Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
komentari?
komentari?
u krivo vrijeme:-(
meni ne izgleda blistavo.. ne zaboravimo da je bila dokapitalizacija..
meni ne izgleda blistavo.. ne zaboravimo da je bila dokapitalizacija..
nisam ni ocekivao velike prihode i dobit za ovaj kvartal, ali buducnost ne izgleda lose
3q2006 je bio –
Evidentan je rast finacijske imovine koja proizlazi iz dokapitalizacije, pa ipak 40 mil EUR u gotovini nije mala lova.Bitno su smanjeni materijalni troškovi i troškovi prodane robe. Konsoldiranjem proizvodnje za reno imat ćemo daljnje smanjenje troškova, a ono što je najbitnje imamo rast financijskih prihoda , a još važnje rast prihoda u inozemstvu. Kada svemu pridodamo start rada tvornice u Rusiji ( generitat će troškove, ali i prihode na osiguranim novim tržištima) ova dionica je tempirana bomba za iduća razdoblja, a tu imamo još neke jake igrače ruski fond, zaba, sava inv. fond. Može li bolje rekao bi kolega plavi.
Ovo bi se moglo, baš kao što su i napisai u napomenama, okarakterizirati kao konsolidacija i stabilizacija nakon ulaganja glede novog Twinga u prethodnom kvartalu. Očekujem postupni daljnji rast prihoda i dobiti u 4Q (Revoz = Clio + Twingo). Cash na računu je, što kaže kolega Kuna, popriličan. 300 milijuna kuna gotovine na 456 mil kuna ukupnih prihoda (o dobiti da ne govorimo!) u prva 3. kvartala nije baš “mali” iznos.
Vidjet ćemo što će se dogoditi s tim velikim novcima početkom godine…
sve u svemu olicno,pogotovo sta nam nadolazece vrijeme garantira poprilican potencijal a i ujedno rast vrijednosti.[smiley2]
nije loše ja zadovoljan svime
Koliki je P/E nakon ovog FI?
Kod ADPL, kao i kod još nekih dionica (recimoTNSA), PE se ne vrednuje na razini kvartala nego isključivo na kraju godine. I onda nakon godišnjeg FI mnogi ostaju iznenađeni. Nemam osobno ništa protiv takvih, ovce za šišanje uvijek su dobrodošle.[smiley2][smiley2][smiley2]