Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,30 | 1.236 | 120 | 10,30 | 10,55 | 0,00% |
ADPL se da usporedit sa ARNT. Oba ulaza su investicijske kompanije koje u prvome redu ne zanima core business nego isključivo profit. E sad ovi pucaju na turizam kod nas jer ima perspektivu, a ovi na proizvodnju dijelova za auto industriju na ogromnome tržištu. Mogu proizvoditi za sve auto firme i tu j poanta. Samo treba čekati. Jer tko ju je kupovao po 250+ i vidio na 206 prije koji tjedan i nije prodao, sigurno će izdržait i do njenog rasta.
Tko ju je kupovao po 250+ i vidio na 206 prije koji tjedan i nije prodao, sigurno će izdržait i do njenog rasta.
Ispravno razmišljanje. I ne samo to. Dobro je to što se iskrcala ekipa koja je bila dugo (uzalud) čekala, a polako ulazi nova što znači da baš i nema previše zainteresiranih za (brzu) prodaju. Ako ste primijetili, ponude na kupnju su i dalje u porastu, dok prodaja stagnira ili lagano pada. Nema više onih velikih četveroznamenkastih prodajnih naloga koji su – tek što je jedan počišćen – iznicali k’o gljive poslije kiše.
[smiley2]
dobro je sto nas je sve manje koji imamo zivaca cuciti u ADPL … nervozni su otpali odavno u ovom trileru [smiley2]
neka ona jos miruje da mogu dokupljivat jer ja se namjeravam obogatit na adpl pa nek misli ko šta oce
vistman:
”
Tko ju je kupovao po 250+ i vidio na 206 prije koji tjedan i nije prodao, sigurno će izdržait i do njenog rasta.
”
Ispravno razmišljanje. I ne samo to. Dobro je to što se iskrcala ekipa koja je bila dugo (uzalud) čekala, a polako ulazi nova što znači da baš i nema previše zainteresiranih za (brzu) prodaju. Ako ste primijetili, ponude na kupnju su i dalje u porastu, dok prodaja stagnira ili lagano pada. Nema više onih velikih četveroznamenkastih prodajnih naloga koji su – tek što je jedan počišćen – iznicali k’o gljive poslije kiše.
[smiley2]
Ja sam među njima [smiley2], ali nažalost nije bilo za dokup na 210. Između adpl i dalekovoda na 1170 odabrao dalekovod [smiley2] i ne pada mi napamet prodavat po ovoj cijeni, mada sam bio razmišljao izać da bi ušao u druge stvari. Ali sad, gledajući druge cijene, samo dokup [smiley2]
………nisam se nadao da će u onoj korekciji ispod 220 tako da sam zadnji dokup imao na toj cijeni…..
Ponekd je za uspjeh uz puno truda potrebno i puuuuuuno strpljenja…. ako je adpl škola strpljenja neka na njoj doktoriram…… ali da iza toga znam da imam doktorat a da mi drugi nije potreban…….[smiley2]
i ja sam iskoristio povoljnu cijenu pa nadokupio. bez obzira na sve pokazatelje ova dionica nece jos dugo biti na ovim razinama. cak mi je i broker (nisam ga ni pitao) napomenuo da je dobra prilika za dokup.
Ne znam jel vec bilo. Ispricavam se ako je. Pozdrav.
Prodaja Renault porasla za 9,1%, Dacie za 34,1%, a Samsunga za 12,2%.
U srpnju i kolovozu 2007. grupa Renault je u svijetu prodala 381.663 vozila marke Renault, Dacia i Renault Samsung Motors, što je za 11,4% više u odnosu na 2006. godinu. Prodaja grupe Renault u svijetu je porasla za 9,1%, prodaja Dacie za 34,1%, a Renault Samsung Motorsa za 12,2%. Prodaja u srpnju i kolovozu je u Europi dosegla 228.999 vozila, što je porast od 1,9%, a udio grupe Renault je 8,6%, prije komercijalnog lansiranja nove Lagune u 15 europskih zemalja od listopada ove godine. Twingo II, lansiran sredinom lipnja u Francuskoj, Italiji, Sloveniji, Belgiji i Švicarskoj doživio je vrlo dobar početak komercijalizacije s 20.185 prodanih vozila krajem kolovoza. Twingo II je isto tako početkom rujna komercijaliziran u Njemačkoj, Austriji, Velikoj Britaniji i Nizozemskoj. Prodaja Dacie u Europi porasla je za 87,6% u odnosu na srpanj i kolovoz 2006., potaknuta uspjehom Logana MCV i Logan berline.
Izvan Europe, ukupna prodaja grupe Renault u srpnju i kolovozu porasla je za 29,6%
Prodaja grupe Renault je u snažnom porastu u Rumunjskoj (+19,8%) i Rusiji (+50,1%). U Turskoj, na tržištu koje je u porastu, (+21%) prodaja je u značajno skočila (+27,3%). U Alžiru prodaja grupe bilježi daljnji porast (+23,5%). U Americi prodaja grupe Renault vrlo je dinamična (+41,5%). U srpnju i kolovozu na tržištima u porastu, prodaja je snažno skočila u Brazilu (+44,2%), Argentini (+45,8%), Kolumbiji (+29,7%) i Venezueli (+186,5%). U Argentini, gdje je Logan lansiran sredinom lipnja, već je prodano više od 1.100 Logana. U Brazilu prodaja Logana, komercijaliziranog u srpnju, predstavlja već više od 3.400 vozila koji će nadopuniti uspjeh Méganea II i Grand Scénica komercijaliziranog u travnju. U Aziji i Africi, na tržištu koje je u laganom porastu, prodaja grupe Renault porasla je za +27% u dva mjeseca. U Indiji je prodano malo više od 10.000 Logana od početka komercijalizacije sredinom svibnja.
opaska pravi rezultati Twinga jos nisu ukalkulirani