Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
EUROPSKI BROD GODINE SALONA 37, JEDRILICA PROIZVEDENA U TVRTKI KOJA POSLUJE TEK 4 GODINE
Cilj AD brodova je proizvoditi najmanje 120 jedrilica godišnje
U prvoj godini poslovanja AD brodovi isporučili su dvije jedrilice, da bi ih u 2006. isporučili čak 60
Hrvatska jedrilica “Salona 37” koja je na düsseldorfskom sajmu nautike “Boot 2007” izabrana za europski brod godine 2007. u kategoriji dužine od 10 do 12 metara treći je model performance cruisera Salona koje proizvodi solinska tvrtka AD brodovi. To je ujedno i treće priznanje solinskoj jedrilici koja je prošle je godine četvrti put zaredom izabrana za “Hrvatski brod godine” u kategoriji jedrilica od 37 do 45 stopa, u izboru četrdeset svjetskih i hrvatskih brodograditelja prisutnih na hrvatskom tržištu, a američki časopis Sailing World proglasio ju je brodom godine 2007. u kategoriji “Cruiser/Racer”.
Slovenci
AD brodovi d.o.o. proizvode tri modela performance cruisera Salona – Salona 37, Salona 40 i Salona 45. Liniju je projektirala ugledna slovenska kuća J&J Design, a plovila je certificirao Germanischer Lloyd oznakom kvalitete CE – klasa A “Ocean standards”. Ugledna slovenska tvrtka J&J Design koju su 1983. godine osnovali Jernej i Japec Jakopin projektirala je više od 175 modela jedrilica i motornih brodova za vodeće proizvođače u sedamnaest europskih zemalja. Njihovi su projekti čak četrnaest puta dobili nagradu “Boat of the Year” u Njemačkoj, Francuskoj i SAD-u. AD brodovi u ponudi imaju novu jedrilicu Salona 42 koja će biti porinuta do kraja godine, a javnosti će biti predstavljena na düsseldorfskom sajmu nautike. Tvrtka AD brodovi osnovana je 2002. godine kao samostalna radna jedinica u sklopu AD Plastika d.o.o., vodećeg proizvođača autodijelova u ovom dijelu Europe. Od 1. siječnja 2003. godine AD brodovi d.o.o. posluju kao samostalna tvrtka sa sjedištem u Solinu. Tvrtka je specijalizirana za granju i popravak sportskih brodica te brodova za razonodu, a u četiri godine poslovanja njezine jedrilice dobile su najbolje ocjene na najvećim svjetskim nautičkim sajmovima. Uvođenjem novih tehnologija uspjeli su skratiti vrijeme gradnje broda na samo šest tjedana. U prvoj godini poslovanja, 2002. godine, AD brodovi isporučili su tek dvije jedrilice da bi u prošloj godini isporučili čak šezdeset jedrilica. U ovoj godini planiraju povećanje proizvodnje za dvadeset posto, a cilj im je proizvoditi 120 jedrilica godišnje. Do 2010. godine planiraju gradnju novog modela jedrilice Salona 52.
Autodijelovi
Prodajna i servisna mreža AD brodova obuhvaća gotovo cijeli svijet, a 80 posto ukupne proizvodnje namijenjeno je izvozu. Većinski vlasnik AD brodova je AD Plastik, najveći domaći proizvođač plastičnih autodijelova za europsku automobilsku industriju, koji zapošljava 1350 radnika, a u vlasničkoj strukturi AD brodova još su zastupljeni Prevent iz Zlatara, njemački Prevent Dev GmbH te mali dioničari. AD brodovi zapošljavaju 130 radnika, a zbog sve veće potražnje za njihovim jedrilicama namjeravaju uskoro zaposliti još 60 radnika. AD Plastik nastao je 1992. izdvajanjem iz sustava kombinata Diokom, bivše Jugoplastike, a prije pet godina privatiziran je po modelu ESOP. Tadašnjih 850 i poslije zaposlenih osamdesetak radnika postali su vlasnicima tvrtke koja već 10 godina uzastopce ostvaruje dobit.
Danas bi mogao biti i kod ADPLa napad na 200. Ovo što vodoinstalater veli sam čuo i ja. Raspitivalo se jučer tko bi prodao neki veči paket…
Ste vidjeli kako se na forumu mojnovac brišu sve vijesti vezane za AD plastik, čim netko stavi vijest na forum, odmah se ta vijest briše i stavlja u rubriku bez cenzure.
BigBoss:
” Salona 45…
Treba napomenuti da je
Salona 37 – Brod godine 2007., prema izboru časopisa Sailing World
Priznanje da je izvrsna kvaliteta…. slike daju pogled na proizvod… Odličnosmiley2″
Iako tvoja poruka ima sasvim drugi cilj, a i sam imam pozitivno misljenje o kretanju cijene dionice, na ovu izjavu moram reagirati jer po mojoj procjeni nije tocna. Pocetkom prosle godine sam kupovao jedrilicu i planirao sam uzeti Salonu, ali kvaliteta je znacajno ispod razine ostalih proizvodjaca, na kraju sam se odlucio za Beneteau Oceanis 393 za kojeg bi mogli reci da je Mercedes ML naspram Ladi Nivi (Salona 40). Ok, Oceanis je bio otprije narucen i bio je izlozbeni primjerak na nekom sajmu pa sam dobio opremu besplatno (E1 sustave (raymarine gps, plotter, st60, pilot,..), charter ver. (sto mi se ne svidja, wc u pramcu, iako je korisno), bimini tendu, dodatnu pumpu vode (za tus na krmi), roll gl. jedra, laminirane podnice,…), ali s svom tom opremom bi i Salona dosla cca. 150k Eur+pdv, koliko dodje i Oceanis. A ono sto sam pritom doznao bi se moglo opisati kao “vuk dlaku mijenja, li cud nikad” – radnici i dalje po socijalistickoj metodi zabusavaju i kradu gdje god stignu, bas kao i njihove kolege iz brodosplita.
http://www.cartmann.com
EUROPSKI BROD GODINE SALONA 37, JEDRILICA PROIZVEDENA U TVRTKI KOJA POSLUJE TEK 4 GODINE
Cilj AD brodova je proizvoditi najmanje 120 jedrilica godišnje…..
Evo još jedan dokaz da ovi u Europi ništa ne znaju, a kolega Cartman zna sve. Da nije on nitko drugi doli gospodim Abramović Roman ? Ogledalce, ogledalce, tko je ….
Pa gdje su ti što su se jučer raspitivali za velike pakete ADPL ? Mislim da su im pri ruci i što se tiče količine, a i cijene. Možda sam skroman ili su u pitanju nekakvi megalomani? Vidjet ćemo uskoro !
EUROPSKI BROD GODINE SALONA 37, JEDRILICA PROIZVEDENA U TVRTKI KOJA POSLUJE TEK 4 GODINE
Cilj AD brodova je proizvoditi najmanje 120 jedrilica godišnje…..
Evo još jedan dokaz da ovi u Europi ništa ne znaju, a kolega Cartman zna sve. Da nije on nitko drugi doli gospodim Abramović Roman ? Ogledalce, ogledalce, tko je ….
Zar nije Esse 850 brod godine?
“The Esse 850 is the overall winner of our 2007 Boat of the Year contest, having beat out 18 other nominees for the top prize.”
ps. svaka njima cast i iskreno se radujem uspjehu Salone, dapace, kao sto sam vec napisao kad sam krenuo u potragu za jedrilicom te klase vec sam se bio odlucio za Salonu, ali su me neoborive cinjenice natjerale da uzmem Beneteau. I moram reci da mi nije zao, ali ne treba smetnuti s umu da se radi o jedrilicama drukcije koncepcije, Oceanis je veci i tezi, ima 7800kg, Salona 37 5900kg. Tako pise u papirima, iako u magazinima navode za Oceanis 8200kg.
1.398 komada, ma koliko on to još ima, zaista vrlo, vrlo zanimljivo trgovanje ovom dionicom
I to tako traje dulje vrijeme vec. Tisina tisina malo nalozi i onda u sekundama tras…the kolicine.