evo promjena u TOP10 za prosli tjedan:
ekipa skuplja u tisini iz tjedna u tjedan…
AD PLASTIK D.D./REDOVNA NA IME ADPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. OAO SPIK 1.259.875 30,00 Osnovni račun
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 636.471 15,16 Osnovni račun
3. PREVENT GLOBAL D.D. 445.299 10,60 Osnovni račun
4. ACM POTHVATI D.O.O. 111.500 2,66 Osnovni račun +1.955
5. AD PLASTIK D.D. 97.793 2,33 Osnovni račun +2.600
6. PBZ D.D. 91.599 2,18 Skrb. račun
7. BAKIĆ NENAD 75.137 1,79 Osnovni račun +7.500
8. BOBAN JOSIP 67.543 1,61 Osnovni račun
9. MILIŠIĆ MARIN 36.818 0,88 Osnovni račun
10. POKRAJAC ILIJA 36.713 0,87 Osnovni račun
Ukupno: 68,07
* Važeći podaci za uredovni dan 19.12.2008 .
AD PLASTIK D.D./REDOVNA NA IME ADPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. OAO SPIK 1.259.875 30,00 Osnovni račun
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 636.471 15,16 Osnovni račun
3. PREVENT GLOBAL D.D. 445.299 10,60 Osnovni račun
4. ACM POTHVATI D.O.O. 113.900 2,71 Osnovni račun
5. AD PLASTIK D.D. 101.543 2,42 Osnovni račun
6. PBZ D.D. 91.599 2,18 Skrb. račun
7. BOBAN JOSIP 67.543 1,61 Osnovni račun
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 51.926 1,24 Skrb. račun
9. MILIŠIĆ MARIN 36.818 0,88 Osnovni račun
10. POKRAJAC ILIJA 36.713 0,87 Osnovni račun
Ukupno: 67,67
Kuda je nestao Bakić iz TOP-10???
Ima li netko objašnjenje za ovo?
Zadnji tjedan dana prošlo sve skupa nesto više od 10000 komada, a nestalo njegovih 75000?
Jedan dio koji je vidljiv prebacio na skrbnički ZB, a ostatak je vjerovatno još pod njegovim imenom. To se zove kamuflaža.
Nekako mi se čini s obzirom da je zadnja poruka bila 19.12.08. kao da su svi (pogotovo trezor i uprava)
digli ruke od ove dionice.
Sve nekako raste (ili veći dio), premda baš i nema nekih opravdanih razloga, a naša "auto industrija stoji li stoji.
Izgleda da je nema tko pogurati!?
Situacija nije ružnata..pogledaj renault..največji partner AD-Plastika..prodaja upada..oko -22% za studeni..došlo bo vreme za ovu dionicu..to želi svak investitor..ali pustimo da se ovo razrješi..loša situacija u svjetski avtoindustriji..jer ne more trajati cjeli vjek..ljudi bodo uvjek tražili za novimi avtomobili..inače bi svi hodili peški.. [lol] ljudi imaju novac ali nemaju poverenja u sve ovo..
Situacija nije ružnata..pogledaj renault..največji partner AD-Plastika..prodaja upada..oko -22% za studeni..došlo bo vreme za ovu dionicu..to želi svak investitor..ali pustimo da se ovo razrješi..loša situacija u svjetski avtoindustriji..jer ne more trajati cjeli vjek..ljudi bodo uvjek tražili za novimi avtomobili..inače bi svi hodili peški.. [lol] ljudi imaju novac ali nemaju poverenja u sve ovo..
Ma jasna je meni situacija, ali nisu ni druge branše sjajne, pa ako ništa drugo trezori ih ne samo održavaju na određenim razinama nego čak i dižu (Dalekovod, Magma itd…).
Ako ništa drugo ovo su sigurno razine za trezor (a i ne samo za njih) za koje ne znam zašto ne kupuje.
Nažalost, ja sam doslovce bez gotovine (a i ne vidim neki novi izvor u bliskoj budućnosti) pa ne mogu dokupti [angry].
AD Plastik iduće godine očekuje 25% manje narudžbi
”Stoga, grupa AD Plastik u sljedećoj godini, unatoč krizi, očekuje prihode na nivou ovogodišnjih", tvrdi Klepo.”
dokapitalizacija odrađena u kešu…
kupuju vlastite dionice (znaci imaju para tj. nisu nelikvidni)…
ne otpustaju radnike..
cijena pala na 38kn a novci i fin.kratkor po dionici 55kn
aaaajmoooo……. prodajite….
AUTO
Zastava: Punto će se sastavljati od delova iz Hrvatske i Slovenije
Autor/izvor: SEEbiz / Blic
KRAGUJEVAC – Sve je izvesnije da će oko 15.000 delova za punto i dalje stizati iz Italije jer domaći kooperanti nemaju dovoljno novca a ni želje da učestvuju u poslu veka.
Iako bi i samo 15 odsto proizvodnje delova obezbedilo 1.500 radnih mesta, domaći proizvođači delova čekaju da im Italijani isporuče ne samo zvaničan poziv za saradnju već i crteže delova. Poražavajuće je i to što će uz kooperante Fiata iz Italije u Kragujevac stizati i delovi iz Hrvatske i Slovenije budući da se firme iz regiona, za razliku od domaćih, još od prošle godine spremaju za dobijanje sertifikata Fiata.
U Kragujevac su u međuvremenu stigli pozivi iz Zagreba, Solina, Šibenika pa je sve izvesnije da će na automobilima koji izlaze iz Kragujevca još dugo stajati Fiat, budući da bi za „Made in Serbia” trebalo 60 odsto delova da se pravi ovde.
“Uzaludni su bili svi pokušaji da se tokom protekle dve godine domaći proizvođači auto-komponenata privole da prave nove delove za moderne automobile. Javile su se fabrike iz Hrvatske i Slovenije, koje su već u pregovorima sa Italijanima i već su se spremile da prave pojedine delove za Fiatova vozila koja će se praviti u Kragujevcu. Od domaćih firmi za sada niko nije ozbiljno zainteresovan, mada od ovog posla zavisi sudbina oko 250.000 radnika u Srbiji”, kaže izvor iz menadžmenta kragujevačke fabrike automobila.
Jedan od većih kooperanata bivše „Zastave automobila”, koji je za domaći program isporučivao čak 350 delova, već se sprema da potpuno prekine proizvodnju auto-delova iako je pre pet nedelja Fiat zatražio detaljan izveštaj o ljudskim i tehnološkim kapacitetima firme.
“Prošlogodišnja ponuda i nije bila ozbiljna jer se radilo o proizvodnji 5.000 vozila. Kada nam budu dali crteže ili nagovestili mogućnost saradnje direktno iz Fiata, možemo o tome razmišljati. Ne znamo da li bi naše cene bile niže od italijanskih jer ne znamo ni kako izgledaju ti delovi, ni kako treba da se prave, niti koliko koštaju delovi koji stižu iz Italije. Tehnološki, mi bismo mogli da pravimo bar 50 pozicija za Fiat, kaže Milorad Janošević, direktor „Zastava auto-delova” iz Raške.