Pozivajući se na ruske izvore, japanska agencija "Kyodo" ističe da će mala sedan vozila bluberd silfi biti proizvođena u pogonima "Nissanovog" ruskog partnera kompanije "Avtovaz". "Nissan" planira da godišnje proizvodi 70.000 tih vozila u pogonu "Avtovaza" u Toljatiju. U Japanskoj kompaniji još nisu odlučili koji će model biti proizvođen u Rusiji i kada će proizvodnja početi. "Nissan" je u junu počeo proizvodnju luksuznog modela teana i sportsko-terenskog vozila x-trejl u svom pogonu u Sankt Peterburgu u kojem godišnje izradi 50.000 vozila.
"Nissan" i "Avtovaz"povezuje francuska kompanija "Renault", koja je najveći akcionar japanske i vlasnik 25 odsto akcija ruske kompanije. "Renault", takođe, planira da u "Avtovazovoj" fabrici u Toljatiju godišnje proizvodi 140.000 vozila i to dva modela od 2013. godine. "Renault" i "Nissan" će u pokretanje proizvodnje uložiti ukupno 240 miliona evra.
Danas sam ćuo, i to uživo, da neki niti ne znaju da je današnji AD Plastik ustvari nekadašnja Jugoplastika.
A nemojte zaboraviti da je Jugoplastika bila 2 puta prvak Europe, a bila je nešto i u regionalnom smislu kao tvrtka.
A ta ista Jugoplastika je bila glavni dobavljač Kragujevačkoj Zastavi :
http://www.poslovni.hr/Content/PrintArticle.aspx?Id=74931
" Splitska Jugoplastika bila je svojedobno najveći proizvođač plastičnih dijelova za Zastavu "
A u Zastavu je uložio Fiat, ne malo i to ne tako davno ( vijest iz kraja rujna ove godine ) :
http://www.poslovni.hr/127860.aspx
Fiat ulaže prvih 100 mil. eura u Zastavu
" Talijanska kompanija Fiat najkasnije do kraja listopada uložit će prvih 100 milijuna eura od ugovorom predviđenih 700 milijuna u gradnju nove tvornice automobila u Kragujevcu ".
I oni tamo vam rade u 3 smjene:
" Najavljeno je da će dok ne počne proizvodnja novog modela Zastava i dalje proizvoditi Punto koji je vrlo tražen tako da se u tvornici radi u tri smjene. Do kraja godine proizvest će se 20.000 tih automobila, što je pet puta više od cjelokupne lanjske produkcije. Ni ta količina neće biti dovoljna da se podmiri potražnja za Puntom, koji Zastava nastoji plasirati i na tržišta zemalja u regiji. "
A to da se pregovara sa Zastavom, navodno se pregovara, a i u prvom linku imate o tome da interes postoji, vidjet ćemo..
Danas sam ćuo, i to uživo, da neki niti ne znaju da je današnji AD Plastik ustvari nekadašnja Jugoplastika.
[shocked] nevjerojatno kako ljudi nisu informirani. [shocked]
pa jel moguće da neki stvarno ne znaju da je AD Plastik zapravo bivša Jugoplastika? Jedna od poznatijih velikih firmi još iz vremena bivše Jugoslavije. Pa čak su imali i vlastiti košarkaški klub koji je nekoliko puta uzimao pehar prvaka Europe. pa ljudi dragi, Kukoč i Rađa su potekli iz Jugoplastike! [thumbsup]
DA da kolega Governor…izgleda Plavi izabire samo prvake…Za mene je on istinska legenda ovog foruma!!!!!!!!
Hvala kolegi PLavom kaj mi je skrenuo pažnju na ovaj dragulj
PLAVI PLAVI PLAVI [thumbsup]
Legende su mrtve, a ja sam živ, itekako.
A što se tiče AD Plastik, evidentno je da će ići na 100 kuna, ali to je manje važno.
Važnije je kada će ići u kojem roku na 100 kuna ( a bila je 280 ).
Želim vam skrenuti dužnu pozornost na slijedeću činjenicu, nije poanta dosegnuti određeni nivo cijene na nekoj dionici, već je poanta prije doći do tog prinosa nego CROBEX.
E to je bitno.
Što nam vrijedi ako AD Plastik ode na 100 kuna, a to je nekih malo preko 30 %, ako CROBEX u međuvremenu naraste 30 ili više posto?
Ništa.
Znaći treba biti golgeter / egzekutor, kao što je bio Cico Kranjčar ( koji me navodno i pričuvao kao bebu povremeno dok sam bio.. beba, igrao je nogomet s mojim ocem u Dinamu, u mlađim danima ) i poentirati, i zabijati više golova nego ostali napadaći, defanzivci me ne zanimaju ( a niti defanzivne dionice ).
A što se hvale tiče, nemam ja ništa od toga, ali me zato možda malo podučite Vašoj tehničkoj analizi, vi to znate bolje od mene, tko zna možda i ja počnem više obračati pozornost ( pitanje je da li dužnu ) , na ovaj segment priče. Nekako mi se čini da oni tamo na tehničkoj analizi više izbacuju one, znate kako ja volim reći, BRA analize ( bumo rekli analize ), ali kod vaših analiza vidim da tu ima kruha ( i igara ) i stvarno ste dobri u tome. Pa vi ste rekli na ADPL na 68 ide to gore, i stvarno je tako bilo.
Bravo kolega, imate znanje ( jer ste puno ulagali očigledno )!!
[thumbsup]
ja da sam na mjestu trezora lupio bih par tisuća komada po bidu pa onda lijepo u šoping
nije mi jasno zašto u sred krize razbacuju novac?
@ ashrak
Pojma nemate kolega.
AD Plastik je nastao izdvajanjem iz Diokoma, a Diokom je bivša Jugoplastika.
Ashrak, da ja tebe informiram..
Poduzeće JUGOPLASTIKA Split (danas DIOKOM HOLDING d.d. Split) osnovano je 23. studenog 1952. godine. Godine 1988. dolazi do izdvajanja tvornica koje su se bavile proizvodnjom dijelova i pribora za motorna vozila (OORU Brizgalice iz Solina, OOUR Profili iz Makarske, OOUR Termooblikovanje iz Splita i OOUR Obrada metala iz Muća. Oni su se organizirali u novu radnu organizaciju JUGOPLASTIKA – AUTODIJELOVI n.sol.o. Split i dalje u sastavu kombinata JUGOPLASTIKA, da bi se dana 8. lipnja 1992. godine upisalo kod Trgovačkog suda u Splitu kao društveno poduzeće AUTODIJELOVI sa sjedištem u Solinu, sada izvan sustava JUGOPLASTIKA Split
Ocito je da su svi iz jedne tvrtke
danas bi moglo biti paničnog lupanja po asku ako trezor želi kupovati po ovim smiješno niskim cijenama, netko im je poremetio planove prepoznavši skriveni potencijal ove dionice [cool]
Da netko, nas 10 forumaša koji imamo ovu dionicu, hehe
Dobro da sam kupovao po 75 pa da sam i ja dio raje koja zarađuje
Hvala kolegi na oživljavanju ove davno ugasle kratice 🙂
A neko i opalio cca 1000 prvaka po asku