ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Hvala na obavijesti. Što reći više? [smiley2]

ovo treba nazdravit s votkom:-)


ovo treba nazdravit s votkom:-)

Ako je već zdravica tu, osjećam potrebu da fotografijom za uspomenu ovjekovječimo današnju listu transakcija (što ćeš, emocionalac sam..[smiley2])…jer kad se jednog dana otrijeznimo, s nostalgijom ćemo se prisjećati kako se AD Plastik “još u ono vrijeme” mogao jeftino kupovati… eh, ta dobra stara vremena…[smiley1]

votkom nego ima cukra ima para perestrojka čuda stvara baci šči i jedi kavjar od jesetre

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________

🙂

valjda cemo biti prvi koji cemo se na plastici obogatit 🙂

AD Plastik povećao temeljni kapital

Temeljni kapital povećan je izdavanjem 1,259.875 novih redovnih dionica oznake ADPL-R-A pojedinačnog nominalnog iznosa 100 kuna
Središnja Depozitarna Agencija je danas 28. rujna za AD Plastik d.d. obavila u sustavu Agencije upis povećanja temeljnog kapitala društva, stoji u današnjem priopćenju Zagrebačke burze. Da podsjetimo, društvo je na Glavnoj skupštini 21. lipnja donijelo odluku o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem novih redovnih dionica privatnom ponudom uz isključenje prava prvenstva u cijelosti. Temeljni kapital povećan je tako izdavanjem 1,259.875 novih redovnih dionica oznake ADPL-R-A pojedinačnog nominalnog iznosa 100 kuna. Na taj način temeljni kapital je povećan s iznosa od 293,970.900 kuna za iznos od 125,987.500 kuna, tako da nakon povećanja iznosi 419,958.400 kuna te je podijeljen na 4,199.584 redovnih dionica oznake ADPL-R-A pojedinačnog nominalnog iznosa 100 kuna.
(pd)

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........

1. OAO SPIK 1.259.875 30,00 Osnovni račun
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 682.471 16,25 Osnovni račun
3. PREVENT GLOBAL D.D. 399.299 9,51 Osnovni račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 166.375 3,96 Skrb. račun
5. PBZ D.D. 160.033 3,81 Skrb. račun
6. AD PLASTIK-ESOP D.O.O. 84.057 2,00 Osnovni račun
7. PBZ D.D. 69.400 1,65 Osnovni račun
8. BOBAN JOSIP 64.290 1,53 Osnovni račun
9. PBZ D.D./NOVA LJUBLJANSKA BANKA 48.886 1,16 Skrb. račun
10. Grupa računa na kojima je uknjižena ista količina vr. papira 35.788 0,85 –
Ukupno: 70,73

Zdravstvujte tovarišći, nisam li uvijek govorio da je budućnost u plastici. U ponedjeljak valja kupiti odmah na otvaranju jer ako je dobro za baćušku medu dobro je i za mene.

Trebala bi država dat poticaj 20kn po dionici HT ko što daju za svinje


Zdravstvujte tovarišći, nisam li uvijek govorio da je budućnost u plastici. U ponedjeljak valja kupiti odmah na otvaranju jer ako je dobro za baćušku medu dobro je i za mene.

[smiley2][smiley2][smiley2]

“Please, God, Just One More Bubble.”

free float sad lijepo izgleda, lijep prostor za dokup 10-15% firme od strane fondova

s mojnovac foruma:

Evo koliko je slovenska tvornica Revoz (u 100%-tnom vlasništvu Renaulta) proizvodila zadnjih godina:

Leto / Proizvodne količine
2000 / 122.945
2001 / 116.094
2002 / 126.661
2003 / 118.200
2004 / 131.761
2005 / 177.945
2006 / 153.103
2007 / ???

Naglašavam da je trenutačni maksimalni kapacitet tvornice – ako se radi u tri smjene – 210.000 vozila godišnje što u načelu ovisi o tome kako se automobili (Cilo II i novi Twingo) prodaju. S obzirom da su ove godine zaposlili nekoliko stotina novih radnika zbog proizvodnje novog Twinga (već u prodaji) koji se za europsko tržište proizvodi isključivo u Sloveniji, predsjednik uprave Revoza, Marcel Brouiller, najavio je u intervjuu (vidi dolje) rekordnu proizvodnju za 2007. godinu.

Nadalje, indikativno je i to što Renault skupa s AD Plastikom (50%-50%) drži tvornicu u Rumunjskoj (mjesto Pitesti) što je vjerojatno slijed već postojeće suradnje u Sloveniji.

Slijede zanimljiviji dijelovi iz intervjua s predsjednikom Uprave Revoza:

Kakšni so kratkoročni in dolgoročni razvojni načrti podjetja Revoz?

Kratkoročni načrti podjetja Revoz so osredotočeni predvsem na začetek proizvodnje novega twinga, ki je za podjetje prelomnega pomena, saj gre namreč prvič v zgodovini za izključno proizvodnjo določenega modela samo v Sloveniji. Zahvaljujoč komercialnemu uspehu clia II nadaljujemo s proizvodnjo tudi tega modela, kar posledično pomeni zelo visoko zasedenost proizvodnih zmogljivosti tovarne, za leto 2007 pa gotovo tudi nov proizvodni rekord.

Revoz se je izkazal kot ena najboljših Renaultovih tovarn predvsem na področju kakovosti in doseganja rokov. Pri projektu novega twinga je zahvaljujoč vnaprejšnji pripravi s centralnim Renaultovim inženiringom, nadzoru dobaviteljev in izobraževanju delavcev dosegel najboljšo raven kakovosti doslej. Dobre rezultate Revoza je v letu 2006 pokazala tudi anketa JD Power, ki je clia II med vozili v njegovem razredu uvrstila v »top 3«.

Pri tem nas pestijo dokaj visoki stroški dela, saj so ti na primer v primerjavi z Romunijo že trikrat višji. Pri dodelitvi novih modelov posameznim tovarnam Renault namreč upošteva dobičkonosnost projekta v posamezni tovarni in pa višino potrebne naložbe, ki pa je v veliki meri odvisna od stroškov proizvodnje.

Kolikšno letno proizvodnjo modela twingo načrtujete v Novem mestu?

Proizvodne količine so odvisne izključno od povpraševanja na tržišču, zato v avtomobilski industriji raje govorimo o proizvodnih zmogljivostih. Za tovarno Revoz trenutno znaša 210 000 vozil na leto, in to za clio II in twingo skupaj.

Kakšno prodajo prenovljenega modela twingo načrtuje Renault v Sloveniji in kakšno nasploh v svetu? Kje so predvideni trgi za novi model twingo?

Novi twingo je predvsem namenjen evropskemu tržišču, njegova najpomembnejša tržišča so Francija, Nemčija, Italija, Velika Britanija (zahvaljujoč različici z volanom na desni strani, ki je twingo I ni imel), Belgija in Španija. Letošnji načrt je prodati 500-600 vozil. Podjetje ne razkriva načrtovane prodajne načrte za naslednja leta, saj je avtomobilski trg zelo nepredvidljiv.

Kateri so glavni problemi podjetja Revoz, povezani s tovarno v Novem mestu?
Večkrat ste denimo omenili prometno infrastrukturo. Je to še vedno problem? In kaj od ostalega je za vas še pomembno?

Največje težave, s katerimi se soočamo v našem podjetju, so pomanjkanje razpoložljive delovne sile, v primerjavi z drugimi evropskimi državami zelo visoka cena energije za industrijo ter pomanjkljiva infrastruktura.

Hej Konavle, sto zelis time reci?
Slabo razumijem slovenski, a pare za sutrasnju kupovinu sam vec pripremio?!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Konačno. Sada bi smo lijepo mogli potegnut. Nisu mogli izabrati bolji trenutak. A novaca će biti……kažu 6 milijardi previše….. i nešto se ovdje sliti……..

Scio me nihil scire

New Report

Close