Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
zanimljivo kako se oprezno trguje da se ne ode u blokadu
Diže se prosijek za sutra kolega.
zanimljivo kako se oprezno trguje da se ne ode u blokadu
to je primjer nevjerojatnog znanja investitora koji sudjeluju u kupnji, vrlo su precizni i proračunati sve do zadnje lipe, kako bi kupili ADPL [thumbsup]
Po koji put se to "povoljno" kupuje…………………treći, četvrti, peti?? [rolleyes]
sve ispod 140 je povoljno jer je na 145 BV, a za firmu sa ovakvom jakom bilancom i niskim rizicima poslovanja te 27 milja dobiti prije amortizacije u prvom polugodištu ova cijena je smiješna. čika sančo dosadni ste već pomalo…
U svakom slučaju ili će cijena k BV-e ili će BV k cijeni………………
Pa to je legendarna izjava Sanča/Kucila itd. …
Howgh!
[rolleyes]
kolege, pa ovo je odlično. prisustvo radnika na forumu nam omogućuje suradnju znanosti i prakse.
Dok mi ulažemo u znanje izučavajući knjige i ostala vrela informacija, radnici mogu javljati kakvo je svakodnevno stanje u tvornicama i na terenu[thumbsup]
takvih okolnosti nema niti na jednoj drugoj dionici, i siguran sam da će nam ona omogućiti postizanje našeg konačnog cilja [wink]
najgora je situacija sa PHR-om (Togliati), jer je VAZ u banani.
Renault je ušao sa 25% i znam da su prvo tili srezat ili ukinut njihov VAZ tehnocentar koji je kao sluzio za razvoj. Mislim da tehnocentar ima čak 25000 radnika a to je trošak ogromni za ljude koji ne rade ništa(teško da oni mogu išta pametnoga razviti pored zapada)
E sad to je i bila zlatna koka za ADP jer su se puno više naplačivali krovovi njima nego recimo sta bi moga na zapadu.
Nova tvornica u Lugi isto mislim posluje sa gubitkom, ali mislim da je polovica firme već prodana Faurecii, e sad oće li se i ova u Togliatiu prodat to ne znam.
Ekstruzija iz Makarske je preseljena u Solin, a zemljište prodaju. Samo mislim da je to industrijska zona tako da ne dolaze neki hotelčići u obzir
Na ekstruziji bi mogli imat malo većih problema jer to nije jednostavan proces kao brizganje, malo ljudi to u svitu radi, a masu ljudi iz Makarske je odustalo dolaziti iz Makarske svako jutro u Solin, tako da im je tu deficit sa kvalitetnim ljudima.
Nadalje mislim da Renaultu prodaja auta totalno podbacila, jedino im ide Dacia i zadovoljavajuće Twingo i stari Clio, a to srećom radi ADP tako da mislim da Zagreb i EuroAPS (Rumunjska) rade dobro.
Solin je OK. Tu se proizvode manji djelovi za PSA, Renault radi transpota i one posudice za ABC sireve (Belje)
Eto toliko za danas