Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,50 | 13.104 | 1,380 | 9,46 | 9,50 | -0,84% |
Nije dugo trajalo: Nakon kratke obustave, Renault nastavlja s proizvodnjom u ruskim pogonima
zanimljivo! znači autoindustrija u rusiji ne da nije propala nego se proizvodnja nastavlja. što će sad crne vrane na ovoj temi??
brzo stigao odgovor. vrane se razgraktale i posvađale
Prije 5 dana
Prije 2 dana
Isprike prije 2 dana
Boulogne-Billancourt, March 23rd, 2022 – The Board of Directors of Renault Group met today and approved the following items:
Renault Group activities in its manufacturing plant in Moscow are suspended as of today.
Regarding its stake in AVTOVAZ, Renault Group is assessing the available options, taking into account the current environment, while acting responsibly towards its 45,000 employees in Russia.
Renault Group reminds that it already implements the necessary measures to comply with international sanctions.
Consequently, Renault Group has to revise its 2022 financial outlook with:
A Group operating margin of around 3% (vs ≥ 4% previously);
A positive automotive operating free cash flow (vs ≥ €1Bn previously).
crne vrane i dalje copy paste već 10x objavljene članke da je renault zaustavio rad u rusiji…zijev
crne vrane i dalje copy paste već 10x objavljene članke da je renault zaustavio rad u rusiji…zijev
Renault je obustavio proizvodnju u Rusiji samo iz razloga što je Zelenski prigovarao da se ne pridržavaju sankcija.
(23.3.2022. Tportal) “Odluka je došla samo nekoliko sati nakon što je Zelenski osudio tvrtku jer je odlučila ponovno pokrenuti proizvodnju u tvornici za sklapanje vozila u Moskvi u vlasništvu njegove podružnice AvtoVaz, koja proizvodi vozila Lada.”
na samu najavu mogućeg mirovnog sporazuma cijena dionice već divlja…što će tek biti kada se sporazum i formalno potpiše? ne bi me čudio dnevni rast od 15-ak %….
na samu najavu mogućeg mirovnog sporazuma cijena dionice već divlja…što će tek biti kada se sporazum i formalno potpiše? ne bi me čudio dnevni rast od 15-ak %….
čim stane puškaranje dionica će odraditi +20%
jedva čekam čuti crne vrane s komentarima kad krene rast
ovo je vrlo zanimljivo za ADPL koji ima znatne pogone u rusiji
Vodstvo najvećeg među njima, Avtovaza, koji je inače u dvotrećinskom vlasništvu Renaulta, domislilo se minimalističke ideje kako bi ubrzali i povećali proizvodnju. Vratit će se desetljeća unazad i svoja tri najpopularnija automobila, Ladu Nivu, Grantu i Vestu (Granta i Vesta su ruski „narodni“ automobili, s kombinirano 220 tisuća primjerka, dva najprodavanija modela u Rusiji), proizvodit će bez čipova, samo s nužnom elektronikom….
I dok su problem s čipovima riješili njihovim izbacivanjem iz sustava, u Avtovazu morali su pronaći rješenje i za dijelove koje im je osiguravao Renault iz inozemstva, što je činilo oko 20 posto dijelova automobila. Kako je uvoz zaustavljen, Avtovaz je Renaultovu mrežu dobavljača zamijenio domaćim.
ovo je vrlo zanimljivo za ADPL koji ima znatne pogone u rusiji
Vodstvo najvećeg među njima, Avtovaza, koji je inače u dvotrećinskom vlasništvu Renaulta, domislilo se minimalističke ideje kako bi ubrzali i povećali proizvodnju. Vratit će se desetljeća unazad i svoja tri najpopularnija automobila, Ladu Nivu, Grantu i Vestu (Granta i Vesta su ruski „narodni“ automobili, s kombinirano 220 tisuća primjerka, dva najprodavanija modela u Rusiji), proizvodit će bez čipova, samo s nužnom elektronikom….
I dok su problem s čipovima riješili njihovim izbacivanjem iz sustava, u Avtovazu morali su pronaći rješenje i za dijelove koje im je osiguravao Renault iz inozemstva, što je činilo oko 20 posto dijelova automobila. Kako je uvoz zaustavljen, Avtovaz je Renaultovu mrežu dobavljača zamijenio domaćim.
to će opet pokrenuti pogone adpl u rusiji
Utihnule trake u VW-u i Renaultu, ali AD Plastikove tvornice drže glavu iznad vode
Očekivao se pozitivan trend
Lani je u Rusiji broj novoregistriranih automobila porastao preko 4 posto, na 1,7 milijuna, a prije izbijanja krize očekivan je bio nastavak pozitivnog trenda. Sve se promijenilo, a situacija s Rusijom i sankcijama nije utjecala samo na poslovanje na tom području, nego utječe i lance opskrbe, prodaju i prihode na globalnoj razini.
Planovi proizvođača automobila da se nakon korone i nestašice čipova oporave su srušeni i oporavak te industrije još će, po svemu sudeći, čekati bolje dane. “Naš poslovni model u Rusiji je takav da tvornice mogu raditi gotovo samostalno.
Kao grupacija usmjereni smo na smanjivanje utjecaja krize na poslovanje, razradili smo različite scenarije i fokus nam je na očuvanju financijske stabilnosti i održivosti poslovanja”, kaže prvi čovjek AD Plastika, dodajući kako njihove europske tvornice rade u skladu s planovima, te se komercijalne aktivnosti nesmetano odvijaju.
“Poslujemo u nimalo jednostavnim okolnostima, punim neizvjesnosti i izazova, ali sigurni smo u opstojnost svoje kompanije”, zaključuje Došen.
Utihnule trake u VW-u i Renaultu, ali AD Plastikove tvornice drže glavu iznad vode