Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,50 | 13.104 | 1,380 | 9,46 | 9,50 | -0,84% |
evo malo novosti
Automobili podigli francusku industrijsku proizvodnju
Automobilski sektor oživio je francusku industrijsku proizvodnju, koja je u kolovozu skočila za 1,8 posto u odnosu na srpanj, pokazali su službeni podaci objavljeni u petak.
Snažniji je rast uslijedio nakon dvomjesečnog tek blagog oporavka, objavio je državni statistički institut INSEE.
U kolovozu su aktivnosti u francuskom automobilskom sektoru porasle za 18,2 posto zahvaljujući vladinim poticajima za zamjenu starih vozila novima kako bi se poduprla ta industrija u vrijeme gospodarske krize.
Ukupna je pak proizvodnja, uključujući poljoprivredni i prehrambeni sektor, porasla u kolovozu za 1,9 posto u odnosu na srpanj, nakon rasta za 0,8 posto u srpnju u odnosu na prethodni mjesec.
Izaslanstvo Magne danas bilo kod Jadranke Kosor.. [shocked]
Da, zanima ih ulaganje u hrvatski turizam [thumbsup]
Doduše, ne znam kako će to pomoći ADPL [lol]
To će imati pozitivan učinak na ADPL kroz samu prisutnost magne u Hrvatskoj, jer time se otvaraju nove opcije i mogućnosti. [thumbsup]
Sama prisutnost Magne u Hrvatskoj otvara nove opcije i mogućnosti temelju čega je i Obama dobio Nobelovu nagradu!
evo malo novosti
Automobili podigli francusku industrijsku proizvodnju
Automobilski sektor oživio je francusku industrijsku proizvodnju, koja je u kolovozu skočila za 1,8 posto u odnosu na srpanj, pokazali su službeni podaci objavljeni u petak.
Snažniji je rast uslijedio nakon dvomjesečnog tek blagog oporavka, objavio je državni statistički institut INSEE.
U kolovozu su aktivnosti u francuskom automobilskom sektoru porasle za 18,2 posto zahvaljujući vladinim poticajima za zamjenu starih vozila novima kako bi se poduprla ta industrija u vrijeme gospodarske krize.
Ukupna je pak proizvodnja, uključujući poljoprivredni i prehrambeni sektor, porasla u kolovozu za 1,9 posto u odnosu na srpanj, nakon rasta za 0,8 posto u srpnju u odnosu na prethodni mjesec.
A naš ADPL radi velikim dijelom za Renault i Daciu. I to u 3 smjene. I nedjeljom. Bravo [thumbsup]
Bez rada nema napretka. ADPL je firma gdje se _radi_ ,nije ničija sindikalna podružnica, i viška radnika _nema_ ,jer da ih ima, ne bi firma bila u pogonu 24 sata dnevno 7 dana u tjednu. Bravo još jednom za vrijedne dame i dečke u pogonima naše ADPL[thumbsup]
I to sve na 0,4 booka, sa šestomjesečnim P/EBITDA od 10, uz jednu od najstabilnijih bilanci na burzi. Kao da se više cijeni nerad od rada. Da nije smiješno bilo bi tužno.
Da, zanima ih ulaganje u hrvatski turizam [thumbsup]
Doduše, ne znam kako će to pomoći ADPL [lol]
[/quote]
Ma da, bravo, naravno.
Došli su ulagati u turizam, pa da.
PA ipak se oni bave turizmom, zar ne?
Nema niti govora da bi to moglo imatio kakve veze sa AD Plastik?
Jer da ima, sigurno bi odmah prilikom posjete to naglasili, zar ne?
Ups.. ipak su oni jedni od najvećih svjetskih proizvođača auto djelova..?
Oh, pa gle, već je bilo i ranije u povijest susreta ADPL sa Magnom, tko zna.. [rolleyes]
http://www.suvremena.hr/9206.aspx
" 20.11.2008. Susret hrvatskih s najvećim svjetskim proizvođačem auto-dijelova Magna "
I kako im je to pomoglo……………skočila dobit po dionici sa 1,50kn na 1,51kn [smiley]
I duhovno im je pomoglo.
I kako im je to pomoglo……………skočila dobit po dionici sa 1,50kn na 1,51kn [smiley]
kolega, kada se firma trži na 40% kapitala za dobit se niti ne pita, a ADPL je imala EBITDA od 27 milijuna kuna i to samo za prvih 6 mjeseci ove godine. ADPL može komotno raditi sa gubitkom a da cijena dionice bude duplo veća nego sada. Primjerice, DIOKI radi sa gubitkom već 5 godina neprekidno, imaju negativan EBITDA, žderu kapital a trže se na 1,2 X vrijednost kapitala. ulažite u znanje.