Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
1. izašao ACM, što li to znači?
2. U zadnjim minutama lupana prodaja, prije toga kupnja.
Po meni to znači da za sada gotovo s velikim transakcijama (zaključeno?) i da će, s obzirom na labilniju situaciju (jučerašnje lupanje po kupnji, za razliku od prijašnjih dana kada se gotovo isključivo lupalo po prodaji) nastupiti lagani povratak u smjeru 180 kn…
Nakon što je izišao M. R., izišao sam i ja. čovjek je jako dobro informiran. u njegovu prosudbu vjerujem.
naravno ne značii da neće rasti ( što vam i želim )
NR
Tko je M.R.?
I na koji način je on informiran o stanju o AD Plastiku?
Je li to znaći da su ova 3 skrbnička računa među prvih 8 ( 2XPBZ+1XZABA) dezinformirani?
1. izašao ACM, što li to znači? 2. U zadnjim minutama lupana prodaja, prije toga kupnja. Po meni to znači da za sada gotovo s velikim transakcijama (zaključeno?) i da će, s obzirom na labilniju situaciju (jučerašnje lupanje po kupnji, za razliku od prijašnjih dana kada se gotovo isključivo lupalo po prodaji) nastupiti lagani povratak u smjeru 180 kn…
Ja sam imao dojam da je ipak vise lupano po prodaji…i to bas na 190 kn…i po tome mi nema logike da se vraća na 180…
Bas suprotno, ako je zavrseno sa velikim transakcijama, sad ce krenuti male…do 200…a onda skupljane onih koji ce kapitalizirati dobit…
Ne znam da li je netko primijetio, ja nisam, barem jučer ne, da imamo ulazak PBZ, ZAGREB, HRVATSKA iznad Sremića, a nije skrbnički, tko li bi to mogao biti? Iako je ACM izšaoa, ovaj drugi je ušao.
Cijena ove dionice može samo rasti.
Ovo je još jedna firma gdje su radnici koji su kupili dionice preko ESOPA iste jeftino prodali.
Tu je ujedno i razlog što dionica nije već danas preko 250 kn – naime ime puno štopera a i svim kupcima je izgleda draže kupovat pomalo na nivoima od 160-190 nego kupovat naglo i dignit cijenu na 250 kn.
Treba pričekati da se proda još oko 40.000 dionica i tada dolazimo u situaciju da će kupnja biti duplo jaća od prodaje.
Jedrilica “Salona 37” postigla je izvanredan uspjeh na međunarodnoj pozornici – na jednom od najpoznatijih nautičkih sajmova u svijetu, duesseldorfskom sajmu brodova, izabrana je za europski brod godine 2007. u kategoriji dužine od 10 do 12 metara.
To je danas iz Duesseldorfa potvrdio direktor prodaje u solinskim “AD brodovima” Mihael Primorac, dodajući kako je bila iznimna čast među tako jakom konkurencijom ostvariti takav uspjeh jer to nisu uspjele mnoge tvrtke koje se godinama bave proizvodnjom jedrilica i sudjeluju na međunarodnim smotrama.
“Nitko tako brzo nije uspio pobijediti, pa vi proizvodite jedrilice tek pet godina, to je fantastičan uspjeh”, bili su mnogi komentari uz čestitke na sinoćnjem proglašenju jedrilica godine na duesseldorfskom sajmu u četiri različite kategorije, izjavio je Primorac.
“Salonu 37” u kategoriji brodova od 10 do 12 metara, među pet finalista, izbarao je međunarodni žiri koji su činili nautički časopisi “BadNyt” iz Danske, “Bateaux” iz Francuske, “Batnytt” iz Švedske, “Fare Vela” iz Italije, “Seilas” iz Norveške, “Swissboat Yachting” iz Švicarske, “Waterkampioen” iz Nizozemske, “YACHT” iz Grčke, “Yachting World” iz Velike Britanije, “Yacht Revue” iz Austrije i “Yate” iz Španjolske.
Nominacija je provedena, kako kaže Primorac, u više od 30 zemalja s više od milijun čitatelja.
Američki časopis “Sailing World” proglasio je “Salonu 37” brodom 2007. u kategoriji cruiser/racer. Neovisni stručni žiri testirao je 19 nominiranih jedrilica u spomenutoj kategoriji. U članku posvećenom dobitnicima nagrada, objavljenom u siječanjskom izdanju časopisa, istaknuta su obilježja hrvatskog broda – struktura od nehrđajućeg čelika integrirana u dnu i bokovima broda, prostran kokpit pogodan za jedrenje i krstarenje, lakoća upravljanja i ubrzanja, te kvaliteta izrade.
“Salona 37” lani je u sklopu Međunarodnog sajma športa i nautike na Zagrebačkom velesajmu bila proglašena “Hrvatskim brodom godine u 2006.” u kategoriji jedrilica od 37 do 45 stopa.
(Hina/Business.hr)
znao sam.. valjda će ov malo pomaknuti cijenu adpl.. samo da prijeđe 200, a za poslije cemo lako…
O tome sam puno pisao, samo, moderatori nisu imali razumjevanja. Velko S U P E R .[smiley2][smiley2]
Drago mi je da se i u Hrvatskoj može može proizvesti proizvod hvale vrijedan.[smiley2][smiley2]
Kolege,
Brodovi u prići o ADP-u su sporedni.
Neka je prosječna cijena broda 180.000 eur i neka mogu proizvest 1 brod tjedno to daje:
180.000 x 50 = 9.000.000 eur
Nije loše ali to je za konglomerat ADP ipak sporedna priča.
Večina prihoda ove firme dolazi od automobilske industrije.
Navest ću samo ovo što rade za REVOZ Novo Mesto ( postojeći clio i novi twingo koji bi trebao izać na tržište za 2-3 mjeseca):
CLIO ( radi se masu plastičnih dijelova u ADP-u – neka je ukupna vrijednost 150 eur po Cliu, plan revoza je 120.000 Clia ove godine)
120.000 Clia x150 eur = 18.000.000 eur
novi TWINGO ( isto kao za Clio samo je plan nešto manji za 2007.)
80.000 twinga x 150 eur = 12.000.000 eur
Tu ide i podatak da je plan za novi twingo za 2008. preko 160.000 vozila.
Dalje radi se za Ford,PSA,VW, tvornica u rusiji,u rumunjskoj, radi se u solinu za Agrokor…