Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Osim toga prošlo ljeto je bila oko 130-140 kn, pretprošlo oko 50-60 kn. Ako se trend nastavi tom logikom – a s obzirom na ulaganja, dokapitalizaciju, širenje proizvodnje itd. hoće – onda nema nikakvog razloga da i cijena dionice ne nastavi barem sličnim tempom.
Da se ESOP (radnici) ne iskrcava, sve bi izgledalo drugačije…
Jedino problematično može biti “drug Ljubo”, ali to – ako se dogodi – neće pogoditi samo ovu dionicu, već i čitavo tržište…
Proči će godinu dana ili više dok se to vrati na 290 kn……..a za to si se vrijeme mogao obogatit na drugim dionicama. Ma to ti je strogo kontrolirana dionica, nešto tipa Petrokemija….a kad će krenut prema gore dragi bog zna oće to biti za 1, 2 ili 3 godine…
Kolega, Vi se, pišući ovakve stvari, pretpostavljam, šalite? [smiley2]
Mala preporuka!!!!! Dobro procitati i po mogucnosti,malo promuckati glavom prije (prodaje) upotrebe[smiley2] pa da vidite koji potencijal ima ova dionica.http://www.jutarnji.hr/auto_moto/auto_vijesti/clanak/art-2007,9,11,ad_plastik,89588.jl
luki007:
”
Proči će godinu dana ili više dok se to vrati na 290 kn……..a za to si se vrijeme mogao obogatit na drugim dionicama. Ma to ti je strogo kontrolirana dionica, nešto tipa Petrokemija….a kad će krenut prema gore dragi bog zna oće to biti za 1, 2 ili 3 godine…
”
Kolega, Vi se, pišući ovakve stvari, pretpostavljam, šalite? [smiley2]
Meni je ispala vilica skoro na pod kad sam ovo pročitao i pomislio sam da sam pogriješio kompletno što sam krenuo u investiranje.
Ali sam shvatio da se čovjek ili šali ili da je jako ljut na ADPL radi nečega.
Ovo je zlatnik. A prodaje se trenutno kao srebrnjak. Uzeo još hrpicu ovaj tjedan. Po 217.
Imam ga trenutno za stjerat ga u blokadu bez problema.
Proči će godinu dana ili više dok se to vrati na 290 kn……..a za to si se vrijeme mogao obogatit na drugim dionicama. Zato drugi put pamet u glavu, često se isplati i prodat s gubitkom ako na drugoj dionici ostvariš veći dobitak… Ma to ti je strogo kontrolirana dionica, nešto tipa Petrokemija….a kad će krenut prema gore dragi bog zna oće to biti za 1, 2 ili 3 godine…
uvaženi duše sa sjekirom nešto si mi lak na obaraču……ne bih se u to kladio…
Po meni igra se ovdje opaka igra….. kako prodat rusima što veći komad i to što jeftinije….. idealan tajming za vrijeme korekcije.
Svak ” normalan ” prodaje svoje dionice onda kada procijeni da će u datome trenutku za njih dobiti najviše… a vidi čuda…. sad se Esop sjetio prodavat……. svesrdno potpomognut lošim izvješćem……[smiley2]
Od 02.04.2007.
– ESOP prodao 83.294 dionice (od 173.305 komada)
– ZABA [color=blue]dokupila 21.348 dionice[/color]
– NLB [color=blue]dokupila oko 10.000 dionica[/color], pa krajem lipnja (za vrijeme održavanja glavne skupštine) prodala polovicu dokupljenih, pa ponovno skupljala do danas. Ukupni rezultat dokupa (nakon djelomične djelomične prodaje dokupljenih) = ukupno oko 5.000 dokupljenih dionica.
Zaključak:
ZABA dokupljivala u proljeće i napumpala cijenu. Od tada nema promjena.
NLB dokupljivala, pa malo prodala krajem lipnja, pa sada već dva mjeseca ponovno dokupljuje manje količine.
Franjo Sremić kao fizička osoba izašao, ali kasnije je na njegovo mjesto došao AC Pothvati u kojem vrlo vjerojatno ima svoje prste. Zašto i kakve su to kombinacije, ne znam.
ESOP – prodaje, prodaje, prodaje…i ako su djelatnici od 02.04.2007. uspjeli prodati 84.000 dionica, valjda će i preostalih 90.000 komada do sljedećeg godišnjeg izvješća… a onda će uvidjeti kakvu grešku su počinili…[smiley2]
luki007:
“/> Proči će godinu dana ili više dok se to vrati na 290 kn……..a za to si se vrijeme mogao obogatit na drugim dionicama. Ma to ti je strogo kontrolirana dionica, nešto tipa Petrokemija….a kad će krenut prema gore dragi bog zna oće to biti za 1, 2 ili 3 godine…
Kolega, Vi se, pišući ovakve stvari, pretpostavljam, šalite?
Ne šalim se ……….samo pretpostavljam…………norm. nemora se obistinit……..
Jutarnji list:
“Osim proizvodnog pogona unutar Renaultove tvornice u Pitestiju (Rumunjska) koju je AD Plastik zajedno s francuskom korporacijom Faurecia (s jednakim udjelima) otvorio za oko 500 zaposlenih i godišnjim prometom od oko 50 milijuna eura…” (…)
Izgleda da će tu tvornicu u Pitestiju (Rumunjska) proširiti.
Sigla je nova vijest:
12.09.2007.
Renault could make Sandero in Pitesti
France’s Renault group could start manufacturing the Sandero model in addition to the Logan model in Pitesti, which was launched in South America this year. “The model was initially aimed at the South American market, but will also be sold in Europe under the Dacia brand. It is only natural that a model for sale in Europe should be manufactured in Europe.
Romania is the only low-cost country in the region and is already making the Logan model,” Carlos Ghosn (photo), Renaults’ chief executive explained (…) “Romania is now a low-cost destination and is a competitive country in the short term, but needs to be careful. The accession to the European Union has put pressure on cost increases and under the circumstances other destinations could compete and draw the investments. Jobs move depending on the low-cost infrastructure, on facilities, currently it’s all about global competition. You have to be low-cost and competitive,” (…)
Partner AD Plastika u Rumunjskoj je Faurecia, jedno od najvećih poduzeća na svijetu za izradu automobilskih dijelova:
http://www.faurecia.com/pages/home.asp
Ovdje se vidi kad su ušli u igru:
http://www.forbes.com/markets/feeds/afx/2007/01/23/afx3353003.html
Jutarnji list:
“Osim proizvodnog pogona unutar Renaultove tvornice u Pitestiju (Rumunjska) koju je AD Plastik zajedno s francuskom korporacijom Faurecia (s jednakim udjelima) otvorio za oko 500 zaposlenih i godišnjim prometom od oko 50 milijuna eura…” (…)
Izgleda da će tu tvornicu u Pitestiju (Rumunjska) proširiti.
Sigla je nova vijest:
12.09.2007.
Renault could make Sandero in Pitesti
France’s Renault group could start manufacturing the Sandero model in addition to the Logan model in Pitesti, which was launched in South America this year. “The model was initially aimed at the South American market, but will also be sold in Europe under the Dacia brand. It is only natural that a model for sale in Europe should be manufactured in Europe.
Romania is the only low-cost country in the region and is already making the Logan model,” Carlos Ghosn (photo), Renaults’ chief executive explained (…) “Romania is now a low-cost destination and is a competitive country in the short term, but needs to be careful. The accession to the European Union has put pressure on cost increases and under the circumstances other destinations could compete and draw the investments. Jobs move depending on the low-cost infrastructure, on facilities, currently it’s all about global competition. You have to be low-cost and competitive,” (…)
Partner AD Plastika u Rumunjskoj je Faurecia, jedno od najvećih poduzeća na svijetu za izradu automobilskih dijelova:
http://www.faurecia.com/pages/home.asp
Ovdje se vidi kad su ušli u igru:
http://www.forbes.com/markets/feeds/afx/2007/01/23/afx3353003.html
da ,ali ta im je tvrtka kao i ad brodovi ispala iz konsolidacije
sto je s time?
AD PLASTIK DD, MB: 03440494, Solin, Matoševa 8
Drugi subjekt konsolidacije: ZAO PHR, MB: 00050000, Ruska Federacija, Samara
Treći subjekt konsolidacije: AD PLASTIK D.O.O., MB: 1214985000, Novo Mesto, Slovenija, Belokranjska 4
Četvrti subjekt konsolidacije: AB OVO SALONA CLUB D.O.O., MB: 01756915, Solin, Matoševa 8