Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,56 | 28.153 | 2,665 | 10,55 | 10,70 | 0,95% |
http://www.poslovni.hr/117017.aspx
Audi očekuje snažan oporavak automobilskog tržišta u 2010. i 2011.
Lijepo iznenađenje, nisam znao da ADpl surađuje sa Audijem……………….. [smiley]
Nitko nije niti napisao da surađuju sa Audijem, ali je Audi dao prociejnu globalnog oporavka automobilskog tržišta.
Evo sa kime radi ADPL:
Prijavljujem današnje uštekavanje.Čini se da autoindustrija ne može niže.A i trećina BV za mene kod ovakvih dionica na mene ima snagu magneta.
25.05.2009.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. OAO SPIK 1.259.875 30,00 Osnovni račun
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 636.471 15,16 Osnovni račun
3. PREVENT GLOBAL D.D. 445.299 10,60 Osnovni račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 122.799 2,92 Skrb. račun
5. HPB D.D. 120.835 2,88 Skrb. račun
6. AD PLASTIK D.D. 101.543 2,42 Osnovni račun
7. PBZ D.D. 86.822 2,07 Skrb. račun
8. BOBAN JOSIP 68.543 1,63 Osnovni račun
9. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 37.070 0,88 Skrb. račun
10. MILIŠIĆ MARIN 36.818 0,88 Osnovni račun
Ukupno: 69,44
Dovoljno je pogledati KORF, VLDS, VART i slične dionice ovih dana da bi shvatili da će se to uskoro dogoditi i na ADPL. Ovo su smiješne cijene ako pogledamo koliko smo plaćali te dionice prije nepune dvije godine. Kupnjom na ovim razinama možemo kratkoročno malo izgubiti ali dugoročno su ogromne perspektive. Čim duže se cijene zadrže ovako nisko to bolje za kupce. Svaki mjesec umjesto šopinga u Grazu podebljamo portfelj za par stotina dionica 🙂 Ako ništa drugo moći ćemo pričati unucima kako su se nekada ove dionice mogle kupiti za par desetaka kuna
ADPL se uglavnom bavi proizvodnjom za autoindustriju. Autoindustrija je u komi. Zato se ostavite tih spika o ogromnim perspektivama jer pitanje je hoće li uopće preživjeti.
Ako su preživjeli 1991,92,93,…. mislim da trenutna situacija ne predstavlja nikakav problem. Usput, sačekajte 2Q izvješće, pa će puno toga biti jasnije.
ADPL se uglavnom bavi proizvodnjom za autoindustriju. Autoindustrija je u komi. Zato se ostavite tih spika o ogromnim perspektivama jer pitanje je hoće li uopće preživjeti.
Neki kupuju dionice kad je firma u komi a drugi kad daje najbolja izvješća. Ovi prvi onda uglavnom prodaju.