ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.09.2024. u 20:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,92
7.602
638
11,80
11,95
0,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kakve kredite? Pisete gluposti, firma nema neke place al su redovne, para se ima, uskoro ce i izvjesca pokazati da baljezgate..

Plaće i jesu redovite ali sam napisao kako se financiraju.Nije dobra situacija u firmi.Vi sad kupujte i vjerujem da ce dionica na otvaranju nesto porasti ali…

Situacija u firmi je odlicna i imaju posla preko glave!

kicancro, 07.02.2023. u 19:48

https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/biznis/marinko-dosen-nova-vozila-za-koja-radimo-bit-ce-apsolutni-hit-na-trzistu-tvornice-u-rusiji-posebna-prica-1262846

Uglavnom, ovaj zadnji posao od 38 miliona sa Stellantis grupom je za djelove Fiat Pande. Uskoro idu objave za dodatne poslove, mislim da ce do objave za Q1 biti jedna ili dvije. 320 miliona novih poslova u zadnje dvije godine, tvornica u Rusiji radi na 40 tak posto(kazu da ce i dobrano vise), druga je zatvorena. Posao u Rusiji im je nosijo 20-25 posto poslovanja, a cijena pala za pola. Eto, sami prosudite smjer.

 

Da li samo kod mene ovaj Predsjednik Uprave izaziva osjećaje iskrenosti, poštenja i zahvalnosti kako prema investitorima , tako i prema poslovnim partnerima?

” Naše poslovanje prema zainteresiranim javnostima, financijskoj i investitorima, određeno je s dvije važne stvari. Jedna je da smo izlistani na Vodećem tržištu Zagrebačke burze. Kad se to kaže, treba imati na umu kako smo pod vrlo visokim zahtjevima transparentnosti i usklađenosti te regulativama i samo zahvaljujući poštivanju tih zahtjeva možemo poslovati. O nama se može puno toga naći u dokumentima koje smo objavljivali.

Druga, vrlo važna odrednica je da je autoindustrija jedna od najreguliranijih industrija. I kao što znate, nažalost u Hrvatskoj nema tvornica automobila i AD Plastik je opstao nakon 90-ih izgubivši praktički cijelo tržište tako da je postigao standarde, kompetencije i bio konkurentan, uglavnom na europskom i ruskom tržištu. Znači u ovome poslu morate biti konkurentni po cijeni, to znači da morate imati kompetencije i morate poštivati sve standarde kvalitete. Drukčije ne možete poslovati – naglašava Marinko Došen. “


” Zaključuje kako je njihova zadaća pomiriti trokut interesa između kupaca, same kompanije i interesa investicijske javnosti.

– Ono što smo se naučili je da to možemo ako radimo kvalitetno i troškovno prihvatljivo. Mi se borimo za sva nova vozila na tržištu na kojem su prisutni svi veliki proizvođači autodijelova. Nijedan proizvođač ne može proizvesti automobil bez naših dijelova, ako smo sklopili ugovor i tim više svaki novi ugovor nam je priznanje – kaže Marinko Došen. “


 

 

A kad na to dodamo pojmove poput : prilagodba,jasni planovi…

Nema kukanja nego borba , prilagodba, nova tržišta bilo korona, rat, inflacija, svejedno.

Na ovo dionici je najgore proslo.

Okrenuli su se na druga trzista, i za sada su uspjesni.

Jutarnji list – Zagrebačka tvornica dobila Ford Q1 certifikat: To je pokazatelj izuzetne kvalitete u auto industriji diljem svijeta

MojPosao.net – Radnik proizvodnje (m/ž) – Zagreb, Solin – AD Plastik d.d. (moj-posao.net)

Evo tko su novi članovi Upravnog odbora UN Global Compact mreže Hrvatske (direktno.hr)

Petak izvješće . Očekivanja ? Ili se više manje  sve zna a svako slijedeće bi trebalo biti bolje.

 

Obavijesti izdavatelja – EHO (zse.hr)

 

 

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

New Report

Close