ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 15:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,20
2.968
265
11,00
11,20
1,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Moguće je da je on kupio par kom i sakrio se iza skrbničkog no ko je onaj dan prodao onih 47000 kom?

who dares, wins

PBZ D.D.
36.978 0,88 Skrb. račun
Biti će da je on prodao ovom skrbnom, par dionica više su oni što ih je poklopilo
47805 a ovaj ostali promet su trejderi i ina kolateralna štete u toj gužvi
Jer ako si je prebacio na SR ne mora to raditi preko burze.

who dares, wins


Moguće je da je on kupio par kom i sakrio se iza skrbničkog no ko je onaj dan prodao onih 47000 kom?

Joj, kak to ne znaš, pa škrti ujo!!!

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!




Koliko se ja sjećam ne držite me za riječ oni puno rade za Renault, a ovi opet rade onaj famozni Logan u Rumunjskoj. Mislim da se to čudo od auta i dalje dobro prodaje pa kad tome pridodaš i druge modele ništa tu ne mora biti katastrofalno loše.

Naravno da se dobro prodaje kad je kriza a auto je jeftin.
[/quote]
Ako je kriza, a ipak želiš kupiti auto, onda kupuješ auto,a ne Logan (pogledajte najprodavanije marke i modele prošle i ove godine, sumnjam da je u top 10 neki Logan)
[/quote]

To kaj si ti ispostal su podatci za HR i apsolutno ništa ne znači jer smo mi sića za auto ind.
Logana se proizvede hohoho i to ti je hit među ovima smješnim autima.
Mislim da se samo u RO proda više ne go svih auta zajedno u HR.
To kaj se on meni i tebi ne dopad je sad sasvim druga stvar.

who dares, wins

Tržišni uspjeh [uredi]
Logan je u početku bio namijenjen slabijim tržištima, odnosno na tržištima zemalja u razvoju s cijenom od 6.000 € za najslabije opremljenu verziju. S konkurentnom cijenom postigao je veliki uspjeh na ciljanim tržištima, ostvarivši prodaju preko 28.000 vozila u 2004. Renault u početku nije imao plan prodavati Logana na tržištima zapadne Europe, ali su potaknuti uspjehom na tržištu u lipnju 2006. počeli prodavati opremljeniju verziju za oko 7.000 €. Logan je polučio neočekivan uspjeh na tržištu zapadne Europe, te je u nekim trenucima potražnja naveliko nadilazila proizvodne kapacitete. Logan se na europskom i bliskoistočnom tržištu prodaje pod značkom Dacie, ali uglavnom u Renaultovim salonima i zastupstvima. Na ruskom i tržištu Južne Amerike prodaje se pod značkom Renaulta, dok se u Meksiku prodaje kao Nissan Aprio[1], te u Indiji kao Mahindra Logan [2]. Osim na europskom tržištu gdje se prodava pod značkom Dacie, ali uglavnom u Renaultovim salonima, Logan se prodaje na ruskom i tržištu Od početka proizvodnje 2004. do kraja 2006. prodano je više od 320.000 vozila.

who dares, wins





Koliko se ja sjećam ne držite me za riječ oni puno rade za Renault, a ovi opet rade onaj famozni Logan u Rumunjskoj. Mislim da se to čudo od auta i dalje dobro prodaje pa kad tome pridodaš i druge modele ništa tu ne mora biti katastrofalno loše.

Naravno da se dobro prodaje kad je kriza a auto je jeftin.
[/quote]
Ako je kriza, a ipak želiš kupiti auto, onda kupuješ auto,a ne Logan (pogledajte najprodavanije marke i modele prošle i ove godine, sumnjam da je u top 10 neki Logan)
[/quote]

To kaj si ti ispostal su podatci za HR i apsolutno ništa ne znači jer smo mi sića za auto ind.
Logana se proizvede hohoho i to ti je hit među ovima smješnim autima.
Mislim da se samo u RO proda više ne go svih auta zajedno u HR.
To kaj se on meni i tebi ne dopad je sad sasvim druga stvar.
[/quote]
Znači i ti se slažeš da kad je kriza kupuješ jeftin auto?

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Ma dajte čemu filozofije toliko. Skupe automobile kupuju oni koji imaju novaca, osim ludjaka koji ih uzimaju na kredit. Jefitni automobili, tipa FIAT PUNTO, pogotov polovne, uvijek se traže. Ne treba zaboraviti kako nije uvijek onako kako se misli, nego kako je.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Ne ja sam svoja 2 prodao i kupio dionice.
Problem je zapravo u tome što su mi ukrali biciklo, ali ovaj moment su me zvali iz PU pa možda ima kakva nada jer je koštao kao slabiji auto. [pray]

who dares, wins

Zato treba ulagati u nekretnine, a ne toliko u pokretnine (bicikle, automobile itd.). Ove prve je teže ukrasti, osim ako netko zgradu/kuću ne odnese. [lol]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


Ma dajte čemu filozofije toliko. Skupe automobile kupuju oni koji imaju novaca, osim ludjaka koji ih uzimaju na kredit. Jefitni automobili, tipa FIAT PUNTO, pogotov polovne, uvijek se traže. Ne treba zaboraviti kako nije uvijek onako kako se misli, nego kako je.

S naglaskom na Fiat Punto, Opel Corsu, Renault Clio,a isti mogu i polovni a ne Daciau Logan, naravno osim Rumunjske jer je to ipak njihova marka.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Ma imam nekretnina i previše ( likvidnost kod njih je uvijek upitna stvar) ali je problem što ih sad moram pješice obilaziti ili se grebati kod moje nježnije polovice za njen novi na kredu sa kliznom ktm. što joj ja subvencioniram.

who dares, wins

Ovo vam se sada istresao neko tko je u zadnje vrijeme bio jako aktivan na ovoj temi,vi zakljućite tko.

New Report

Close