ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 06:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,54
24.729
2,346
10,55
10,85
-2,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. OAO SPIK 1.259.875 30,00 Osnovni račun
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 682.471 16,25 Osnovni račun
3. PREVENT GLOBAL D.D. 399.299 9,51 Osnovni račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 165.934 3,95 Skrb. račun
5. PBZ D.D. 135.033 3,22 Skrb. račun
6. AD PLASTIK-ESOP D.O.O. 73.453 1,75 Osnovni račun
7. PBZ D.D. 69.400 1,65 Osnovni račun
8. BOBAN JOSIP 64.290 1,53 Osnovni račun
9. PBZ D.D./NOVA LJUBLJANSKA BANKA 44.866 1,07 Skrb. račun
10. Grupa računa na kojima je uknjižena ista količina vr. papira 3drugi 5.788 0,85 –
Ukupno: 69,78

Opet bez promjena u top 10.
Ko se olakšao danas u blok transakciji ,a ko je bio u šopingu ?
Mirovinci ili neki drugi ,malo agilniji fond?

krepat ma ne molat-tako je tele i postupalo.da san bar bio paničar....

eto sad i peugeot ide u rusiju,proizvodit ce redizajnirani 405
Izvor: Auto klub
[proud]


Opet bez promjena u top 10. Ko se olakšao danas u blok transakciji ,a ko je bio u šopingu ? Mirovinci ili neki drugi ,malo agilniji fond?

možda đačić prvačić

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________

preneseno s moj novac

AUTO INDUSTRIJA
Renault ostvario upitne rezultate
Autor/izvor: Teuta Franjković
Prodaja Renaultovih vozila je unatoč novim izdanim modelima, pala kao i cijena samih dionica te kompanije. Porasla je jedino prodaja teretnih vozila što je već standard kod auto kompanija pa stručnjaci Renaultovom vodstvu savjetuju novu strategiju.
Renault SA, četvrti najveći europski proizvođač automobila prošle je godine ipak prodao više vozila nego je to bilo planirano. Nakon pada u prodaji, ta je kompanija izdala nove modele Lagune i Twinga čime je posebice ciljala na Aziju i Latinsku Ameriku. Izgleda da ta strategija ipak nije bila uspješna obzirom na pad prodaje. Cijena dionica te kompanije pala je za 7,6 posto na Pariškoj burzi i to na 86,45 eura što je najveći pad još od 2002. godine.

Porasla je međutim prodaja teretnih automobila i manjih kamiona i to za 13 posto u prosincu što je godišnje rezultate poguralo za oko 2,2 posto na 2,49 milijuna prodanih vozila. Usporedbe radi, i 2006. zabilježen je pad prodaje od četiri posto.
Izvršni direktor Renaulta Carlos Ghosn izjavio je kako u sljedećoj godini planira porast prodaje za barem 10 posto što će postići izdavanjem devet novih modela automobila.

Prošle je godine rast bio potaknut i 17 postotnim porastom prodaje na tržištima van zapadne Europe što dovodi do brojke od ukupno 863 000 prodanih vozila, dok je samo u prosincu zabilježen 22 postotni rast.
__________________

kako će ova vijest djelovat na kupnju

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________

Počelo je sa liparenjem na prodaji odmah izjutra,kao da će burza zatvorit za po ure…
Malo strpljenja ne bi škodilo.[angry]

krepat ma ne molat-tako je tele i postupalo.da san bar bio paničar....

prodao danas, kupujem ponovo za koji mjesec[proud]

ne mari za male stvari i ostat ce male

GFI ce biti katastrofa..

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


GFI ce biti katastrofa..

obrazlozi[huh]

Moderatora treba zabranit!!!

Pa sto ima obrazlozit.

Hoce covjek da dokupi…… zna on bolje od rusa i fondova… on je ipak super [thumbsup]

Ne laje pas zbog sela.


GFI ce biti katastrofa..

Stvarno izosis gluposti.Mislis da bi mirovinci ulazili da ocekuju da bude lose,sama urava je najavila kod 1Q da ocekuju veliku razliku na kraju godine zbog same investicije u proizvodnju novoga Twinga.[thumbsup]

trgovina ovom dionicom danas 0 bodova

Ne bih se baš složio kolega. Još jedan blok:

232,00 18 13:48:09
230,00 22000 13:45:56
232,00 32 13:43:53
235,00 32 13:40:22
237,00 15 12:53:51
237,00 27 12:45:42
240,00 44 12:41:12
240,00 1 12:34:02
240,00 56 12:11:19
244,99 1 12:08:09
247,00 3 11:41:56
240,00 17 11:28:41
241,00 83 11:28:41
244,00 96 11:03:56
243,99 26 11:03:56
243,98 80 11:03:56
243,95 115 11:03:56
243,00 100 11:03:56
243,99 60 10:44:15
244,00 25 10:22:25
245,00 10 10:22:25
245,00 50 10:19:25
245,00 160 10:19:14
245,50 140 10:19:14
245,50 220 10:19:01
245,00 5 10:06:33
245,00 25 10:06:33
245,00 75 10:00:00
245,00 21 10:00:00
245,00 4 10:00:00

New Report

Close