Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,92 | 7.602 | 638 | 11,80 | 11,95 | 0,42% |
a kako bismo zarađivali da nema paničara koji luđački rasprodaju po bidu na prvu lošu vijest? neka ih, ja sam danas u adpl ušao sa 150.000 kuna i imam još toliko ako paničari udare još jednom prema dolje
Samo da pa paničari ne udare po 100kn i 95kn pa da kasnije ne ode na 75kn…
Rasprodaja po 110-115?? Ništa od Corne niste naučili. Jbt, kao da je ADPL u najmanju ruku Putinov JDOO.
čim se potpiše primirje cijena će se u roku od par dana vratiti na 160-170 kn tako da bi ovdje mogao biti najveći odbijanac na cijeloj zse jer je ova dionica najviše pala ovih dana, a sve vezano uz putina iako im je rusija možda četvrtina poslovanja (koje će se nastaviti i dalje u rusiji, iako naravno ponešto otežano)
‘Naše tvornice u Rusiji još rade po planu, a upravljamo krizom koliko je moguće’
“Naravno da pratimo situaciju i pripremamo različite scenarije kako bismo umanjili utjecaj krize”, potvrdili su iz kompanije predsjednika Uprave Marinka Došena. On je ovih dana poručio da geopolitička situacija u ovom trenutku na njih ne utječe i da se zasad ne očekuje negativan utjecaj sankcija na poslovanje Grupe u Rusiji.
Efektu neutralnosti ‘kumuje’ stabilna pozicija na tom tržištu, kroz u posljednje dvije godine 175 milijuna eura novih poslova u Rusiji, jer njihovi pogoni tamo proizvode isključivo za tamošnje tržište i proizvodi se isporučuju isključivo proizvođačima automobila u Rusiji.
Od osam proizvodnih lokacija u pet zemalja, dvije su ruske – u Kalugi i Vintaiju, sa 700 radnika. Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi-AvtoVAZ i Volkswagen Grupa, pak, najvažniji su im kupci na ruskom tržištu,
‘Naše tvornice u Rusiji još rade po planu, a upravljamo krizom koliko je moguće’
‘Naše tvornice u Rusiji još rade po planu, a upravljamo krizom koliko je moguće’
“Naravno da pratimo situaciju i pripremamo različite scenarije kako bismo umanjili utjecaj krize”, potvrdili su iz kompanije predsjednika Uprave Marinka Došena. On je ovih dana poručio da geopolitička situacija u ovom trenutku na njih ne utječe i da se zasad ne očekuje negativan utjecaj sankcija na poslovanje Grupe u Rusiji.
Efektu neutralnosti ‘kumuje’ stabilna pozicija na tom tržištu, kroz u posljednje dvije godine 175 milijuna eura novih poslova u Rusiji, jer njihovi pogoni tamo proizvode isključivo za tamošnje tržište i proizvodi se isporučuju isključivo proizvođačima automobila u Rusiji.
Od osam proizvodnih lokacija u pet zemalja, dvije su ruske – u Kalugi i Vintaiju, sa 700 radnika. Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi-AvtoVAZ i Volkswagen Grupa, pak, najvažniji su im kupci na ruskom tržištu,
‘Naše tvornice u Rusiji još rade po planu, a upravljamo krizom koliko je moguće’
nevjerojatno kako su se neki ovdje uspaničarili i rasprodali dionicu u bescjenje, a pogoni u Rusiji i dalje normalno rade i proizvode! kad se bolje razmisli, za ADPL bi ovo mogao biti bingo jer u Rusiju se neće uvoziti gotovo ništa od automobila i dijelova pa će lokalna proizvodnja i tvornice u Rusiji raditi sve jače i bolje da nadoknade stopiran uvoz iz EU zemalja, USA itd…u tim okolnostima bi proizvodnja i prodaja ruskih tvornica ADPL mogla ostvariti rekordnu proizvodnju.
Onda se krcajte do besvijesti, kaj da vam velim…
Ne znam što bi podržalo cijenu od 170 kuna po dosadašnjim rezultatima, ni u normalnim tržišnim uvjetima, a kud ovakvim…
sad se vidi koliko je velika greska isplacivati masne dividnde cijla firma je po meni na staklenim nogama ako se situacija uskoro ne smiri pod to uskoro najvise u roku 3mjeseca
Znači pogoršava se situacija..ali neće stradati samo ruske firme i AD plastik u ovome nego bi kompletna svjetska auto industrija mogla upasti u ogromne probleme, a cijene rabljenih auta skočiti i do 50%
OSIM domaćih proizvođača sankcijama su pogođene i brojne svjetske kompanije koje imaju pogone u Rusiji.
Nekoliko proizvođača je već najavilo kako će zaustaviti rad svojih tvornica. Povod je, naravno, ruska invazija na Ukrajinu, odnosno njene ekonomske posljedice. Uvođenje sankcija drastično je otežalo dobavu dijelova, a time i samu proizvodnju. Uz postojeću nestašicu poluvodiča proizvođači su sad suočeni i s novim problemima u lancu opskrbe.
Među prvima je reagirao AvtoVAZ koji je objavio da će pojedine proizvodne linije vjerojatno morati stati s radom. Tvrtkom upravlja Lada Auto Holding, kao i brojnim tvornicama, a tu je Renault većinski vlasnik s udjelom od 67.61%.
jarani moji,,biće još puno gore,,,prije nego krene na bolje,,,